Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 606 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Squil | 2011-09-28 11:24 | |
![]() | Wordfeud-turnering starter i helgen Til helgen starter en ny Wordfeud-turnering. Alle som har lyst kan bli med. Siden sist har vi fått oss en egen påmeldingsside der ute på det store internettet. Meld deg på her: wordfeud.aasmul.net/...Us ers.aspx Når turneringen starter, får du en mail med listen over spillere du skal utfordre. Når kampen er spilt skal resultatet registreres på den samme siden, nærmere bestemt her: wordfeud.aasmul.net/ Wordfeud-ligaen har en turnering hver 14. dag, og du slipper å melde deg på mer enn en gang. Det blir gøy! | |
| Squil | 2011-09-28 17:44 | |
![]() | 16 påmeldte deltagere så langt. Håper vi når 30. | |
| puertorico | 2011-09-30 18:53 | |
![]() | Hvor mange påmeldte er det nå? Jeg er utålmodig og håper vi kommer i gang snart :) | |
| starey | 2011-10-01 14:16 | |
![]() | Squil sier turneringen starter i kveld eller i morgen. | |
| Torill | 2011-10-01 15:54 | |
![]() | Betyr det at det fortsatt er mulig å melde seg på? | |
| Ninaxxx | 2011-10-01 16:34 | |
![]() | Jeg har akkurat meldt meg på, men undres over at jeg ikke finnes på lista der man eventuelt kan stå over en turnering om man ønsker? Er det fordi du tror at jeg aldri i verden ville finne på å stå over noen, Squil? | |
| Ninaxxx | 2011-10-01 16:35 | |
![]() | Ah, glem det. Måtte logge meg ut og inn. Så var jeg der. | |
| starey | 2011-10-01 18:44 | |
![]() | Regner med at det fortsatt er mulig å melde seg på. | |
| Smartgirl | 2011-10-01 20:44 | |
![]() | Jeg får beskjed om at jeg er registrert men jeg har ikke fått noe e-post........? | |
| Ninaxxx | 2011-10-01 21:33 | |
![]() | Du får e-post når påmeldingen er stengt og oppsettet er klart, Smartgirl. Tror ikke vi begynner før i morgen. | |
| Squil | 2011-10-02 01:30 | |
![]() | Vi ble akkurat 30 deltagere. Spooky. Inndelingen er som følger: Divisjon 1: Veldiglad, Gompedyret, Lobotommy, KirstiPirsti, Pjaff, Runeto, Ave62, Harriet63, Eterem og Takal. Divisjon 2: Ajnor, Toriltutta, Aase, Kniven, Skjetten, Rachel på landet, Najs, Fredmol, Lynrask, Longlazy Divisjon 3: EivindEllingsen, Espeniversen, simbra71, Oddepila, runeegil, pedann, krolland, plindus, Luske, ruthlarsen De to beste i div 2 og div 3 rykker opp, på bekostning av de to nederste i divisjonen over. Som dere ser er det en annen modell enn sist, fordi nivået er såpass høyt at vi også kan samle en veldig sterk 2.divisjon. Så jeg tror parallelle avdelinger passer best litt lenger ned. Hvis vi vokser til 40 blir det med en divisjon 3a og en divisjon 3b. | |
| Squil | 2011-10-02 01:32 | |
![]() | Det jeg prøvde å si der er at turneringen har begynt og at det bare er å gå i gang og utfordre. Deltagerne skal ha fått mail som sier noenlunde det samme, hvis ikke, si ifra. | |
| Torill | 2011-10-02 02:37 | |
![]() | Synes det er noen riktig gode som har havnet i 3. divisjon. Men det varer nok ikke lenge. | |
| gompedyret | 2011-10-02 07:09 | |
![]() | For ikke å snakke om i 2. divisjon. | |
| Squil | 2011-10-02 10:41 | |
![]() | Jeg har kopiert fra en liste med gamle skrivefeil ser jeg. Det skal være torilltutta. hilsen eskill | |
| Torill | 2011-10-02 11:02 | |
![]() | Kanskje du skulle prøve å rette det opp på nettsida også, så det ikke blir surr i framtida. (Denne gangen har jeg invitert alle jeg skal spille mot, men det kan jo være noen prøver å invitere meg også etterhvert.) | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-10-02 16:04 | |
![]() | har meldt meg på prøver det for første gangen | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-10-02 16:09 | |
![]() | men litt vanskelig med den telefonen da...har en zte og pølsefingre | |
| puertorico | 2011-10-03 18:49 | |
![]() | Jeg vet at jeg har sett en oversikt over antall ulike brikker på wordfeud, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet? | |
| Squil | 2011-10-04 10:01 | |
![]() | Trykk tannhjulet (oppe til venstre på noen av skjermbildene i wordfeud.) Da kommer du til en side hvor du kan velge 'help' og da kommer du til nettsiden med brikkefordelingen. --- Turneringen vår er i sluttfasen. Veldiglad har god sjanse til å vinne, den eneste som kan slå ham er gompedyret. For å vinne trenger gompen tre kalasseiere. Pallen blir veldiglad, lobotommy og enten gompedyret eller ave62, harriet63 har fortsatt også en teoretisk sjanse på bronsen. I nedrykksstriden ligger for øyeblikket Takal, Runeto og eterem, de har igjen en del innbyrdes oppgjør som kan bli avgjørende for hvem som rykker ned. Både takal og eterem rykket opp for to sesonger siden, og gjorde det bra forrige sesong. Også de nyopprykkede denne gangen (Ave og kirstipirsti) har gjort det bra. Så det ser ut som om vi har den samme effekten man har i fotball og som kalles 'den vanskelige andresesongen'. Opprykk til førstedivisjon er det fortsatt mange som kan klare, men det ser ihvertfall bra ut for den nybakte norgesmesteren i scrabble, torilltutta. Nedrykk er også åpent, men najs trenger nok å vinne sin siste kamp skal det være håp om å berge plassen. I tredje divisjon er ruthlarsen soleklar for opprykk etter ni strake seiere. plindus ser ut til å være en sterk kandidat for den andre opprykksplassen. | |