Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 184 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Liddell | 2009-08-06 18:11 | |
![]() | Cup Tors. 6.8 kl 21 Da prøver jeg meg med en cup-turnering i kveld. Påmeldingen starter kl 21.00 i katten, og turneringen starter ca 21.15. Format: Standard - Lynrask, og som alltid uranket. Har du ikke deltatt i turneringer før, er det fint om du tar en kjapp kikk på reglementet først. Det finner du her: www.ordspill.no/foru...ea did=2866 | |
Alfa93 | 2009-08-06 18:15 | |
![]() | Jeyjey! Bra, Liddell! | |
Rune | 2009-08-06 18:16 | |
![]() | Og ikke panikk en gang og Billy kan ikke være med. Kanskje håp da.. | |
twiver | 2009-08-06 18:21 | |
![]() | Hurra det er cup i Katten og jeg tenker "der satt'n" ! De andre sei no gir du dei for jeg har lagt bingoen PLATTEN | |
Paven | 2009-08-06 18:25 | |
![]() | Herlig :-) Etter å ha hadd nettproblemer i en uke, etterfulgt av en uke der turneringene enten lå på et for sent tidspunkt for meg og/eller inkluderte panikk, har jeg seriøse turneringsabstinenser. Så den her må jeg få med meg - jeg har jo enda ikke hadd fornøyelsen av en turnering signert en av de nye spillverter... | |
twiver | 2009-08-06 19:48 | |
![]() | Hmmmm er denne tråden på vei ut av forum..... Nei ikke nå lenger...... | |
Liddell | 2009-08-06 22:42 | |
![]() | 33 spillere møtte opp i katten i kveld, og til slutt var det Kari3stakk som stakk (!) av med seieren. Gratulerer! Hun slo Kirsti i finalen. Holger tok bronsje etter seier mot heidu. Reultatliste: 1 Kari3stakk 2 Kirsti 3 Holger 4 heidu # ute etter runde 4 Glitre ave mr x Alfa93 # ute etter runde 3 Sinabelle kince gullklumpen Arild25 Rune rubina kness meisa # ute etter runde 2 Torill twiver bearo KjerstiE tinen Mary 2 blåveispiken zeniorina Ignita tbeinet Paven Anjete Superchevis Irwa Sjøløva sigrid-anne # ute etter runde 1 PEDERPEDER Bingoer ble det også, kampen sto mellom disse: BITENDE GNISSER MJUKNER RØMMETE FYLLERI LATENDE LEDDING LASTEDE TILDELER NISSENE KOBRAER STRANDE SKITTEN TININGA VERNERE TIRADER SVANING BASSENE SKROTING MAISENE KLINGER STRAMMA DRØSENE SAKLIGE LOGGEDE KEISERE SEILENDE RØDEIKA FOTBALL ØLBRIKKA VITTIGE TIMINGA BENEVNT KALDERE LASTENE VINNERE RASKING DUSKENDE FALKENE BAGGENE TRøSKEN LATTERE FUSENDE NEIENDE FASTNETE HOVNERE KVELDET GODNATT SORTIEN DANSERE BEISEDE NETTENE FLINTER Her vant Kari3stakk igjen med RØDEIKA. Gratulerer med dobbeltseier! | |
Ignita | 2009-08-07 00:08 | |
![]() | Gratulerer til Kari3stakk! Artig dette, selv om jeg gikk på hodet og ræ.a ut i ekspressfart;-) Jostein | |