Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 616 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| awi | 2010-04-21 22:35 | |
![]() | 4-bord torsdag kl 21 Format blir standard/panikk/uranket, oppmøte i katten litt før kl 21. Ikke turnert før? Gjør ingen verdens ting, men les gjerne litt her før du kommer: www.ordspill.no/foru...ea did=4437 Velkommen! | |
| Torill | 2010-04-21 22:41 | |
![]() | Fine greier og nydelig med så tidlig annonsering. Her kan man planlegge livet sitt et helt døgn framover, ikke verst. | |
| Alfa93 | 2010-04-22 15:53 | |
![]() | Tøft :) | |
| ajnor | 2010-04-22 19:42 | |
![]() | Panikk på 4-bords? Aldri i verden...! Det blir jo bare et par minutter pr spiller, eller under det? DET blir i alle fall veldig mye alt for fort for meg, ja... God turnering til dere som skal delta! ;-) | |
| Torill | 2010-04-22 20:03 | |
![]() | Panikk 4-bords er ikke så ille som det høres. Du har lite tid, det stemmer, men du skal ikke legge så mange leggene. Og du har tid til å tenke mens de andre tenker. Så egentlig føles det mindre raskt enn med to spillere. Prøv da vel! | |
| meisano | 2010-04-22 20:14 | |
![]() | Panikk 4-bords er tross alt bedre enn panikk 2-bords. Vi kan jo håpe at motspillerne bruker litt lang tid på noen trekk. Så kan vi begynne å legge ut brikkene mens de holder på. Problemet er at de gjerne legger brikkene akkurat der vi skal plassere superordet eller bingoen... | |
| awi | 2010-04-22 20:58 | |
![]() | To min igjen! | |
| awi | 2010-04-22 22:04 | |
![]() | 17 håpefulle møtte opp, og Torill viste seg som sterkeste kvinne. Gratulerer! 1. Torill (5p) 2. Bakerboy, kness, Smarten T (8p) 5. calvados (9p) 6. KjerstiE (10p) 7. Alfa93, ave, Edro, zeniorina (11p) 11. meisano, twiver (12p) 13. rognkjeksen (14p) 14. lelleo (16p) 15. grimstad82, tinkerbell (17p) 17. Luseknus (fullførte ikke) SPERMIE RITENDE BASTEDE MAILENE KLASSER STANGER FARINGA KONTEDE FORTENDE HAREMENE HAUSENE FAMLENDE TRINSENE TJORENE HOLDING PUSTINGA FANTENE SENGENE FLAUSEN Blant disse bingoene vant SPERMIE avstemningen, grattis Smarten T! Takk for i kveld :) | |
| Torill | 2010-04-22 22:09 | |
![]() | Veldig merkerlig, men tastaturet mitt fungerte omtrent ikke i Katten. Trykka på en tast og bokstaven kom opp mange sekunder etter. Men nå etterpå, ikke noe problem. Veldig rart... Fikk iallefall konsentrert meg om spillinga. Takk til Alfa som hjalp meg å melde og unnskyld min taushet, som altså ikke var uhøflighet. Men er det noen andre som har opplevd noe lignende, at Katten legger seg over tastaturet og nekter og flytte seg? | |
| Torill | 2010-04-22 22:10 | |
![]() | å flytte seg | |
| ave - Administrator | 2010-04-22 22:18 | |
![]() | Det har jeg, og det er er fryktelig i panikkspill....men syns det kan være sånn i alle spillrommene her og noen ganger låser det seg helt. Ser at jeg har for mange program som kjører på samme tid og tror nå at det er derfor pcen blir så treg.... så her må kraftig opprydding til... | |
| lillemy001 | 2010-04-22 22:19 | |
![]() | nei hos meg er det mus som har sviktet. Jeg har bærbar og er ikke dreven å spille på den uten mus.. men kansje katten var ute ettter musa? | |
| ave - Administrator | 2010-04-22 22:21 | |
![]() | Forresten, gratulerer med seier, Torill! | |
| Torill | 2010-04-22 22:36 | |
![]() | Takk, Ave. I dag har jeg faktisk kvinnet meg opp og rensket opp på pcen. Den har oppført seg verre og verre de siste ukene, og hver gang jeg har spurt noen som har greie på det, har de sagt at jeg må installere alt på nytt. Så nå har jeg gått og samlet mot og krefter. Lagret alt jeg ville bevare på en ekstern harddisk, lette etter en installasjons-CD jeg ikke fant og ringte leverandøren. Fikk vite at denne laptopen (HP et eller annet) er programert til å installere programmene sjøl. Og det var slett ikke så vanskelig. Trykket F11 for kriseoppretting under oppstart og gjorde så som jeg fikk beskjed om. Det tok litt tid, men resultatet er at den nå oppfører seg som en drøm. Bortsett fra at tastaturet var sinnsykt treg i Katten. Men nå virker det igjen! | |
| Bakerboy | 2010-04-23 07:00 | |
![]() | så fint! | |