Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 218 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Liddell | 2009-09-15 16:49 | |
![]() | Cup Tir 15/9 kl 21.00 Det blir cup i kveld kl 21. Dagens stikkord er Standardbrett og Panikk hastighet. Husk at det lønner seg å melde seg på tidlig i cup, så vær klar litt før kl 21.00. Påmeldingen er kun åpen noen få minutter, IKKE 15 min som det har vært tidligere. Er du ny turneringsspiller, eller er usikker på reglementet er det fint om du tar en titt her først: www.ordspill.no/foru...ea did=3788 Vel møtt! | |
ajnor | 2009-09-15 17:19 | |
![]() | Dessverre - panikk blir altfor ..., ja panikk, for meg! Da blir jeg bare stressa og gjør masse feil. Lykke til til dere andre! :-) | |
kince | 2009-09-15 17:29 | |
![]() | Jeg kommer:) Selv om jeg ryker i første runde:) To dager borte, er to dager for mye:)) Hehe.. Litt avhengig:) | |
Liddell | 2009-09-15 20:23 | |
![]() | Det nærmer seg... | |
Liddell | 2009-09-15 21:58 | |
![]() | 18 stk var i panikkhumør i kveld, og vi kan gratulerer Hege89 med seieren! Da er hun også kvalifisert til neste mesterturnering. Alle resultater: Gull: Hege89 Sølv: Torill Bronsje: ave 4. plass: Svensk # ute etter runde 3 Akebrett veslefrikk Alfa93 fuglen # ute etter runde 2 Smarten T Kirsti Edro bearo Mizzymizz kince Superchevis Holger # ute etter runde 1 andermg VeldiGlad Bingoer ble det også, vi stemte blant disse: ETSINGA STRILER TANKING VEILEDE GRYENDE REELENE HIRSENE KRUKKENE SPALTEDE TITLENE TREINGA HODELUSA JERNENE REOLENE LENGSEL RASLENE VINKETE HIGENDE LÅRINGEN FJOTTEN LADAENE TASSENE SIRKLES Her vant kince med HODELUSA. Grattis til deg og! Takk for en hyggelig kveld :) | |