Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 675 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| _britney | 2009-12-22 17:27 | |
![]() | Er det noen turneringer i dag? Hadde vært kos med en lille-lillejulaften turnering! :D | |
| TheOne | 2009-12-22 17:30 | |
![]() | backer deg opp på den, søs ;D | |
| _britney | 2009-12-22 17:31 | |
![]() | Ser jo at det er skrevet tidligere at det ikke blir noen turneringer i jula, men.. er jo ikke jul heeelt ennå? ;D *håpe* | |
| Ninaxxx | 2009-12-22 17:51 | |
![]() | Det er dessverre ingen av spillvertene som har satt seg opp på lista for å holde turnering i dag. Jeg er riktignok hjemme i dag, men har ikke tid til å sette av 2 timer for å holde turnering i kveld. Litt av hvert å stri med 2 dager før julaften :) Håper likevel at vi spilleverter kan gå inn og ta et spill i ny og ne, selv om vi ikke holder turnering. Turneringer er morsomt, men også en liten jobb, og for egen del synes jeg det er deilig å slippe å ha det hengende over meg i tillegg til alt det andre på "to do-lista". Dere skal likevel ikke utelukke at det plutselig kommer en turnering innimellom i løpet av jula. Følg med, følg med :)) God jul til alle ordspillere! | |
| Alfa93 | 2009-12-22 17:53 | |
![]() | Britney, det står ikke at det ikke blir turneringer i jula, men at det ikke blir turneringer hver dag ;) Det er en del av spillvertene som reiser bort i jula, og alle har nok en del å gjøre nå rett før jul. Selv fr jeg besøk i kveld og har ikke mulighet til å arrangere, da satser jeg helle på å få til noe i morgen. Mist ikke motet! Vi kommer igjen ;) | |
| awi | 2009-12-22 19:03 | |
![]() | Møt opp i katten kl 20, _britney og TheOne :) www.ordspill.no/foru...ea did=4337 | |
| _britney | 2009-12-22 19:08 | |
![]() | Jaaaa! :D hurra! :D I'll be there! ;) | |
| TheOne | 2009-12-22 19:10 | |
![]() | flott :D | |