Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 630 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Alfa93 | 2009-09-01 17:48 | |
![]() | Cup 1/9-09 kl. 20 Jeg har fått (æh, tatt?) æren av å arrangere månedens første turnering! Det blir en cup, og foregår som alltid hos vår alles kjære pusekatt, det såkalte turneringsrommet. Møt opp litt før 20, da åpner påmeldingen, og den vil være åpen i en fem minutters tid:) Kveldens format er spesial, lynrask, uranket. Jeg serverer kaffe og gulrøtter, men godt humør og vinnerlykke må du dessverre ta med selv. Jeg har sendt VIP-invitasjon til brikkemajoren, så håper han dukker opp! Han skulle også ta med reglene når han kom, men i tilfelle han glemmer dem, kan det være greit å ta seg en titt hvis du er usikker - du finner dem her: www.ordspill.no/foru...ea did=3698 Da ses vi! | |
| twiver | 2009-09-01 18:20 | |
![]() | Så flott.... jeg tar med både godt humør og vinnerlykke i dag. Dette deler jeg gjerne med de andre som møter opp. Som regel er det noen som forsyner seg "grovt" av min medbrakte vinnerlykke, så kanskje jeg i dag burde "spare" litt til meg selv :) Hmmmmm skal vurdere det..... | |
| Pus_1808 | 2009-09-01 19:14 | |
![]() | hehe, jeg tror jeg må ta med litt vinnerlykke selv (noe jeg helt glemte forrige gang;) Takk for at du arrangerer cup Alfa93! Cup er så gøy<3 ...selv om jeg stort sett går ut i første runde;P hehe | |
| ajnor | 2009-09-01 19:24 | |
![]() | for tidlig!!! :-( dessverre... | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2009-09-01 19:26 | |
![]() | Alt avhenger av min kjære lille sønn... sovner han tidsnok????? | |
| kince | 2009-09-01 19:28 | |
![]() | Mine to søtnoser sover søtt, så jeg er KLAR!!!!!!! Ser dere snart :)) | |
| Pee-Jay | 2009-09-01 19:46 | |
![]() | Noen må overbevise meg ;) Er litt redd for å gjøre teite feil :S | |
| Alfa93 | 2009-09-01 19:49 | |
![]() | Bare kom, det er ikke noe problem, Pee-Jay! Lurer du på noe, er det bare å spørre, vettu, vi er ikke så vanskelige å spørre, og vi er veldig overbærende med feil:) | |
| ajnor | 2009-09-01 19:49 | |
![]() | Min lille søte har lagt seg og sagt veldig god natt, så jeg tror jeg kommer! Fare for at visitten blir kort, da, men pytt... Sist jeg var med på cup, så ble i alle fall visitten kort. ;-) | |
| Pee-Jay | 2009-09-01 19:49 | |
![]() | Hehe, da prøver jeg meg ;) | |
| Kirsti | 2009-09-01 19:50 | |
![]() | Pee-Jay, det finnes ingen feil du kan begå som er teite nok til å la være å bli med i en turnering hvis du har lyst til det. | |
| Scrabla | 2009-09-01 19:57 | |
![]() | og som ikke vi har gjort før:) | |
| Alfa93 | 2009-09-01 21:31 | |
![]() | Vi hadde faktisk 3 nybegynnere i kveld! Det var veldig hyggelig - velkommen, Pee-Jay, Klara Kuu og Martin84 som nye turneringsspillere, håper dere dukker opp i katten også ved senere anledninger:) Resultatene! 1. awi 2. a5000 3. KlaraKuu 4. Tedh # ute etter runde 3 Sydsklie Liddell bakko redhy # ute etter runde 2 kince Scrabla twiver martin84 meisa Kirsti veslefrikk Pee-Jay # ute etter runde 1 calvados ajnor norlar pelna Edro Kari 3stakk Superchevis rognkjeksen Ninaxxx stabur Grattis, Awi, dette var din 15. seier, og du er herved kvalifisert til neste Mesterturnering:) BINGOER: SPURTEN RISSING RENSINGA SILDRENE HARDNET STRANDE SLINTRA GLIDERE RØNNENE DOTTENE STENENE PAKTENE GARDERE FOGDENE GODSENE HEINENE RUSSENE BÅSENDE BILBANE SVETTER TINDENE DRÅKENE BIKKEDE NÆRINGER HALVERT SALTENDE NIPPETE TOLLENE VåRFEST FYRENDE RITINGA LIDENDE HEVLEDE DRAGINGA GROVHET STRENDE MALERIA SLANTER VENDING LETTEDE Det ble skarp konkurranse mellom Kinces Bilbane og Awis Vårfest, men bilbanen gikk av med seieren. Grattis, Kince:) | |