Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 606 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| NOWI | 2011-11-11 13:57 | |
![]() | Selvbestemt medleycup kl 24.00 Hei! Klokken 24.00 spiller vi turnering av typen selvbestemt medleycup i katten, som betyr at den som starter spillet velger type brett og hastighet. Alle brett er valgbare, men pga. tidshensyn er det kun panikk og lynrask hastighet som kan velges. Det eneste som kreves for å være med er at du har spilt minst 100 rankede kamper. Mer om turneringer kan du lese her: www.ordspill.no/foru...ea did=7147 Håper vi sees i katten litt før midnatt! :) | |
| Cygnus | 2011-11-11 14:09 | |
![]() | i tråden du nevnte finner jeg selvbestemt medley som beskriver en turnering og en medley cup - ingen selvbestemt medleycup - eller blingser jeg???? | |
| Alfa93 | 2011-11-11 14:20 | |
![]() | Den eneste forskjellen er at når det er medleycup, bestemmer arrangøren hva slags format som skal spilles i hver runde, mens når det er selvbestemt medleycup, er det den som starter spillet som bestemmer. Det er nok ingen egen tråd for selvbestemt medleycup, dessverre, men du kan lese om medleycup her: www.ordspill.no/foru...ea did=5842 og selvbestemt medley kan du lese om her: www.ordspill.no/foru...ea did=5848 | |
| Alfa93 | 2011-11-11 17:23 | |
![]() | Opp :) | |
| Happy4You | 2011-11-11 22:10 | |
![]() | jeg blir med :) | |
| Smalhansen | 2011-11-11 23:12 | |
![]() | Hjertesukk. "Gamle" hjerner fungerer langsommere. Det tar man visstnok hensyn til ved IO-testing. Når man i turneringer spiller lynrask, kunne man ikke da tilstå f.eks dem over 50 år "stressbetingelser", dvs 10 minutter i stedet for 6 minutter? Noen spill ville maks ta 4 min. lengre tid, og poengberegningen skulle man sikkert evtl. klare å korrigere i etterhånd. I verste fall kunne alle spillene bli fordrøyd 4 min, men ville dette være uutholdelig? En anelse besværligere, altså - men allikevel ... | |
| NOWI | 2011-11-12 00:33 | |
![]() | Kan du omformulere problemstillingen din? Jeg skjønner ikke hva det er du er ute etter eller mener med innlegget ditt. | |
| twiver | 2011-11-12 00:57 | |
![]() | Bli heller med på stress-turneringer når det en sjelden gang arrangeres. Men fint å bli med på lynrask også, øving gjør mester :) Jeg slet også med tempoet i lynrask, men nå henger jeg stort sett med. Og det supre med alt som foregår i Katten er jo at det er uranket og bare for gøy :) | |
| NOWI | 2011-11-12 01:09 | |
![]() | Nok en vel gjennomført cup. Slik endte det: Gull: a5000 Sølv: martin84 Bronse: Alamo- 4.-plass: Irwa # ute etter runde 3 Alfa93 ave andermg Happy4You # ute etter runde 2 Lynrask11 twiver Nicker NOWI rognkjeksen meisa piaf Tassen # ute etter runde 1 PEDERPEDER I kveld ble det tredelt(!) bingoseier mellom Piafs VERSFOT, a5000s BALLSKO og aves KIMONOEN. Gratulerer så mye, både turnerings- og bingovinnere! Så gjenstår det bare å ønske alle en god natts søvn og på snarlig gjensyn!:) | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-11-12 01:17 | |
![]() | Jepp skammer meg ikke over tap mot a5000. Han er dyktig. | |