Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 424 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Alfa93 | 2009-06-20 17:10 | |
![]() | CUP lørdag 20.06 kl. 21.45 Tilfeldig og uranket panikkcup i katten i kveld med påmelding fra kl. 21.45, og start kl. 22.00 Turneringsinformasjon finnes her: www.ordspill.no/foru...ea did=2866 Husk at det også finnes en turneringsranking for de som interesserer seg for det, som blir oppdatert etter hver turnering! Den kan besiktiges her: heim.ifi.uio.no/~kje...mi t=submit Håper jeg ser mange av dere i kveld:) | |
twiver | 2009-06-20 19:22 | |
![]() | Panikk....hm....tja....jo da JEG kommer !! | |
Sinabelle | 2009-06-20 20:09 | |
![]() | Ja, jeg kommer. :D | |
Alfa93 | 2009-06-20 21:19 | |
![]() | Da ses vi om en halvtimes tid;) | |
Alfa93 | 2009-06-20 22:49 | |
![]() | Resultater! Trymare kjempet seg gjennom hele turneringen og slo til slutt Torill i fianalen. Gratulerer:) trymare Torill camfun baltez # ute etter runde 3 Liddell Smarten T HanneH janickeb # ute etter runde 2 Sinabelle KjerstiE lillemy001 TanteMert twiver Scrabla ordspel Kirsti # ute etter runde 1 roannima ave Anitapita semilie marley Superduper pelna PEDERPEDER Bingoer: SNITTER BEFRIDD SMYGENE SONDERE FLAKENDE DRASSET DILLING SVINGTE REDDERE UTLADES FLAKKES RASENDE GRUNNES MASTENE HIKKETE RIMINGA SLAMRET LESINGER GRENSEN Ordspels BEFRIDD gikk av med seieren - gratulerer også til deg:) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-20 22:59 | |
![]() | Hva med alle de bingoen jeg hadde på handa, som jeg ikke fikk lagt ut, eller ikke så??? Teller ikke dem med?? | |
Sydsklie | 2009-06-20 23:00 | |
![]() | Jo i din fine verden :) | |
Alfa93 | 2009-06-20 23:14 | |
![]() | Nei, de teller nok ikke, Baltez;) Litt av det som gjør bingoene bra er jo nettopp at du klarer å plassere dem på brettet og få poeng for dem:P | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2009-06-24 18:07 | |
![]() | Så var det mannen som skulle ut og kjøpe SNITTER for sin kone, men ble BEFRIDD nede i SMYGENE (?) av en gammel venn som var ute for å SONDERE terrenget. "Jasså", sa mannen, og kikket lurt bort på vennen som stod og holdt seg til hodet og var sur. "Det var da litt av en FLAKENDE tilstand du befinner deg i. Du flasser og flaker, ser jeg". Han humret, og kunne ikke dy seg for å godte seg ørlite grann på bekostning av sin gamle kamerat, som gikk og DRASSET på slik en falleferdig hårpryd. Han som en gang hadde vært slik en kar. "Å, hold nå kjeft", sa den andre, og kastet på hentesveisen. "Det var da voldsomt til mas. Og hva er du egentlig her for? Har du ikke bedre fore enn denne slags hjernedød DILLING? Pføy!" Mannen visste ikke hva han skulle svare på det, men SVINGTE i stedet opp en lighter og truet med å tenne på de tynne hårtustene til stakkaren - som nå ble REDDERE og reddere for hvert sekund. "Jeg er ikke redd", sa den andre, "for jeg vet godt at den lighteren din UTLADES snart hvis du står sånn og trykker den inn". Et lite øyeblikk FLAKKES det med RASENDE blikk. Den vanskelige situasjonen GRUNNES tidligere feider, fra den gang de begge var unge og spreke og klatret i MASTENE, alltid på jakt etter HIKKETE kvinnfolk på vei hjem fra byen. "la oss begrave den stridsøksa gamle traver, og stikke på kroa og se hva de haver", prøvde nå mannen seg med. "Å, hold opp med den RIMINGA di", sa den andre og la bena på nakken og løp. Og mannen etter, helt bort til kroa, hvor stakkaren med håret såvidt greide å komme seg innenfor døra - den SLAMRET igjen med et brak. Ja, ja, tenkte mannen, det var vel like greit å komme seg hjem til kjerring og unger og deres forsøksvise LESINGER av tåpelige lekser. Så ble det ikke snitter til middag i dag heller, men det får da være GRENSER for luksus. | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2009-06-24 18:08 | |
![]() | måtte bare prøve en bingohistorie... :) | |
Scrabla | 2009-06-24 20:52 | |
![]() | Den var fin andermg, men du kan godt la være å legge en hel bingohistorie når du spiller mot meg:) | |
Sydsklie | 2009-06-24 21:07 | |
![]() | Fin Anders :) | |
twiver | 2009-06-24 23:33 | |
![]() | Flott andermg !! Artig historie !! Men jeg ber deg om å gjøre det samme som jeg ba Alfa om, (og hun gjorde det:)) , kan du ikke legge denne inn under tråden "ordspill-historier", da har vi det samlet under 1 tråd :) | |