Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 870

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
andermg - Ikke medlem lenger2008-05-22 11:39
Antall innlegg: 212

Kvalifiseringsturneringen e
Hei,
Er det mulig å legge ut litt mer langsiktig info om når disse kvalifiseringsrundene skal være, slik at man ikke blir nødt til å sitte klistret foran pc`en hele dagen for å følge med?
Vil det f.eks. bli noen turneringer i morgen, evt. når?
 
david2008-05-22 12:12
Antall innlegg: 40

Jag instämmer med andermg om att det vore bra, men det är självklart upp till arrangörerna att avgöra. Personligen ser jag hellre färre turneringar som blir utlysta god tid än många turneringar med kort utlysning. Jag menar till exempel att man ger fler personer en rättvis chans att delta med 4 turneringar som utlyses minst 3 dagar innan, än 20 turneringar som utlyses 1-2 timmar innan.
Det finns nog många som är intresserade av att vara med, men som inte är inloggade här så ofta, och vill kunna planera sin tid. Jag har pratat med en del som velat delta, men de har då bara frågat mig när det är någon kvalturnering, och det har jag inte kunnat svara på.
 
Mooseman2008-05-22 12:14
Antall innlegg: 1596

Vi varsler så fort vi vet når vi kan holde en turnering.
Siden vi som er forum-/spillverter gjør dette i vår egen fritid/arbeidstid, så er det endel ting som må klaffe. Det være seg studier /unger / arbeidsoppgaver/møter og andre ting.
En turnering krever 2-3 timer uforstyrret 'arbeidstid'.

Dette betyr at vi ikke alltid kan si at det blir turnering om 2 dager på et gitt klokkeslett. Hvem vet hva som kan dukke opp innen den tid ?

For min egen del, så vet jeg imorgen hvilke dager til uken jeg kan holde turneringer, så følg med i forumet her, så vil jeg varsle imorgen når jeg har tid til uken.
Håper dette kan hjelpe litt på planleggingen ;)

 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-22 12:15
Antall innlegg: 1944

Som det er svart et par andre steder her nå, så annonserer vi så fort vi vet når en turnering skal holdes.

Vi gjør dette på frivillig basis på vår fritid. Vi setter da tidspunkt som vi vet passer inn mellom våre andre gjøremål.

Jeg prøver å avsette 4 timer til 2 turneringer pr dag, ved siden av det andre jeg gjør her inne.
Av hensyn til mitt firma, min familie og meg selv, kan jeg ikke binde meg mer enn jeg gjør. Antar at dette gjelder de andre også, som enten har jobb, går på universitet eller andre aktiviteter.

Kjedelig for dere, om vi setter opp turneringer som må avlyses.

Reglene er minst en time før, men som du ser, er flere annonsert mye tidligere enn det.

I morgen vil det sikkert bli holdt turnering(er), det blir det hver dag frem til 29. Mai. Men jeg vet ikke noe klokkeslett ennå.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-22 12:24
Antall innlegg: 1944

Her er vi visst tre stykker som har skrevet samtidig. Alle viser til det første innlegget.
 
Mooseman2008-05-22 19:22
Antall innlegg: 1596

Har nå varslet 3 turneringer litt frem i tid
 
david2008-05-22 21:10
Antall innlegg: 40

Utmärkt!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?