Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 929

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tivoli2008-04-28 20:17
Antall innlegg: 27

OSS TIDKREVENDE
Hva med å arrangere turnering for oss som ikke trives med lynraske spill? Hurtig vil kanskje ta for lang tid men i det minste stress...

Personlig så mister jeg fullstendig hodet og blir superstresset når alt skal gå så fort og klare omtrent bare å legge ut ord på to bokstaver eller endre endinger på allerede lagte ord.
 
starey2008-04-28 22:32
Antall innlegg: 956

Det har blitt blitt arrangert i hvertfall 1 stress-turnering :)
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-04-28 22:43
Antall innlegg: 1944


25. April ble arrangert turnering STRESS / STANDARD / URANKET.

19 stykker ble med, så det er tydelig interesse for dette.

Jeg kan ikke arrangere STRESS like ofte som LYNRASK da dette tar såpass lang tid (2-2,5 time), men det vil komme flere, helt sikkert:)
 
Nitan2008-04-29 01:38
Antall innlegg: 14

Hei!

Må vel bare innrømme at jeg nok ikke har dristet meg til å prøve STRESS enda. Har holdt meg til normal og hurtig. Regner med at jeg bare rett og slett må inn i spillet med en annen holdning på STRESS og LYNRASK, og det SKAL prøves!

Men det jeg savner er en tydeligere annonsering av turneringene. Jeg har forstått det slik at de annonseres inne på spillrommene, men jeg har enda til gode å se noe slikt. Kunne de ikke i det minste annonseres på forumet en dag i forveien eller noe, slik at en kan sette av tid til turneringene?

Ellers - "takk" for en utrolig artig og tidkrevende ny hobby! Kan love at støvet får samlet seg i krokene om dagen. Er så mye artigere å sette seg ned med et spill om en har en halvtime til overs fremfor å dra frem støvsugeren!
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-04-29 07:09
Antall innlegg: 1944

Mooseman annonserer dager i forveien.

Jeg har ikke mulighet til å å gjøre dette, da jeg ikke vet om jeg har mulighet dagen etter. (Dette er bare en hobby for oss også)

Noen ganger tar jeg en "på sparket", andre ganger melder jeg et par timer eller så i forveien. Nå i helgen meldte jeg i forum 5 timer før.
Det meldes alltid 2-3 ganger i alle spillrom.
 
Nitan2008-04-29 12:09
Antall innlegg: 14

Takk for svaret. Da får jeg nok bare passe på å være pålogget i et rom selv om jeg ikke spiller.

Og all ære til dere som sitter og passer på vårs :-) Veldig kjekt med folk som kan ta tak i dumme spørsmål i forum. Og ikke minst luke vekk ufine folk - har sett blant annet på Start.no at sånne kan lire av seg det mest utrolige!

 
starey2008-04-29 18:45
Antall innlegg: 956

Bare som tips til deg Nitan, som ikke tør stress/lynrask. Det kan lønne seg å spille mot flere enn en person, altså mot 3 eller 4. Da kan du tenke når de andre legger!
 
meisa2008-04-29 19:24
Antall innlegg: 443

Jeg liker best at vi spiller tre eller fire, av den grunn som starey nevner. Ser at de fleste oppretter spill for to. En jeg spilte mot, sa at det var hennes første tre-manns!

I turneringene har vi alltid bare spilt 2.
 
Mooseman2008-04-29 21:25
Antall innlegg: 1596

Det programmet vi benytter pr. idag for turneringer takler bare én mot én
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?