Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 526 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ammi99 | 2012-02-03 18:16 | |
![]() | ??? jeg vant med mange poeng, men fikk ikke noe mer i ranting mens den som tapte fikk mer, jeg forstår ikke. | |
Glory | 2012-02-03 18:26 | |
![]() | Dette er besvart gang på gang i forum. Sjekk der, eller les under vanlige spørsmål ;o) | |
ammi99 | 2012-02-03 18:27 | |
![]() | ok, takk | |
Snømannen | 2012-02-03 20:14 | |
![]() | Må være utrolig flaut å ikke ha sjekket vanlige spørsmål for man bryr et helt forum med noe slikt og heller ikke forsto at man kunne henvende seg til en hvilken som helst spiller eller spillvert og fått svar. | |
Tovetho | 2012-02-03 20:21 | |
![]() | Som ny på ordspill er det vel ikke alt man får med seg. Forøvrig synes jeg tonen i mange av innleggende er svært nedlatende, noe som trekker opplevelsen av å være inne på ordspill.no sterkt ned. | |
rbm | 2012-02-03 20:38 | |
![]() | Man må for all del ikke ta en smeltende snømann alvorlig...Etterhvert vil man oppdage at IRONI er en gjenganger | |
ave - Administrator | 2012-02-03 21:39 | |
![]() | Jeg anbefaler alle nye å lese gjennom informasjonen dere finner under fanen "vanlige spørsmål" øverst på siden her. Her finner dere svar og forklaring på det meste. Jeg vil også henstille til ivrige forumkommentatorer til å være mer selektiv på bruk av sarkasmer/ironi overfor nye spillere; denne tråden er opprettet av en jeg antar er 12-13 år, unødvendig med ufine tilsvar. | |
Brunett | 2012-02-03 21:54 | |
![]() | Egentlig litt enig med Tovetho... | |
gompedyret | 2012-02-03 23:45 | |
![]() | For meg er det flaueste i denne tråden innlegget til snømannen. Det er ingen ironi å spore, bare refsende og harde ord, tilsynelatende uten tanke på hvem man egentlig skriver til. Det verste er det man ikke direkte kan se, nemlig effekten slike innlegg har på alle de som sitter på gjerdet og _kanskje_ kunne tenke seg å skrive i forum. Hvorfor skulle de bry seg når man risikerer å bli møtt på en slik måte? Jeg er selvfølgelig klar over (og enig med) poenget til snømannen, men når jeg leser slike grinebiterske innlegg klarer jeg ikke å la være å tenke: Hva er poenget med å _ha_ rett dersom man ikke også _gjør_ rett? | |
Scrabla | 2012-02-04 00:03 | |
![]() | Jeg har flere ganger reagert på den mangel for forståelse mange har for nye spillere. Hvorfor er vi så utålmodige? Spørsmål fra nye medlemmer bør jo kunne besvares på en hyggelig og inkluderende måte. I tillegg kan man også henvise til tidligere tråder. Om et svar er ironisk ment eller ikke er det heller ikke så lett å forstå for en som er ny i et miljø. | |
Ettigrib | 2012-02-04 00:17 | |
![]() | Gompedyret treffer spikeren på hodet nok en gang! (Og ja, jeg holder meg stort sett til innlegg i fjasete tråder som ingen bryr seg om når jeg skriver i forum - nettopp fordi noen har en tendens (ubevisst eller bevisst) til å ordlegge seg på en slik måte at man sitter igjen og føler seg temmelig dum. Ingen liker å føle seg dumme. Jeg ville heller ALDRI hatt mot nok til å opprette en ny tråd i forum, selv om tanken har slått meg). | |
Ruschne | 2012-02-04 00:25 | |
![]() | Jeg foreslår at Snømannen og likesinnede får et eget Forum Forøvrig skrev du godt denne gangen gompen | |
contender | 2012-02-04 00:26 | |
![]() | "Vanlige spørsmål" - det er rundt 50 spørsmål - ikke særlig oversiktlig. Ingen gidder å sette seg ned og lese alle disse. Det hadde vært bedre å forklare rankingsystemet under spilleregler! | |
Snømannen | 2012-02-04 09:06 | |
![]() | Ok ok, så gjorde jeg kanskje ikke rett. Men, jeg er forundret over at nye spillere ikke brukrer litt tid på å sette seg inn i tingene. Kanskje som contender sier, at "velkommen hit slik gjør du" siden ikke er jhelt optimal. Det forkalrer i så fall noe. Den gang jeg var ny, synes jeg heller ikke det var vanskelig å finne forumstrådene og kikke litt på de eller finne ut at jeg kunne spørre en annen spiller direkte. Ville aldri falt meg inn å spørre hele verden i plenum om noe (som ejg antok var allment kjent og bare jeg ikke forsto). Ingen liker å føle seg dumme. Men noen ganger gjør vi alle dumme ting. | |
Porthos | 2012-02-04 18:02 | |
![]() | Jeg tror det kunne vært en ide`å hatt videoer liggende på ordspill.no,som hadde forklart grunnleggende lærdom om scrabble,hvordan legge bingoer,rankingssystemet o.s.v. Trur de fleste hadde hatt mer interresse av å lære av å se på videosnutter enn å skumlese gjennom skriflige forklaringer. Sikkert ikke så lett å få til i praksis,men forslag. | |
Ettigrib | 2012-02-04 19:07 | |
![]() | Porthos: Videoer er en idé jeg liker, selv om jeg sjæl foretrekker å lese :) Sikkert ikke sååå vanskelig å få til i praksis, et enkelt program som tar opptak av skjermbilde samt litt videoredigering burde gjøre susen! Deretter er det jo bare å implementere dem på ordspill.no. | |
Brunett | 2012-02-04 20:17 | |
![]() | Liker ikke at andre enn meg er enig med gompedyret.. så det så:-p | |
Katiem | 2012-02-04 21:30 | |
![]() | Disse tingene ligger jo under vanlig spørsmål, så det er vel ikke så rart at de dukker opp av og til :-) | |