Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 871

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Vendehalsen - Ikke medlem lenger2008-05-25 14:33
Antall innlegg: 16

Jeg lurer på......
Hei,
Kan man delta i turneringer selv om man går glipp av "første dagen", eller må man være med fra begynnelsen av?

Vendehalsen.
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-05-25 14:40
Antall innlegg: 1944

Kvalifiseringsturneringen e er enkeltstående konkurranser.

Man kan være med så mange ganger man ønsker. Men de som har vært med flest ganger stiller bak nye deltagere i køen.

Når sluttspillet starter, må man stille til de spillene man blir innkalt til.
 
helgabd - Ikke medlem lenger2008-05-25 19:18
Antall innlegg: 8

Hei, du sier at i sluttspillet må man stille når man blir innkalt. Hvor lenge i forveien gis det beskjed om tidspunkt og hva hvis jeg ikke kan f.eks. pga jobb? Mitt mål var å kvalifisere meg og det har jeg greid, så jeg er godt fornøyd, men det hadde jo vært gøy å komme enda lenger:)
 
Mooseman2008-05-25 20:05
Antall innlegg: 1596

Vi har et opplegg klart for sluttspillet, men mangler et par smådetaljer, som tidspunkter og varsling.
Det er også avhengig av hvor mange som er kvalifisert til slutt.
Men fortvil ei, det vil bli gitt beskjed 'god' tid i forveien, sett i lys av at vi bare har 10 dager på oss til å få dette gjennomført ;)
 
helgabd - Ikke medlem lenger2008-05-25 20:14
Antall innlegg: 8

Så bra:) Da satser jeg på at det blir som det skal!
I mellomtiden skal jeg prøve å få orden på pc-ens virusbeskyttelse - den har begynt å leve sitt eget liv og sender kontinuerlige feilmeldinger. Det gjør det veldig vanskelig både å spille og (særlig) å chatte samtidig. Jeg lurer på - kan virusprogrammer få virus?
Livet er herlig:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?