Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 688 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gompedyret | 2009-11-23 19:27 | |
![]() | Cup mandag 23/11 kl. 2130 Tid for cup! Denne gangen skal alle kamper spilles i hastigheten Lynrask. Når det gjelder brett prøver vi oss på en spennende liten vri: Den som nevnes først i hver kamp skal ikke bare starte spill og rapportere etterpå, han eller hun skal også velge type spill. Det er altså snakk om en valgfri halvmedley! Ordspillterminologien begynner å bli veldig fancy nå, altså. Hva innebærer dette? Det blir potensielt enda viktigere å melde seg på tidligere, siden de tidlig påmeldte ikke bare har større sjanse for å slippe kvalifisering, men de tenderer også til å bli nevnt først i kampoppsettet. Som sagt, de som står først i hver kamp kan bestemme om det skal spilles Tilfeldig-, Spesial- eller Standardbrett. Turneringsform: Cup Sted: Katten Tid: påmelding fra 2130 og ca 5 minutter fremover Hastighet: lynrask Modus: valgfri halvmedley Ellers er reglene slik det står om cup i her: www.ordspill.no/foru...ea did=4102 Vel møtt! | |
| Gardinstang | 2009-11-23 19:35 | |
![]() | oi, den her kan jeg ikke gå glipp av! | |
| ajnor | 2009-11-23 20:16 | |
![]() | oi da... den må jeg prøve å få med meg! | |
| Alfa93 | 2009-11-23 20:25 | |
![]() | Speeennende! | |
| twiver | 2009-11-23 20:31 | |
![]() | Juhuuu klart jeg kommer :) | |
| gompedyret | 2009-11-23 21:19 | |
![]() | 10 minutter og 20 sekunder igjen! | |
| ajnor | 2009-11-23 21:57 | |
![]() | Blæh... Jeg glemte det selvfølgelig!!! | |
| gompedyret | 2009-11-23 23:10 | |
![]() | ajnor: du gikk glipp av noe der! | |
| gompedyret | 2009-11-23 23:31 | |
![]() | En fin cup. Ingen var forvirret, alle skjønte hva de skulle gjøre og alt var bare herlighet. Bortsett fra en smule overivrighet ved påmeldingsstartblokkene, men det hører antageligvis med når folk er så skjerpet som denne gjengen. Interessant nok var det svært få som valgte tilfeldig brett. Hvor mye av dette var taktikkeri, og hvor mye var fordi man faktisk liker de andre best? Vanskelig å si, men ikke desto mindre ble det både uforutsigbart og spennende. Bearo slo VeldiGlad i en underholdende finale med hele fem bingoer. Gratulerer, Bearo! 1. Bearo 2. VeldiGlad 3. Bakerboy 4. KjerstiE # ute etter runde 3 Scrabla Hege89 Anjete Verdasdespot # ute etter runde 2 Torill Alfa93 twiver Edro rognkjeksen calvados sarita Gardinstang # ute etter runde 1 lillemy001 petra Mcmajor Wetterstad Sydsklie kince Mr_Pusten a5000 simbra71 ave nettix Fantasia Sinabelle I skarp konkurranse med KjerstiEs HØYSETE vant VELVÆRE, lagt av Gardinstang. Grattis! | |