Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Liddell | 2010-10-30 21:00 | |
![]() | Nattcup Lørdag kl 24 Hoi! I natt skal klokken stilles en time tilbake, så da er det ingen grunn til å legge seg tidlig! Derfor har du nå muligheten til å delta på en cup kl 24, i formatet Standard - Lynrask. Som alltid er det katten som gjelder. Vel møtt! | |
| Liddell | 2010-10-30 22:45 | |
![]() | Drøye timen igjen! | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-10-30 23:11 | |
![]() | Skulle ikke spillvertene gå halloween i kveld, da? Er dere ferdige alt? Har hatt bokstavkjeks og annet snadder liggende klart i hele kveld, i tilfelle dere skulle ringe på her. | |
| Liddell | 2010-10-30 23:16 | |
![]() | Har tent på noen postkasser tidligere i kveld, det får holde. | |
| ajnor | 2010-10-30 23:18 | |
![]() | De kommer vel i morra, da Kness, siden det vel er i morgen det er Halloween... Har lest om flere i kveld som har bedt utkledte unger (og muligens voksne) komme tilbake i morra. Her slukkes forøvrig utelyset i morra kveld, MEN om en spillvert eller flere i gode ordspill-kostymer kommer på døra så har også jeg bokstavkjeks på lur, ja! Og kanskje noe annet som ordspillverter setter pris på :-) | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-10-30 23:44 | |
![]() | Jeg er veldig imot at alle morsomme dager skal være så datofiksert. Så jeg feirer St.Hans den lørdagen som er nærmest og har gått halloween i kveld (kanskje derfor jeg får så lite godteri?) | |
| ajnor | 2010-10-30 23:53 | |
![]() | Hehe, Kness, da er vi to stikk motsatte av hverandre! I tillegg synes ikke jeg at Halloween finnes morsomt... | |
| Liddell | 2010-10-31 00:59 | |
![]() | 16 stk på startstreken i kveld, og til vant MisterLappen etter å ha slått kness i finalen. Grt:) Øvrige res: 1 MisterLappen 2 kness 3 Liddell 4 LapsusReturn # ute etter runde 2 eterem mr x LCuddy PEDERPEDER # ute etter runde 1 redhy lillemy001 Ninaxxx ajnor VeldiGlad Rune gerber123 seierherren- Vi stemte blant disse bingoene: MATFETT MATVINER TREDELTE VELSTÅENDE Her vant PEDERPEDER med sin MATVINER, grt til deg og! | |