Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 755 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ØysteinBr | 2012-07-23 12:14 | |
![]() | Bokstavpoeng Siden vi er inne i en tid med store omveltninger, kaster jeg fram en annen. Er poengene pr. bokstav låste for tid og evighet, eller kan det gjøres endringer på det? Ordspill har vel de samme poengene som det opprinnelige brettspillet (Scrabble), men disse er ikke like Wordfeud. Det er ikke alltid like lett å forstå logikken i disse poengene, f.eks. at en O skal gi like mye som en F, eller en U like mye som en B. Og hvorfor ligger W to poeng under C? Det burde vært motsatt, hvis det skal være forskjell. Når vi først er i gang: Hvorfor ikke legge til et valg om random poenger pr bokstav? Vi kan jo velge random brett. Det bør nok settes en øvre og nedre grense pr. bokstav. Dette ville gi en ekstra dimensjon i spillet. Hvis dette har vært diskutert før får dere ha meg unnskyldt, men jeg er nokså ny i forumet og orker ikke å lete opp alle gamle tråder. | |
Snømannen | 2012-07-23 13:13 | |
![]() | Morsom ide til en utvidelse. Random brett, random poeng, panikk kommer til å bli spennende. | |
kingspencer | 2012-07-23 23:11 | |
![]() | Jeg liker det. Eller...bedre...starter vi nytt Scrabblewebside. And players will have a choice. Play with old points, or with new versjon. :-O | |