Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 213 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Squil | 2011-10-28 15:14 | |
![]() | Wordfeud-turnering fra lørdag 29.10 I morgen fyrer vi igang en ny runde i Wordfeud-ligaen. Alle som har lyst kan bli med. Påmelding skjer på denne siden: wordfeud.aasmul.net De som allerede er med trenger ikke melde seg på om igjen. | |
ajnor | 2011-10-28 22:10 | |
![]() | Hva gjør du, Squil, hvis jeg raser helt til bunns i 3. divisjon også? Sånn som jeg har gjort i 1. og 2., mener jeg... På Wordfeud vinner jeg "alle" (veldig mange, i alle fall) kamper som "ikke betyr noe", men taper alle i turneringer... :-/ | |
Squil | 2011-10-29 00:36 | |
![]() | Du gjorde det da skarpt i den første turneringen din såvidt jeg husker. Ikke så mange som har bedre høyeste plassering enn det du har. | |
ave - Administrator | 2011-10-29 06:51 | |
![]() | Til alle aktuelle som leser det her, jeg kommer til å komme litt tregt i gang, men fra mandag kveld så sparker det avgårde.... | |
ajnor | 2011-10-29 13:40 | |
![]() | Som ave, så er jeg litt offline nå i helga, men fra søndag kveld skal jeg være online, også med mobil. ;-) Er på hotell som har elendig nettforhold. :-( | |
Squil | 2011-10-30 12:37 | |
![]() | Alle skal ha fått mail om hvem de spiller mot. Det begynner å bli mange med (8 divisjoner, snart 80 spillere), så jeg dumper ikke alle navnene her denne gangen. Men hvis man lurer på hvem man spiller mot eller hvordan de andre divisjonene ser ut, finner man det på wordfeud.aasmul.net | |
Smartgirl | 2011-10-31 10:18 | |
![]() | Kjære medspillere i divisjon 4 avd 2; Luske har ødelagt telefonen sin så jeg vet ikke om og hvordan jeg skal få fullført denne runden. | |
Torill | 2011-10-31 10:21 | |
![]() | Smartgirl, er det du som er Luske? Jeg hadde samme problem for to uker siden. Leverte den på service og fikk en erstatningstelefon som også er android. Så fikk fulllført på den. Det går jo an å prøve. | |
Smartgirl | 2011-10-31 17:44 | |
![]() | Har levert den på rep i dag, tar minst 2 dager. Erstatningstelefonen er definitivt ikke android!Jjeg er litt også usikker på om jeg må laste ned Wordfeud på nytt og da regner jeg med at de spilla som er i gang forsvinner. | |
Torill | 2011-10-31 17:52 | |
![]() | Neida, spillene forsvinner ikke. Du laster ned Wordfeud på nytt, så får du spørsmål om du har en konto allerede, svar ja. Har du glemt passordet, får du det tilsendt. | |