Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 439 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Torill | 2010-05-10 15:34 | |
![]() | Missekonkurranse på ordspill! På grunn av at den store interessen for missekonkurransen i den andre tråden med samme tema nesten har druknet i barnsligheter fra sånne som meg, starter jeg herved en ny tråd. Alle håpefulle som ønsker å bli kåret til ordspills vakreste kan melde sin interesse i denne tråden. Kun lov åmelde på seg sjøl altså. Regner med kjell-t-ring stiller som jury. Lykke til alle sammen! Måtte den beste vinne. | |
innocenta | 2010-05-10 15:59 | |
![]() | Er det ikke snart på tide å la temaet ligge? SÅ interessant eller provoserende er det da virkelig ikke. | |
Torill | 2010-05-10 16:03 | |
![]() | Nesten 200 innlegg tyder vel på at det er ganske interessant? Men tenkte kanskje denne tråden kunne være en ren tråd for de som er interessert i å bli kåret. Er du en kandidat Innocenta? | |
innocenta | 2010-05-10 16:05 | |
![]() | Har ikke du og flere andre som er i mot missekåringen bidratt til at det har blitt så mange innlegg? | |
Torill | 2010-05-10 16:16 | |
![]() | Innocenta, jeg har først og fremst vært mot at man automatisk blir med i en missekonkurranse bare fordi man har lagt inn bildet sitt på ordspill. Har fått mange fine tilbakemeldinger og mye støtte for at jeg har vært med på å sette ord på denne motstanden, både ansikt til ansikt, på mail og chatt. Først i dag kom det litt seriøs motbør. Denne tråden er et forsøk på å få til en ordentlig kåring blant de som virkelig er interessert i å delta i konkurransen. Dersom det ikke er noen interesse vil jo tråden dø ut. | |
innocenta | 2010-05-10 16:18 | |
![]() | Javel, lykke til. :) | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-10 17:23 | |
![]() | Ser ut som om jeg har truffet en nerve her. Gleder meg til bikinikonkurransen. | |
heidihi | 2010-05-10 17:27 | |
![]() | stiller i sekskapskjole | |
Torill | 2010-05-10 17:35 | |
![]() | Flott kjell-t-ring, jeg visste jeg kunne stole på deg. Jeg gleder meg til badetemperaturer.... | |
bestemormor | 2010-05-10 17:39 | |
![]() | Da føler jeg for å blande meg utidig inn (igjen)..Har du vært på 8-årsdag og sett småjentene posere sensuelt kokett over en blottlagt skulder? Der klær og småprat handler om idoler som er i den mer sensuelle klassen enn alderen burde tilsi? Det er ikke det kvalmende "Lolita-aspektet" jeg tenker på her, men mer rent praktisk på spørsmålet: HVILKE FORBILDER er det de har fått??? Sikkert sånne som sier SE, jeg er PENEST!" og ikke "SE, jeg føler meg PEN! og KLOK! og VERDIFULL uansett hvordan du vil bedømme meg!" Det er sunt og bra å kjenne seg vakker og si det. Men VAKREST? Dumt spør du meg. Men dem om det. | |
Snømannen | 2010-05-10 17:42 | |
![]() | Ja dumt. Missekåringer er "talentkonkurranser for modellbransjen". Dette er like dumt som å arrangere friidrettsstevne og mene at da vil barna tro at det er den som løper fortest som er forbildet. | |
Alfa93 | 2010-05-10 17:57 | |
![]() | Som spillvert vil jeg gjøre oppmerksom på følgende: - Dette er ikke en konkurranse initiert av Ordspill.no. - Ordspilladministrasjonen og spillvertene vil ikke bidra i denne konkurransen. | |
gompedyret | 2010-05-10 18:09 | |
![]() | Jeg foreslår heller at en tråd blir opprettet der vi kan gi en kompliment til andre spillere, enten det er for profilbildet, personlighet, intellektuell kapasitet eller andre områder vedkommende måtte utmerke seg på. På den måten unngår vi kanskje misforståelser, ingen blir tapere, og ingen skulle trenge å føle seg provosert over ord som "miss" og lignende. Ai ai, jeg er vel liiiite smart. | |
Rabiaz | 2010-05-10 18:10 | |
![]() | Men...er det virkelig noen som tar denne konkurransen på alvor? Det startet som en barnslig spøk, og jeg regner med at alle forstår det. | |
bestemormor | 2010-05-10 18:10 | |
![]() | Til snømannen: Dersom du ikke er veldig funksjonshemmet, er det mengden trening og egeninnsats som avgjør hvem som løper fortest. I en skjønnhetskonkurranse er det kanskje lommeboka og kirurgen som til syvende og sist avgjør hvem som seirer. En viss forskjell? | |
anino | 2010-05-10 18:57 | |
![]() | Det er da bare for moro skyld. Er da vel ingen som mener at de tar miss ordspill-tråden seriøst???? Litt moro går det da ann å ha det. For øvrig synes jeg gompedyrets forslag var en en super ide :) | |
naeem | 2010-05-10 19:03 | |
![]() | jeg tar denne tråden seriøst!!! ikke bare tar jeg den høytidlig, jeg strekker det hele litt lenger. Jeg fremmer herved mitt navn som kanditat til Hr Ordspill :) | |
karmensita | 2010-05-10 19:19 | |
![]() | Takk, Torill! :) | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-05-10 19:20 | |
![]() | Jeg skjønner tankegangen din Torill og synes du kommer med et godt forslag. Du og Gompe, men kva er kriteriet Torill når du sier at: måtte den beste vinne???:)) Jeg er som sagt jævla god på bunnen, men holder det?? Ang friidrett som blir nevnt her, så har jeg også talent der i forskjellige øvelser. I fjor for eks hoppa jeg over to måneders husleie uten serlig m trening:)) | |
Torill | 2010-05-10 19:23 | |
![]() | Tedh, den beste betyr den som i denne sammenheng vurderes som den peneste (og som frivillig stiller som kandidat). Kjell-t-ring er jury. God på bunnen hører kanskje mer hjemme i tråden til Gompe (når kommer den?) | |