Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående9 085

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Merlin2017-04-23 19:16
Antall innlegg: 36

Det blir det samme som å slette "GARDINSTANG" fra førsteplassen hvis han har vært der i ett år.....
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2017-04-23 19:21
Antall innlegg: 11608

Jeg kan bare gjenta for tredje gang at dette er noe vi i Norge ikke kan gjøre noe som helst med utover å videreformidle ditt ønske til de svenske eierne, Merlin.
 
Merlin2017-04-23 19:37
Antall innlegg: 36

Du trenger ikke å gjenta deg selv flere ganger, gjør noe med det, jeg bruker ganske mye tid på Ordspill, 29350 bingoer, 26503 kamper, vunnet 14599, tapt 11820, jeg er ikke den beste spilleren på Ordspill, men heller ikke den dårligste, da er det kjedelig når en bingo som er 470 poeng lavere enn min ligger på førsteplass, skjønner ?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2017-04-23 19:45
Antall innlegg: 11608

Det er jo åpenbart et behov for vi gjentar dette, siden du fortsatt ikke har fått med deg at dette altså er noe vi her i Norge ikke kan gjøre noe med.

Foreslår at du i stedet kontakter de svenske utviklerne direkte på sales@betapet.com i stedet for å fortsette å mase videre her.
 
Merlin2017-04-23 19:57
Antall innlegg: 36

Er ikke du Administrator ?, men det spiller jo ingen rolle, du synes jo åpenbart at dette er helt greit, jeg måtte krangle med dere i fjor også, når en spiller lå på toppen av bingolisten som hadde manipulert resultatet, dere ville ikke gjøre noe med dette heller, det er synd at du ser på dette som mas, gjør noe med det, jeg kan ikke begripe at dette er så vanskelig å forstå, denne saken er noe du \ dere burde ta med de Svenske utviklerne, ikke meg, ha en strålende kveld....
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2017-04-23 20:24
Antall innlegg: 11608

Jeg er bare en helt vanlig spiller, akkurat som deg, Merlin.
Her i Norge er vi seks spillverter som på frivillig basis tar oss av å svare på spørsmål i forum, håndtere enkelt vedlikehold og oppdatering av tekst og utseende på nettsiden, arrangere turneringer, besvare og håndtere klager og andre henvendelser, samt gjøre andre små oppdateringer innenfor noen ganske smale rammer.
At noen av oss har administratorstatus har lite annet å si enn at vi har tilgang til noen flere muligheter enn en "vanlig" spillvert.
Men, det dreier seg i all hovedsak om tekst og bilder her inne.

Å skulle endre på måten systemet automatisk genererer disse topplistene ligger altså langt utenfor vårt område.

Det eneste vi kan gjøre i tilfeller som dette, er å videreformidle ønsket/klagen til de eneste som har mulighet til å gjøre noe med saken.
Og det er altså de svenske utviklerne som sitter i Stockholm.


 
Merlin2017-04-23 20:30
Antall innlegg: 36

Jeg håper at du skjønner, at jeg skjønner alt dette her, så da er det bare å videreformidle til Stockholm....
 
Merlin2017-04-23 20:32
Antall innlegg: 36

Men du er vel enig i at, en rekord er en rekord ?
 
guruen2017-11-19 01:33
Antall innlegg: 9

Antall poeng i en bingo sier lite om din dyktighet. Det er mer et spørsmål om tilfeldigheter med poengruter.
Antall bingoer i fohold til antall spilte spill sier mye mer! Kalll det gjerne bingoandelen eller bingoprosenten, og bytt det inn som et mye bedre kriterium!
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?