Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 462 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Alfa93 | 2009-07-11 22:20 | |
![]() | Cup 11. juli kl. 23.15 Hei, kjære, gode, Ordspillere!! Siden det ikke var noen turnering annonsert idag, ble det naturligvis opptøyer i sjiraffen. Men siden jeg, selveste Alfa treognitti, er i det snille hjørnet idag kunne jeg jo ikke la de voldsomme opptøyene fortsette, og derfor ville jeg tilfredsstille deres vilje, og holder derfor en Cup, i formatet spesial, panikk og selvfølgelig uranket kl. 2330, med påmelding fra kl. 23 15. OBS: jeg gjentar: 23 15! har du tenkt til å komme, så er det viktig å komme på riktig sted, stedet er i rommet som befynner på K, med en HATT minus H pluss tallet som er først i 1000. Me talas! NB: det er påbudt å lese turneringsinnformasjonen, den finner du som vanlig på denne linken: www.ordspill.no/foru...ad id=2866, som jeg selv var den siste som redigerte ;) Annonsen skrevet av vår alles kjære Glitre;) | |
Liddell | 2009-07-11 22:34 | |
![]() | Flotte greier :) | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2009-07-11 22:38 | |
![]() | Da er jo alle fanatikerne fornøyde da, ettersom det ble gitt etter for deres etterspørsler (norsken min duger enda, føler jeg :p). | |
Liddell | 2009-07-11 22:48 | |
![]() | Jeg kan røpe at det blir en elefantmedalje å kjempe om også, som ekstra motivasjon :) | |
Alfa93 | 2009-07-11 23:00 | |
![]() | Ett kvarter til påmeldingen åpnes! | |
Alfa93 | 2009-07-12 00:41 | |
![]() | Da hadde jeg som dere sikkert har sett assistering i kveld, Glitre tok bingoavstmningen (ikke så lett som det ser ut til, men gikk bra til slutt), og fikk også æren av å skrive resultatene;) -- Vi hadde en fartsfylt aften frem til bingoavstmminga, og Liddell vant alle sine kamper, og beholdt derfor sin populære madalje. Øvrige resultater: 1. Liddell 2. ave 3. kirsti 4. LoboTommy Ordspillere slått i kvartfinalen: Kikken Lille-fix awi og Svensk Og i Åttendelsfinalen: Glitre calvados skalle redhy kness grønnmann imew og norlar Ute etter kvalikken: Piala Sein turnering gir seine huer, derfor ikke så veldig overbevisende bingoer i kveld, så det gir denne lista: TUTENDE TENGENE RESTENE FLENSEN PISKING FEIINGA HALSEDE MUSSENE STEDING GRISETE TYSKENE HANKEDE BUTTERE STEVENE DATAENE TRIMMER SLOTTET DISKENE Awi stod for bingoen PISKING, og den ble stemt fram som kveldens beste. Graulerer til deg også! Ha en fortsatt go' kveld, me talas! -- Takk for godt utført jobb, Glitre, og får en hyggelig kveld, alle deltagere! | |
Liddell | 2009-07-12 00:46 | |
![]() | Nå var det vel kirsti jeg slo i finalen, og ikke ave da men :) | |
Kirsti | 2009-07-12 01:44 | |
![]() | Eh, ja. Strengt tatt var det jo det. :) | |
Alfa93 | 2009-07-12 02:45 | |
![]() | Beklager, beklager:) I turneringsrankingen stemmer det, men naturligvis skal det være riktig. 1. Liddell 2. kirsti 3. ave 4. LoboTommy Ordspillere slått i kvartfinalen: Kikken Lille-fix awi og Svensk Og i Åttendelsfinalen: Glitre calvados skalle redhy kness grønnmann imew og norlar Ute etter kvalikken: Piala Håper det er riktig nå! | |