Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
hgh - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 19:16 | |
![]() | Bingoavstemming Ofte ved avstemming av bingo i turneringer så vinner den som blir stemt først eller blandt de første. Dette fordi vi er flokkdyr. De som stemmer etter de første , stemmer ofte etter det som andre har stemt på. Blir ofte 2 alternativer som man kan velge etter. Syns avstemmingen burde vært hemmlig. Da hadde den beste bingoen vunnet og ikke ka en rask idiot stemmer først. Etter min subjektive mening så syns jeg det var bedre bingoer enn den kness vant med igår. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 19:40 | |
![]() | Hvilken synes du var best da, hgh? Et råd: Bli med på turnering, så kan du være med å påvirke hvilken bingo som skal vinne! | |
hgh - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 19:52 | |
![]() | Poenget mitt va flokkdyrprinsippet. Jeg gjorde en test på et kjøpesenter engang. Vi var par stykker som begynte å stirre kraftig ut et stort vindu. Der var det ikke noe. Men det samlet seg mange andre som også gjorde det samme og flere kom til. Hva ser alle på? Man gjorde det andre gjorde | |
Ninaxxx | 2010-05-17 19:52 | |
![]() | Er ikke helt enig med deg, hgh. Mitt inntrykk av de som stemmer på bingoene under turneringer, er at de er ganske oppegående mennesker som evner å stemme på den bingoen de selv synes er best. Veldig ofte er det todelte ord som vinner bingoavstemmingene, fordi de er vanskeligere å legge (rettere sagt, vanskeligere å finne frem til)enn de mer vanlige bingoene som ender på -ene, -ete, -ing, -inga osv. Sier som Kness, - bli med på turnering, og prøv å påvirke de andre spillerne til å stemme på DIN favorittbingo, - tror ikke du kommer så langt :) | |
Ninaxxx | 2010-05-17 19:53 | |
![]() | Ellers er jeg enig i flokkdyrprinsippet ditt, - vi er ofte en gjeng med sauer. Bare ikke her på ordspill.no :)) | |
Torill | 2010-05-17 20:15 | |
![]() | En sjelden gang er det ingen spesielt gode bingoer, eller tvert i mot: altfor mange. Hvis ingen peker seg ut som bedre enn andre, er det ofte flere bingoer som får omtrent like mange stemmer. | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 20:38 | |
![]() | Mitt problem er at jeg ikke rekker å lese gjennom alle før de første begynner å stemme... | |
Ninaxxx | 2010-05-17 20:47 | |
![]() | Det er et poeng, myst2. Vi har noen ganger forsøkt å be alle om å vente med avstemming til spillverten sier ifra at det er ok, men det er bestandig noen som ikke klarer å vente... Fy fy! Vi kan gjøre et nytt forsøk i dag, - kanskje har enkelte blitt litt eldre siden sist vi forsøkte? ;-p | |
Mr_Pusten | 2010-05-17 20:52 | |
![]() | Nå er det minst ett kvarter siden jeg sluttet å si "BÆÆ" . . . ) | |
Kirsti | 2010-05-17 21:05 | |
![]() | Jeg synes alltid det er fint når den som arrangerer turneringen gjør et utvalg, jeg. Da slipper vi å lese gjennom ørten -ene/-ede/-ete/-ende/-ing -varianter som ikke er så skrekkelig imponerende og sjelden vinner uansett. | |
Valpen | 2010-05-17 21:08 | |
![]() | Dette svarer Ninaxxx hgh Er ikke helt enig med deg, hgh. Mitt inntrykk av de som stemmer på bingoene under turneringer, er at de er ganske oppegående mennesker som evner å stemme på den bingoen de selv synes er best. På hvilket grunnlag kan du svare dette Nina? | |
Stig_75 | 2010-05-17 21:13 | |
![]() | Det er sikkert noen som ikke har egne meninger og bare stemmer på bingoer som "alle andre" stemmer på, men jeg ser ikke på dette som et veldig stort problem. Når det gjelder hghs påstand ("Ofte ved avstemming av bingo i turneringer så vinner den som blir stemt først eller blandt de første.") heller jeg til å tro at dette kan være riktig - og at det i så fall skyldes at vinnerbingoer ofte skiller seg ut. For øvrig er jeg enig med kness: Hvis du blir med på turneringer i stedet for å se på, kan du også påvirke. Så vidt jeg kan se har trådstarter ikke spilt en eneste kamp ennå. Dermed blir kanskje erfaringsgrunnlaget til vedkommende noe tynt. | |
Ninaxxx | 2010-05-17 21:47 | |
![]() | Valpen: Vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener... Jeg skriver at det er MITT INNTRYKK. Det er altså min personlige oppfatning. Det må jeg få lov til å ha, eller? | |
Kara3 | 2010-05-17 21:53 | |
![]() | Jeg tror at folk i dette tilfeller klarer å stemme på den bingoen de synes er best. I tillegg synes jeg det blir litt teit hvis spillvertene skal velge noen bingoer man kan stemme på. Dette er fordi alle bingoer fortjener å få sin bingo fram, og kanskje en "-ene"-bingo har en spesiell sammenheng som gjør at den faktisk fortjener å vinne! | |
Valpen | 2010-05-17 22:33 | |
![]() | Grunnlaget for det inntrykket spurte jeg om og du svarer din personlige oppfatning? Inntrykket må jo grunne i noe. Har du møtt dem alle? Kjenner du dem alle? "oppegående mennesker som evner.................... " Hva vet du om det ? spør jeg nok en gang | |
Torill | 2010-05-17 22:36 | |
![]() | Valpen - synes uansett grunnlaget til Nina som har arrangert en rekke turneringer og deltatt i enda flere virker solid. Trådstarter derimot har et syltynt grunnlag, iallefall sånn han framstår her. | |
twiver | 2010-05-17 22:38 | |
![]() | Trådstarter har definitivt et syltynt grunnlag..... H*n skriver OFTE...... hvordan kan man skrive det etter å ha vært medlem 1 døgn ??? | |
mr_mothet - Ikke medlem lenger | 2010-05-17 22:43 | |
![]() | Det hele er jo helt latterlig...Slutter meg til Ninas meninger her, folk flest er selvstendige og velger selv den bingoen som de synes er best. | |
ave - Administrator | 2010-05-17 22:45 | |
![]() | Paranoia strikes them all..... | |
Ninaxxx | 2010-05-17 22:50 | |
![]() | Valpen, jeg går ikke i dialog med deg for å forklare hvordan jeg skaper mine egne personlige inntrykk. Inntrykket mitt av turneringsdeltakere er at de er selvstendige nok til å stemme på den beste bingoen. Dermed basta. Punktum finale. | |