Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 563 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LaBarca | 2009-02-12 15:18 | |
![]() | Kommer det stress-turnering igjen? Jeg er ganske ny i cup/turneringssammenheng og føler at lynrask/panikk er for fort for meg. Som jeg skrev i chatten før i dag: "Godt ikke virtuelle blåmerker synes:-)" Har lest meg til at det arrangeres en gang i sjeldenheten i stress-tempo, og det ville vært fint om den muligheten kom igjen. Det krever en del av vertskapet, men dere ville få noen glade spillere på laget :-) | |
Alfa93 | 2009-02-12 15:32 | |
![]() | Vi prøver å variere tempoet så godt vi kan, men stressturneringer tar lang tid. Vi bruker vår fritid på arbeidet med turneringer, og vi har også andre interesser og skole /jobb, plikter i tillegg til spillvertjobben. Det kommer nok flere stressturneringer, men det må være en gang vi har tid og lyst til å arrangere det:) | |
LaBarca | 2009-02-12 15:38 | |
![]() | Da venter jeg! Spille i lynrask kan jeg jo prøve meg på flere ganger. Men PANIKK. Aldri igjen :-) Synes dere gjør en god jobb som spillverter! | |
Alfa93 | 2009-02-12 16:16 | |
![]() | ...Siden jeg er så kjempesnill holder jeg en stressturnering i kveld. Les mer under ROLIG 4-bords.... i forum;) | |