Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 604 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| NOWI | 2012-02-17 16:15 | |
![]() | Cup i katten fredag kl. 24.00 Hei på dere, godtfolk! I kveld er det ingen tvil om hva som er den største begivenheten! Dere kan bare glemme fredagstacoen, Nytt på Nytt, Senkveld eller hva enn det måtte være, for i kveld er det nemlig turnering på Ordspill som er den O store happeningen! Møt opp i spillrommet katten litt før klokka 24.00 for å være med på festen. Jeg forventer å se hver og en av dere, for i kveld vil det bli et storkalas dere sent vil glemme, og iallfall ikke vil gå glipp av! I kveld spiller vi med lynrask hastighet på standardbrett, og det eneste kravet som må innfris for å være med er at du har spilt minst 100 rankede kamper fra før. Om det ellers skulle være noe du lurer på finner du utfyllende informasjon og regler her: www.ordspill.no/docu...nt /?id=176 Om du aldri har vært med på turneringer før har du ikke noe å frykte. Alle spillene er uranket, du har dermed ingenting å tape, bortsett fra en hel haug med morsomheter! Fra før er vi et gjeng med søte og snille ordspillere i alle aldre som vil bli overlykkelige for å få se nye ansikter. Jeg gidder ikke spørre om dere kommer, for det tar jeg som en selvfølge! Så da sees vi ved midnatt :) | |
| Alfa93 | 2012-02-17 18:15 | |
![]() | *Avlyse alle andre planer for kvelden* | |
| Alfa93 | 2012-02-17 21:18 | |
![]() | Så langt nede denne fantastiske tråden var havnet! | |
| NOWI | 2012-02-17 23:49 | |
![]() | Håper dere er klare. Nå er det ikke lenge til det braker løs! | |
| NOWI | 2012-02-18 01:16 | |
![]() | Vel gjennomført turnering! Det var ikke mye å se til nye ansikter, men de som stilte opp tror jeg koste seg rått :) Slik gikk det i kveld: Gull: NOWI Sølv: Bibelen Bronse: Scrabla 4.-plass: rognkjeksen # ute etter runde 3 Liddell Alfa93 gmw mitzey # ute etter runde 2 meisa redhy twiver Texnes AaseB Fredrik85 Rakel PEDERPEDER # ute etter runde 1 gompedyret Vi stemte også på følgende bingoer: KNEGETE SAFIREN BETINGA ASPIRANT REGALIER LURERIENE ØLRUSER NITIDER Her stakk Bibelens ØLRUSER av med seieren. Gratulerer til Bibelen og meg selv! Vel hjem, og på snarlig gjensyn! | |