Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 654 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
andermg - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 20:48 | |
![]() | Stress og stress fru blom Kanskje på tide å endre de navnene? Stress er jo ikke akkurat SÅ stress, og lynrask knapt nok lynrask:) Synes navnene bærer preg av å ha blitt til i en helt annen tidsregning. Sikkert mens mange gikk rundt og ventet på den første versjonen av iPhone skulle komme til Norge. Med andre ord, i Steinaldern. Forslag til nye navn blant de kreative sjeler? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 20:51 | |
![]() | pes tempo tempo schnell ræva i gir og fingen ut | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 21:21 | |
![]() | Alle hastighetene burde blitt skjøvet ett hakk oppover; slik at det vi idag kjenner som panikk! burde fått betegnelsen lynrask, lynrask stress osv. | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 21:43 | |
![]() | Så du ønsker velkommen en ny topphastighet? | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 21:49 | |
![]() | Tja. Nei egentlig ikke. Lynrask (det som idag heter panikk!) kunne vært raskest for min del. | |
piaf | 2011-09-28 22:57 | |
![]() | Hvorfor skal vi bytte navn? Det er da mange som synes stress er stressende nok. | |
martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-09-28 23:09 | |
![]() | Ja ser jeg var litt trangsynt der. Ikke alle er vant til de raskeste hastighetene. | |
Boubou | 2011-09-29 21:36 | |
![]() | Nemlig. Jeg stresser ikke så fælt med stress men synes lynrask er lynrask og får panikk hvis jeg forviller med inn i et panikkspill. På den andre siden synes jeg Hurtig er ulidelig tregt og normal... vel... Jeg vurderer å gi fullstendig f. i ranking og gå opp et trinn, dvs øve meg i Lynrask, men det er så kjedelig å tape de hundre første spillene.... Det er nok en vanesak, dere :-) | |
twiver | 2011-09-29 21:59 | |
![]() | Deltagelse i turneringer/cup i Katten er flott trening i de brett/hastigheter man vanligvis ikke spiller :) | |
ave - Administrator | 2011-09-30 00:27 | |
![]() | Fordi der spiller vi uranket og man taper ikke poeng! Risikofri trening med andre ord :) | |
bakko | 2011-09-30 09:19 | |
![]() | får kun Panikk om eg joinar andre spelhastighetar enn Panikk...tar jo uendelig lang tid.. :-) | |
mymlen | 2011-09-30 09:38 | |
![]() | Samma hva det heter vel. Hvis spillere synes lynrask er treigt, så skal det kalles Normal, da? Gode forslag til de tempoene under? Sidrumpa, Dødstreigt, Sirup, Sneglefart.... Hm. Kan bli litt stigmatiserende for oss som trenger litt tid på trekkene våre! | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2011-09-30 10:25 | |
![]() | Var ikke meningen å tråkke noen på tærne. kun et innspill basert på høyst subjektive formeninger om hvor dekkende disse navnene oppleves. Man kunne f.eks hatt en hastighet som het "rolig" før "normal", for å spare litt på superlativene. Men dette blir kanskje å dra det litt vel langt? ;) | |
mymlen | 2011-09-30 12:27 | |
![]() | :) Jeg følte meg ikke tråkka på, altså - ingen grunn til dårlig samvittighet. Prøvde bare å se for meg en liste hvor det som nå heter "Lynrask" var byttet ut med "Normal". Men som jeg startet med: samma hva det heter for meg. Jeg vet hvilket tempo som passer for mitt lynne, alder og oppmerksomhet.... :) | |
Snømannen | 2011-09-30 12:38 | |
![]() | Stress er normalen. Ikke lynrask. Lynrask krever sammenhengende konsentrasjon (ingen kaffehenting). | |
Porthos | 2011-09-30 21:19 | |
![]() | Får håpe hverken moderatorer eller programmerer bruker tid på flisespikking om navn på tempovarianter.Angrer litt på at jeg brukte tid på å skrive dette innlegget. | |
ave - Administrator | 2011-09-30 23:10 | |
![]() | Lover, porthos, det kommer aldri til å skje;) | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2011-10-01 10:56 | |
![]() | Det var da en veldig avvisende holdning Ave. Flisespikking er vel dette forumet fylt til randen med fra før, for ikke å snakke om tant og fjas. Men slapp av, det blir ingen facebook-kampanje fra min side. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2011-10-03 22:36 | |
![]() | Det jeg lurer på hvem er denne fru Blom, hvor bor hun, og hva driver hun med ? (Se overskriften på tråden) | |