Spillrom
Sjiraffen21
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede21
Mobilspill
Pågående8 608

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Liddell2011-04-08 17:45
Antall innlegg: 3125

Ny regel i turneringer

Vi har besluttet å gjøre en endring i turneringsreglementet, etter ønske fra flere turneringsdeltagere. Vi innfører nå et krav om 100 spilte rankede kamper før man tillates å delta i turneringer. Dette for å unngå rene turneringsprofiler, hvor man ikke vet hva motstander er god for rent rankingmessig. Endringen trer i kraft fra og med i dag. Spillere som bevisst forsøker å manipulere denne regelen, vil også bli avvist.

Vi spillverter ønsker også å gjøre turneringsdeltagerne oppmerksomme på at turneringsfrekvensen kommer til å reduseres noe fremover. Vi har i lang tid etterstrevd å avholde turneringer hver eneste dag, noe som har ført til en i overkant stor belastning på oss. Ofte er flere av oss bortreist eller opptatte, noe som har ført til at noen av oss har vært nødt til å arrangere 2 ganger pr uke. Ved å frita oss for det selvpålagte kravet om turnering hver eneste dag, blir belastningen på oss mindre. Vi gjør tross alt denne jobben frivillig og uten kompensasjon, og da er det greit å ikke føle seg for "bundet" av oppgaven.

I tillegg har vi sett at antallet deltagere har gått noe ned den siste tiden, så ved å arrangere litt færre turneringer blir kanskje de vi arrangerer bedre besøkt.

Det kommer likevel til å bli arrangert mange turneringer fremover, og en turneringsfri dag kommer til å være unntaket, snarere enn regelen.

- Spillvertene

Kirsti2011-04-08 18:21
Antall innlegg: 1946

Hipp hurra for den nye regelen!

Og som forholdsvis hyppig turneringsdeltager synes jeg det bare skulle mangle at dere reduserer antallet turneringer litt. Det er et supert tilbud, men vi er tross alt ikke SÅ mange som deltar jevnlig, så turnering hver eneste dag er jo i overkant. Jeg vil heller ha færre turneringer enn spillverter som opplever "kravet" om turneringer som en belastning.

ajnor2011-04-08 18:23
Antall innlegg: 958

Signerer Kirsti!

Tedh - Ikke medlem lenger2011-04-08 18:38
Antall innlegg: 238

Liker

martin84 - Ikke medlem lenger2011-04-08 19:55
Antall innlegg: 580

Godt tiltak!

piaf2011-04-08 20:16
Antall innlegg: 995

Respekt!

sla2011-04-08 20:35
Antall innlegg: 76

Jeg er takknemlig for de som legger end av sin fritid for oss her på Ordspill.
En gang skal jeg se om jeg selv våger delta i en turnering også...

Tweedygirl2011-04-09 00:23
Antall innlegg: 293

Sla, det er bare å hoppe i det.. :) Alle de erfarne medlemmene er så snille å tar så godt imot alle nye så er ikke noe problem.. :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?