Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 184 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
eterem | 2009-08-04 22:56 | |
![]() | Spiller ikke turneringer, fordi? Ordspillspørsmålet nå for tiden handler om hva slags type turnering man foretrekker. 58% av 200 har nå svart at de ikke deltar i turneringer. Med denne forumtråden ønsker jeg å spørre dere som har svart dette: Er det noen spesiell grunn for at dere ikke deltar i turneringer? Jeg mener ikke at dere skal oppgi private årsaker, men det er kanskje flere av årsakene vi kan gjøre noe med? Kanskje det er noen spørsmål vi kan besvare som gjør at man kanskje vil delta i turnering? Som ivrig turneringsdeltaker og arrangør synes jeg det er viktig at alle som vil delta i turnering gjør det, og hvis det er enkle løsninger som kan bidra til det så vil vi prøve så godt vi kan å løse det. Det er også lov å sende en privat melding hvis det er ting dere ikke vil ta opp i forumet, vi spillverter er her jo for å hjelpe :) | |
Holger | 2009-08-04 23:01 | |
![]() | Jeg spiller av og til, men de gangene jeg ikke er med, er det stort sett fordi turneringene går for sent. Ellers hadde jeg deltatt oftere. (Håper vi som ønsker å spille oftere kan svare også) | |
Pee-Jay | 2009-08-04 23:03 | |
![]() | 1. Jeg tør ikke! 2. Jeg har sjelden mulighet til å sette av såpass med tid! 3. Jeg tør ikke ;) | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-08-04 23:11 | |
![]() | Turnering er morsomt, men det er sjelden man kan sette av såpass lang tid/være sikker på at man har tiden som trengs. | |
leonsin - Ikke medlem lenger | 2009-08-04 23:12 | |
![]() | 1, vinner aldri 2, de samma persoene vinner hver gang | |
Alfa93 | 2009-08-04 23:14 | |
![]() | Det er det jo lett å løse! Vi bare utestenger alle brukerne som noengang har vunnet en turnering! - Alfa93 (ikke medlem lenger) | |
Torill | 2009-08-04 23:34 | |
![]() | Leonsin - sjekk lista over turneringsvinnere. Om jeg ikke har telt helt feil, så er det 109 forskjellige som har vunnet turneringer. Men tror ikke alle 109 vinner hver gang! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-08-04 23:36 | |
![]() | 1. Tør ikke 2. Den harde kjernen dominerer alltid 3. Redd for å få kjeft hvis jeg gjør noe galt 4. Må som regel i seng før de begynner 5. Det er altfor mange kvinner med | |
bea61 | 2009-08-04 23:57 | |
![]() | tror ikke jeg er flink nok til å ta opp kampen i ei turnering | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-08-05 00:34 | |
![]() | 1. Gidder ikke fordi man skjønner fort hvem som vinner. 2. Det tar så alt for lang tid 3. Det er bare rett å slett kjedelig blitt 4. (kan ikke nevnes nokk) samme personene som vinner om og om | |
Torill | 2009-08-05 01:03 | |
![]() | Ja det er nøyaktig de samme 109 hver gang! | |
annhetty | 2009-08-05 01:13 | |
![]() | tar for lang tid noen ganger, går litt for sent påkvelden | |
Ø N | 2009-08-05 01:27 | |
![]() | Endelig en tråd der spillvert / forumvert legger opp til at jeg skal kunne utfolde meg og sutre litt. Men jeg finner ikke på noe jeg verken kan skylde på eller sutre over. JaJa da får jeg tro jeg er heldigere neste gang anledningen byr seg. :) | |
Ignita | 2009-08-05 01:27 | |
![]() | Har lyst til å være med på turneringer, men har faktisk aldri satt meg inn i reglementet. Minn meg på den neste turneringen, så blir jeg med. Så sant det ikke går i superturbo.;-) Jostein | |
bakko | 2009-08-05 08:41 | |
![]() | Spelar ikkje ofte turnering, eg har svart "cup" på kva form eg likar best. Eg synest det er uintressant å spela 5 rundar med spel, når ein skjønar etter første runde at dette bare er bortkasta tid. | |
twisty - Ikke medlem lenger | 2009-08-05 08:55 | |
![]() | Det tar fryktelig lang tid. Også liker jeg best å spille rankede spill:-) | |
Torill | 2009-08-05 10:24 | |
![]() | Jeg har deltatt på veldig mange turnringer, og er vel også en av disse fryktelig irriterende personene som vinner av og til. Men mange ganger gjør jeg det ganske dårlig, og jeg kan tape kraftig mot antatt dårligere motstandere (akkurat som i Sjiraffen). Jada, det er moro å vinne. Men jeg synes også det er moro: - å prøve å gjøre det best mulig - å prøve å vinne bingoavstemmingen - å prøve å "vinne" den høyst uoffisielle konkurransen om å være først ute med påmeldingsordet - å bli "tvunget" til å spille mot motstandere jeg ellers ikke møter - å lese mer eller uinteressane utsagn i felleschatten - å skrive mer eller mindre utsagn i fellescchatten - å bli litt bedre kjent med flere av spillerne Hvis man synes at det eneste interessante med turneringer er å vinne, så har man null sjanse hvis man ikke deltar. Men selv vi som deltar vinner ikke hver gang. (Ikke engang Holger, men han er ganske nær...) | |
Lene T | 2009-08-05 10:27 | |
![]() | Selv om jeg nok ofte tilbringer lang tid med ordspill, så dropper jeg turnering fordi jeg blir så låst på tid. - Ting kan dukke opp, og det er dumt ikke å kunne gå fra når som helst. - Og hvis jeg først skal bruke så lang tid på ordspill som en turnering tar, hadde det vært fint om det gjorde utslag på rankingen :) | |
mcsnurp | 2009-08-05 10:46 | |
![]() | Jeg liker best å spille på normaltid, til nød hurtig. Turneringene er som regel raske spill, og aldri normaltid. Jeg vet at det er pga tidsbruken, men det kan vel løses...?? Og, som flere har nevnt...turneringene går ofte sent. Men - de gangene jeg har prøvd, har det vært veldig gøy å være med i turnering. Og mye mer sosialt enn vanlige spill. Jeg trenger ikke å vinne. Det er mer enn nok for meg å ligge midt på treet :) | |
ajnor | 2009-08-05 11:08 | |
![]() | Spilte ikke turnering(er) før for noen dager siden, og har altså til nå bare deltatt i en turnering. Det var kjempegøy! Jo, man blir litt bundet på tid, men bortimot et par timer på kveldstid fra kl 21.30 og utover - no prob! Mulig det; at det er de samme som vinner... Javel, og hva så!? Jeg lærte i alle fall flere nye ord og triks bare i løpet av en turnering enn jeg gjør på flere dager i vanlige spill. På søndag var det fem runder i tempo lynrask, det passet meg aldeles utmerket, men vet med meg selv at jeg ikke kommer til å delta i turneringer med mange kamper i panikk-tempo, da blir jeg bare slengt i veggen av farta... Dessuten: Kjempesosialt! Lurer på om det handler en del om "angst" og litt frykt for det nye og ukjente, jeg, hele den lange tråden med regler for turneringer var litt skremmende... | |