Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 658 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2011-06-06 20:52 | |
![]() | dette er interessant - fordi jeg en gang for LE-E-NGE siden fikk godkjent CAFE, altså med c - men senere aldri igjen og det er jo klart at på norsk er KAFE det riktige. Alle sa da at dette var oppspinn, men det var det ikke. kanskje det er snags og hickups nå og da i systemet? er det teknisk mulig? | |
stalljenta | 2011-06-06 21:15 | |
![]() | såpass..ja cafe har je sett å for lenge sia... | |
lakota | 2011-06-06 21:26 | |
![]() | Hvorfor i alle dager skulle jeg finne på en slik ting? Pleier ikke å delta i dette forumet, og har ingen som helst interess av å lage "liksomtråder". | |
Happy4You | 2011-06-06 21:33 | |
![]() | hm godt spørsmål lakota :)... men da måtte du i såfall tatt bilde av det :P | |
piaf | 2011-06-06 22:13 | |
![]() | Det var lov å legge FACE en gang også, men så ble ordlista oppdatert (ca 2 år siden?), og da ble det noen forandringer. Men etter det har det ikke skjedd noe, så vidt _jeg_ vet. Men det kan selvfølgelig hende det sitter og flikker på ordlista i ledige stunder, uten å si noe til meg. | |
Snømannen | 2011-06-07 10:38 | |
![]() | Jeg mente å være morsom. Det er i overkant mange ord som godkjennes som ikke er "virkelige". Hvis denne tråden dokumenterer at ordlista oppdateres av og til (at det faktisk arbeides med å forbedre den) er det bare å rope hurra og sette kryss i taket. Hipp hipp | |
piaf | 2011-06-07 12:18 | |
![]() | Nå ble jeg skuffet, Snømann! Håpet at du ville bli mistenksom da jeg bare fikk 6 poeng for GYMM, så jeg gledet meg til å fortelle at g-en lå der fra før, og at y-en var blank. Men enten interesserte det deg ikke, eller så forsto du det av deg selv. Ja ja - livet er hardt. P.S. Skjønte at du mente å være morsom. Det gjorde jeg også (mente å være morsom). Selvfølgelig vil en eventuell utvikler som sitter og retter feil i ordlista gjøre det uten å si fra til meg. Og jeg tror ikke at ordspillere innbiller seg ting eller ikke klarer å skille mellom drøm og virkelighet. Jeg synes bare det høres så uvirkelig ut at man noen ganger kan legge PCER og andre ganger ikke. Hadde jeg hatt en million dollar, skulle jeg gjerne gitt dem til den som klarer å bevise at det er sånn. | |
Snømannen | 2011-06-07 13:07 | |
![]() | Enig! Helt enig. Bortsett fra det om å gi bort så mye penger. | |
stalljenta | 2011-06-07 13:24 | |
![]() | hmm...rart...å sant litt for masse penger å gi bort....men rart det har fungert før og ikkje seiner.e. | |
meisa | 2011-06-07 18:00 | |
![]() | Jeg forsøkte å legge DAMM under turneringer i går, men det ble ikke godkjent. | |
stalljenta | 2011-06-07 18:02 | |
![]() | samma her..prøvde istad | |