Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 632 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-12-01 15:02 | |
![]() | Bingoeventyret Jeg ble utfordret til å lage en historie med alle cupbingoene fra i går kveld. Noen ord er litt svevende for meg selv etter at jeg har slått dem opp, så dere får ta det som et eventyr, ikke en norsk stil som skal rettes og flikkes på. Her er bingoeventyret i kronologisk rekkefølge. REGNTIDA hadde begynt, men de absolutt tøffeste BRANDENE i stammen brydde seg ikke om litt regn i håret. De RASTEDE karene gikk videre og kom til et bål som KNITRET lystig. Noen tullinger fra nabostammen drev med HEDRING av en stammegud som het fullformordboka. FAKTENE var til tider amorøse, og melke-BLANDEN ble inntatt liggende under en berghylle med LIGGENE godt synlig på den våte bergveggen. Stammens brander TRÅLEDE og trålede området, men fant ingenting de kunne BETEGNE som et passende sted for sin HUIENDE avgudsdyrkelse for å gjøre seg fortjent til Elefantmedaljen. Deres HEKLETE ponchoer holdt ikke vinden ute selv og stammens kvinner hadde behandlet det FEDDETE garnet etter alle kunstens regler. På BEITENE grodde gress som gjorde ulla vanntett, men vinden kunne de altså ikke gjøre noe med.GENUSENE var det ingenting å si på i så måte. På ØSTSIDA av de såkalte ILDVATNA lå det et utvanningsanlegg så du kunne slukke tørsten med brennevannet. De røde BLINKENE fra damelyktene på land gjorde DREIENDE hoftebevegelser så brandene mistet all FORNUFT et øyeblikk. Deres sammen-MASKEDE ponchoer ble revet av! AGENSENE var i full sving! Den VATNEDE gelemann kom dem til unnsetning. Han fant frem de KORKEDE flaskene med brennevann og helte over dem! Da ble de rasende og kastet gelemann-TURISTEN ut av sitt branderike! LaBarca 1. desember 2010 | |
| rbm | 2010-12-01 15:08 | |
![]() | Fantastisk!! Er du forfatter?? lol Dette var som å lese ei bok ,hvilket man etter en tid legger fra seg...det blir for snålt!! Om enn grammatisk korrekt! | |
| LaBarca | 2010-12-01 15:12 | |
![]() | Takk, takk! Jeg er bygningsingeniør :-) | |
| twiver | 2010-12-01 15:30 | |
![]() | Flott LaBarca, artig lesning :o) kanskje vi kan sende deg bingoene hver dag :O) | |
| pie | 2010-12-01 15:54 | |
![]() | kjempebra :) | |
| Cygnus | 2010-12-01 16:00 | |
![]() | Bravo, LaBarca - en tour de force! | |
| VeldiGlad | 2010-12-01 16:25 | |
![]() | Hahaha! Du fikk til og med med gelemannen! Jeg elsker deg :D Meget fornøyelig :) | |
| LaBarca | 2010-12-01 18:10 | |
![]() | Takk for all applaus! Jeg bestemte meg for navnene til brandene før jeg sovna i går, men de forsvant som dugg for solen, eller forbrant med promillen, hehe. Må derfor ta ihvertfall ett eventyr til så dere får vite hva hovedpersonene heter. Svaret er JA twiver. Send bingoene etter hver cup/turnering, så skal se jeg om jeg ikke får snekret sammen et eller annet. Vi kan jo følge figurene en stund fremover. Bingoleggere! Dere utfordres herved til å finne på artigheter :-) | |
| seilermarthe | 2010-12-01 19:56 | |
![]() | Morsomt at du tok utfordringen LaBarca :) Og veldig morsom fortelling, gleder meg til fortsettelsen :D | |