Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 637 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Alfa93 | 2009-11-10 23:21 | |
![]() | Mosaikk ons. kl. 21 Forrige ukes testrunde var en så stor suksess at vi nå forsøker igjen! Mosaikkturnering er en turneringsform designet av vår spesialagent Sydsklie. Han mekket sammen dette fantastiske oppsettet for oss: Turnering for 16 spillere: 1. runde: 4 4er bord, sisteplass ved hvert bord ryker ut 2. runde: 4 3er bord, sisteplass ved hvert bord ryker ut 3. runde: 4 2er bord, sisteplass ved hvert bord ryker ut 4. runde: semifanale som i cup 5. runde: finale og bronsefinale 17 - 31 påmeldte: spilles ned til 16 som ved cup. 32 spillere: samme opplegg som over med 8 bord og kvartfinale, semi, finale. Håper alle som ikke fikk muligheten sist gang, dukker opp og prøver denne gangen! Da gjelder det å være i Katten litt før kl. 21. Påmeldingen er åpen fra jeg sier ifra omtrent kl. 21, og vi spiller tilfeldig, lynrask denne onsdagskvelden. Hvis du ikke har deltatt i turneringer før, eller hvis du fremdeles er usikker på hvordan mosaikkturneringer funker etter å ha lest denne posten, kan du klikke deg inn på www.ordspill.no/foru...ea did=4102 og lese vår turneringsinformasjon. Vel møtt til debutanter og veteraner, nye og gamle, gutter og jenter i alle aldre ;) | |
| twiver | 2009-11-10 23:55 | |
![]() | Jeg kommer...som gammel veteran og jente i sin beste alder :) | |
| veslefrikk | 2009-11-11 11:02 | |
![]() | be there or be...fuckd | |
| gompedyret | 2009-11-11 14:59 | |
![]() | Nå er det bare seks timer igjen til turnering! Dette må feires med litt fyrstekake. | |
| ajnor | 2009-11-11 15:10 | |
![]() | Count me in! | |
| TanteMert | 2009-11-11 16:14 | |
![]() | Denne må jeg bare ha med meg altså! | |
| meisa | 2009-11-11 18:58 | |
![]() | Da jeg ikke var hjemme den første mosaikkturnering, MÅ jeg få med meg denne. Og jeg vil ikke ha kness eller en av de andre supergode i evt kvaligisering! | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2009-11-11 19:41 | |
![]() | Hulk! | |
| Alfa93 | 2009-11-11 21:39 | |
![]() | Da var vi igjen i gang med en runde Mosaikk! Siste nytt: 1. Mosaikk er kjempepopulært! 2. Alfa er teit og surrer masse 3. Kness tapte elefantmedaljen i første runde 4. Det er utrolig mange underlige bingoer i kveld! | |
| gompedyret | 2009-11-11 21:40 | |
![]() | 5. Fyrstekake er snadder. Man stopper ikke før hele er borte. | |
| twiver | 2009-11-11 21:49 | |
![]() | Håper den ikke var bakt i langpanne gomp... :) | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2009-11-11 23:01 | |
![]() | Der satt jeg, høy på pæra som aldri før, i mitt beste sjiraffkostyme, med portvin og fyrstekake og elefantmedaljen vakkert dandert rundt halsen - klar for å gå ubeseiret gjennom kveldens turnering. Men hva skjer? Veslefrikk moser meg i innledende runde, rapper medaljen og så var kness ute av sagaen. Makan! Neste gang vil jeg møte en som er skikkelig dårlig i kvalifiseringsrunden! Helst en som aldri har spilt før. | |
| Alfa93 | 2009-11-11 23:02 | |
![]() | Oioi, en skikkelig åndsfraværende Alfa klarte å glemme turneringen noen minutter for lenge mens hun satt og ordnet resultatlister. Heldigvis ble hun reddet av svært selvstendige deltagere og en snarrådig Scrabla i besittelse av en telefon. Vi klarte faktisk likevel å komme gjennom en langvarig turnering som startet med en hel haug av deltagere. Den beste blant disse var Hege89! Vi gratulerer :) Hele lista så forøvrig slik ut: 1: Hege89 2: petra 3: Kirsti 4: eterem 5: Gardinstang 5: Ninaxxx 5: Scrabla 5: snikksnakk 9: awi 9: KjerstiE 9: Rune 9: anf 9: gullklumpen 9: Sydsklie 9: HanneIL 9: Torill 17: twiver 17: TanteMert 17: Bakerboy 17: Edro 17: ordspel 17: Sinabelle 17: KlaraKuu 17: ave 25: kince 25: meisa 25: Oheidia 25: rognkjeksen 25: Liddell 25: lillemy001 25: Balentine 25: Veslefrikk 33: ghostdog 33: kness 33: Duppedingser 33: PEDERPEDER Det ble langt utrolig mange fantastiske bingoer i kveld! Det var vanskelig å finne fram til den beste i denne haugen: TJORING BLODåRE VANDLER DIRKENE FARENDE FINSMED SKRIDER PÅSKENE PESINGA MARINERT OMDØPTE SVERMEN AVSONET SLANKER NØKTERN BESTIGE DUNBLØTE HAUGENE TEGNENE RUSLENDE SMEKKETE ÅRSAKEN BERETTE SKREDEN CESSENE VAKTENE INNBOER SUPENDE HORGENE AKINGER RASENDE KRISTNA DEPOTER SURRENDE TÅLENDE VISPENE BAUTETE AVKJøLE HALSENE TIMENDE DUPERTE ANGITTE TRUMPER SKJÆRES KLÅINGA INNØVER KUSLIGE AFASIEN FENDRET HEVNETE Vi klarte likevel å kåre OMDØPTE, lagt av Ave, til den beste. Takk for en hyggelig krøllekveld! | |