Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 439 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tweedygirl | 2010-05-10 21:55 | |
![]() | Bruk av nekt knappen. Vet at det er endel av de med høy ranking som helst ikke vil spille med de med lav ranking. Men kan dere ikke i det minste bruke nekt knappen når noen prøver å gå inn i ett spill, isteden for å vente til man ikke gidder å sitte å vente lenger og forlater selv?? Er litt irriterende å sitte å vente å eventuelt gå glipp av andre spill mens man venter. Må legge til at mange er greie å bruker nekt knappen, å jeg har full forståelse for at noen ikke vil spille mot noen med lav ranking. :) | |
Nordavind | 2010-05-10 21:57 | |
![]() | Støtter denne. Det er bedre å kaste oss ut, enn å la oss sitte der og vente i det uendelige. | |
Kara3 | 2010-05-10 22:15 | |
![]() | Bruker ALLTID nekt-knappen.. Huff, nei.. Nå høres det ut som om jeg nekter folk å spille hele tiden, men det skjer bare en gang i blandt! :) | |
Snømannen | 2010-05-11 00:22 | |
![]() | Noen, vil ikke peke, starter et spill og så gjrø de noe annet. Vil sikkert ikke bli kastet ut av spillrommet eller noe. Med andre ord, det er ikke sikkert det er noen der som kunne ha trykket på nekt knappen. Tips: Tell til 15 - gå et annet sted. | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-11 01:54 | |
![]() | Jeg teller alltid til 10, og går ut i det jeg når 10.. Men det er alltid da folk starter spillet har jeg merka.. Stakkars folk, må spille alene.. haha | |
Glory | 2010-05-11 01:57 | |
![]() | Helt enig med trådstarter her! Det er enkelte ting som bare ikke er moro. Det verste er: Når du går inn i et spill og den som opprettet spillet går. Pleeease!!! Skikkelig irriterende! Eller, som nevnt: Når spillstarter ikke bruker nektknappen, men venter til en gir opp. Også har en enkelte øyeblikk der en føler seg nærmest spedalsk, da "alle" ser ut til å kaste en ut, høy eller lav eller jevn rank :-O Standardmeldingen var mye bedre før. "... det passer ikke nå" er definitivt ingen god begrunnelse når en selv har opprettet et spill! Hmfr... | |
indolent | 2010-05-11 07:09 | |
![]() | Dette har da vært tatt opp før.. tell selv, slik at du slipper å vente. avogtil kan og lyden være av.. og det er vel få som sitter og stirrer panisk på å vente på å starte et spill, om man kan gjøre noe annet heller i mellomtiden. | |
Galois | 2010-05-11 08:18 | |
![]() | Jeg er helt enig med trådstarter. Starter man et spill kan man gidde å følge med om noen andre melder seg på. Noen starter et spill og lar det ligge mens den ene spilleren etter den andre melder seg av og på. Det er helt unødvendig. | |
slaraffen | 2010-05-11 08:42 | |
![]() | Start spillene selv da vel! Jeg har ofte av lyden, og det hender jeg blir "forstyrret" av TV, telefon eller barna eller noe, og glemmer at jeg har startet et spill. Ellers bruker jeg nekt-knappen både til lavere og høyere rankede... | |
NOWI | 2010-05-11 09:05 | |
![]() | Helt enig med trådstarter, ja. Liten hensikt i å åpne et spill hvis man ikke skal starte det. | |
Lemona | 2010-05-11 09:39 | |
![]() | Jeg tenker alltid at hvis spillet ikke starter etter noen sekunder er ikke den som har startet spillet der. Det kan jo være ulike grunner til det. Synes ikke det er noe problem å gå ut av spillet da. Men liker dårlig de som har startet et spill og går ut av det i stedet for å trykke nekt når jeg kommer inn..... | |
Duppedingser | 2010-05-11 09:47 | |
![]() | Jeg synest alltid det er hyggelig når folk kommer innom får å hilse på... | |
BeeJay | 2010-05-11 10:39 | |
![]() | Glory, hva var standardmeldingen før? jeg har ikke sett andre meldinger enn den om at "det passer ikke nå". Kanskje den var "ærligere" før? :) | |
Torill | 2010-05-11 11:09 | |
![]() | "Du har blitt nektet å delta i dette spillet." | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-11 12:03 | |
![]() | Mye bedre. | |
Tweedygirl | 2010-05-11 12:20 | |
![]() | Godt å se at det ikke bare er meg som har reagert på dette. :) Er også enig i at det er hakket værre når de som starter ett spill selv forlater for å slippe å spille mot den som kommer inn. | |
twiver | 2010-05-11 13:18 | |
![]() | Men de har kanskje ikke funnet ut hvordan de nekter enda..... | |
Valpen | 2010-05-11 14:06 | |
![]() | Jeg er i ferd med å slite ut nekt-knappen så populær er jeg. Men dessverre alle dere som vil - jeg velger mine spill | |
Valpen | 2010-05-11 14:39 | |
![]() | En spiller som kaller seg Valpen Det sis at han er litt sånn halv pen Med meningers mot Kan hende litt "knot" Vil tro andre ønsker seg skalpen | |
Tweedygirl | 2010-05-11 15:13 | |
![]() | Syns det er helt greit at du bruker nekt knappen mye Valpen, Alle som vil bør jo velge sine spill. Så lenge de ikke bare forlater eller lar oss som vil spille henge i stroppen i all evighet bare å vente.. ;) | |