Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 200 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
wordie | 2010-03-28 22:10 | |
![]() | tap av poeng Endelig hadde jeg krøpet over 700 og når jeg må gå ut av spillet fordi det henger seg opp og jeg får beskjed om å gå ut -bryter jeg og mister mange poeng hver gang.. filleren også! | |
jhermans | 2010-03-29 00:50 | |
![]() | Avhengig av feilen: Lukk hele vinduet (ikke trykk for å avslutte spillet) og koble deg til igjen | |
Snømannen | 2010-03-29 01:03 | |
![]() | endelig krøpet over 700? Jeg trodde alle startet på 1000? | |
Ninaxxx | 2010-03-29 01:14 | |
![]() | Snømannen, alle starter på 1000, men de fleste vil naturlig nok tape sine første kamper, og dermed havne under 1000. Det tar litt tid å skjønne spillet, hvis man ikke er såkalt ny-gammel, da... | |
Ninaxxx | 2010-03-29 01:16 | |
![]() | Men ellers er tipset fra jhermans det beste jeg også kan komme på. Viktig at du ikke avbryter spillet, men bare lukker vinduet for så å koble deg på igjen. Du vil da få spørsmål om du vil tilbake til spillet du allerede er aktiv i. Forhåpentligvis har du ikke mistet så mye tid, og henger fremdeles med i kampen om seieren :) | |
HanneH | 2010-03-29 09:22 | |
![]() | Om man skal logge seg inn i ett aktivt spill igjen har du 5 minutter på deg før spillet blir registrert som avbrutt, vanligvis skulle man rekke det om ikke noe spesielt skjer. Det er bare å forlate spillrommet og logge seg på igjen i samme spillrom, da vil du komme tilbake i ditt startede spill om du svarer ja på spørsmålet som dukker opp. Men avbrutte spill koster vanligvis dyrt ja :) så det bør man jo helst unngå da. | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-03-29 10:16 | |
![]() | Over sju hundre? Ha! Enkelt! | |
ajnor | 2010-03-29 11:34 | |
![]() | Blæh.... Ikke bry deg om dem som gjør narr av ratingen din, Wordie! Veldig mange som nok har vært langt under 1000 i rating, skjønner du, jeg for min del var nok også under 500 før det snudde og begynte å gå oppover igjen. ;-) Øvelse gjør mester! Det tar litt tid før man liksom mestrer opplegget. Men kanskje noen synes det er vanskelig å innrømme at de har hat lav rating? Men rådet du fikk for å unngå tap pga datatrøbbel er godt! Ikke avbryt, men gå ut av spillrommet, bare lukk hele rommet og logg deg inn på nytt :-) | |
Ruschne | 2010-03-29 12:57 | |
![]() | Og i mellomtiden er rommet fylt opp ( 200 spillende ) og du kommer ikke inn igjen | |
ajnor | 2010-03-29 13:16 | |
![]() | Joda, du kommer inn igjen. Det er sånn at hvis du har måttet logge deg ut pga f.eks. datatrøbbel, så er plassen din i spillrommet reservert og du slipper inn igjen, nettopp fordi DU ER EN av de 200 spillerne. :-) Og så når du kommer inn i spillrommet igjen, så får du spørsmål om du vil gå inn i det spillet du var i. Svar ja, og (fanfare!!!) du er back in business! :-) | |
gompedyret | 2010-03-29 22:07 | |
![]() | Det er som ajnor sier. Dersom du har et spill som venter vil du alltid kunne komme inn igjen. Wordie: Jeg er enig i at det er irriterende. Du får slå tilbake og klare 800 neste gang! | |
wordie | 2010-03-29 23:41 | |
![]() | Takk for støtte og til de som hoverer har jeg ingen kommentar anet en ha det fint med deg selv! Om det fortsetter å henge seg får jeg forsøke anbefalte strategier.. Takk og god påske! | |
Glory | 2010-03-30 06:03 | |
![]() | En rekker t.o.m. omstart på maskinen om en skulle være så uheldig å slite med at oppkoblingen stadig stagnerer. Har vært nødt til det flere ganger i det siste. Ikke fordi jeg direkte har blitt koblet ut, men fordi en plutselig sliter med å få flyttet brikkene, 'feil' brikker hopper ut på brettet, lar seg ikke rense, osv. | |
HanneH | 2010-03-30 09:12 | |
![]() | Og en viktig ting som muligens ikke har vært nevnt på en stund igjen, oppdater jevnlig Adobe Flashplayer, det kan være lurt når man spiller Ordspill :) | |
gemini - Ikke medlem lenger | 2010-03-30 11:16 | |
![]() | Til wordie. Jeg raste ned i poeng da jeg startet. Har også blitt kastet ut mange ganger. Det eneste som hjelper er å slå av maskinen å koble på igjen. Har ikke tapt noe særlig tid på det, men det spørs hvlket spill man har valgt. Jeg spiler aldri panikk med den humørsyke maskinen jeg har. | |
maret | 2010-03-30 13:00 | |
![]() | jeg vet ikke om det er fordi jeg har mac, men når jeg ramler ut, må jeg faktisk oppdatere spillrommet til det er 199 der og ikke 200, for å komme meg inn. Står det 200, er det ikke mulig å komme seg inn, fordi det ikke er mulig å klikke på et spillrom som er fullt. | |
gemini - Ikke medlem lenger | 2010-03-30 13:56 | |
![]() | Jeg kommer inn i spillerommet jeg ble kastet ut av selv om det er fullt. Har jeg spilt de raskete spillene rekker jeg ikke å komme inn igjen. | |
tante g | 2010-03-30 17:26 | |
![]() | Det med at det er en ledig plass må være feil. Utallige ganger har jeg måttet sitte og vente til det blir en plass ledig før jeg kommer inn igjen. | |
ajnor | 2010-03-30 17:55 | |
![]() | Jo da, tante g, hvis du lukker spillrommet ved å klikke på f.eks. krysset oppe til høyre mens du er i et spill, så er plassen din reservert i spillrommet og du skal komme inn igjen selv om det tilsynelatende er fullt. Fy flate - det ble en lang setning! | |