Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 494 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Breisladd | 2010-10-18 16:50 | |
![]() | Usportslig? Hadde nettopp ett spill der motstander passet og skrev at han ikke kunne legge, for så å legge Bingo på neste legg, og det med mange bostaver han hadde kunnet lagt gangen før det. Synes dette grenser til å være usportslig oppførsel, hva synes dere? | |
mmarii | 2010-10-18 16:54 | |
![]() | Jeg syns ikke det er usportslig. Man spiller jo på den måten man ser mest fordelaktig for seg selv (eller fristelsen kan bli for stor for å legge en vakker bingo). Det er tross alt et spill der man konkurrerer, og ikke et samarbeid om å fordele poengene mest mulig likt. | |
cammie | 2010-10-18 16:55 | |
![]() | Taktikk! Litt ufint å skrive "kan ikke legge" kanskje. Burde tilføyd "kan ikke legge ut bingoen min" :) Men usportslig synes jeg ikke det var. Helt ok! | |
Rydningen | 2010-10-18 16:58 | |
![]() | Enig med Mmarii. Jeg spilte en gang med en som sa han spilte for gøy, men så vant han. Jeg tror han bare prøvde å lure meg, og at han egentlig spilte for å vinne. Men jeg kom over det ganske fort... | |
sølvsøyle - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 17:00 | |
![]() | OK!! Pass gjerne! Det er veldig sportslig, øker spenningen i spillet . Dermed kan man jo få flesket til med DE leggene og eventuelt stenge for motspillerens bingoer. | |
ajnor | 2010-10-18 17:05 | |
![]() | Usportslig? Nei Ufint? Ja, i alle fall den kommentaren om h*n ikke kunne legge. Men sånn er livet... Noe å irritere seg over? Nope, jeg har veldig mange andre ting å bruke kreftene mine på, gitt. Men det er meg, mulig andre har energi å bruke på å irritere seg over bagateller. | |
GreteSB | 2010-10-18 17:31 | |
![]() | Neste gang passer du på å ikke lage åpning for motspillers bingo. Hvis h*n fortsatt passer, hover du inn masse poeng i mellomtiden. | |
meisa | 2010-10-18 18:06 | |
![]() | Neik, mange passer da når de har en bingo de ikke får ut. Men de pleier ikke skrive "kan ikke legge". Selv passer jeg som oftest bare en gang, så legger jeg noen av bokstavene. | |
Oheidia | 2010-10-18 18:17 | |
![]() | Når noen passer eller bare legger en brikke så vet jeg at vedkommende kanskje prøver å legge en bingo - det er da ikke ufint med bingo. Men, å skrive at man ikke kan legge blir litt komisk og dumt når man sitter på en bingogullgruve. Ikke si noe er best - dette er da litt strategi også, ikke sant? | |
karmensita | 2010-10-18 19:03 | |
![]() | Jeg skiter i om noen passer en gang, men å si at man ikke kan legge, det blir feil. Jeg gidder i alle fall ikke å drive å passe for å få legge ut bingoene mine dersom jeg ikke finner plass for dem. Men noen passer flere ganger og da blir jeg litt fandenivoldsk og passer jeg også. | |
casien - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 19:04 | |
![]() | det er ikke usportslig & passe. lol. | |
Ruschne | 2010-10-18 21:17 | |
![]() | Det er ikke usportslig å passe men han kunne spart seg å skrive en kommentar | |
Wibecke - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 21:41 | |
![]() | Jeg passer skjelden om jeg får første legget. Men det hender at jeg passer underveis om jeg sitter med en flott bingo som ikke helt passer å legge inntil eller under de eksisterende ordene akkurat da. Men jeg gidder skjelden vente mere enn 1 omgang på å legge en bingo. Man taper jo masse mulige poeng om man sitter å venter eller legger en og en brikke Usportslig å skylde på at en ikke får lagt noe , tja jeg synes nok det. Men, vi er jo så ulike og for noen er jo dette blodig alvor ,for noen er det bare et hyggelig tidsfordriv. Fortvil ikke og gå videre er mitt råd. | |
Ruschne | 2010-10-18 21:55 | |
![]() | Legger du skjelden får du ikke poeng , men legger du sjelden ja da renner det inn med poeng | |
Wehey | 2010-10-18 22:21 | |
![]() | Gaaaad... Dårlig taper eller? | |
utlending | 2010-10-18 22:40 | |
![]() | get over it | |
Poffity - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 22:52 | |
![]() | Sunn logikk tilsier at hvis man ikke har noe å legge, da forsøker man å bytte bokstaver istedenfor å passe. Man bør altså regne med at det er en skrøne. :) | |
Snømannen | 2010-10-19 07:55 | |
![]() | å skrive at han ikke kunne legge erikke "korrekt". Å passe for å få lagt en bingo er ok. | |
Valpen | 2010-10-19 08:30 | |
![]() | Sunn logikk tilsier at om du har en bingo så står du kanskje over et legg eller to i håp om............ Ingen har da lyst å måtte bryte opp en bingo. | |
gunda | 2010-10-19 11:01 | |
![]() | Ikke usportslig, men kanskje litt kjedelig for motspilleren | |