Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LaBarca | 2010-12-16 11:47 | |
![]() | Skraper du rutene før du kjører? www.vg.no/nyheter/in...d= 10028074 Tomgangkjøring er FY, men når vinteren er her gir jeg blanke i akkurat det. 10 minutter på tomgang mens jeg skraper og skraper gjorde at jeg IKKE kræsjet med brøytebilen. Bor uti huttaheiti med noen km smale, bratte og svingete veier før jeg kommer ut på hovedveien. Der møtte jeg brøytebilen rundt en sving. Tror både brøytebilsjåføren og jeg fikk oss en støkk, men ingen av bilene fikk ei skramme. | |
| miamaria | 2010-12-16 12:02 | |
![]() | hjemme igjen i gamlelandet? :) her i bushen skraper vi rutene - JA. en voldsomt tung arbeidsbil som nettopp var ferdig med en del grovarbeid i nærheten her tok seg en tur gjennom et sikringsgjerdet forleden. kombinasjonen utforbakke/brå sving OG AKEBAKKE! gjorde nok utslaget der. noengang sett et tyngre arbeidskjøretøy med is på rutene i kulda? neida, de gjør som LABarca og lar tomgangen suse. vi er noen stykker....:) | |
| LaBarca | 2010-12-16 12:09 | |
![]() | Hjemme igjen! Det ble så innmari varmt på Tenerife i lengden :-) | |
| miamaria | 2010-12-16 12:15 | |
![]() | luksusproblem, eller...? :) | |
| LaBarca | 2010-12-16 12:21 | |
![]() | Overgangsalder, hehe... | |
| toeren | 2010-12-16 16:33 | |
![]() | Motor- og kupèvarmer redder meg fra "skrapesyken" på hjemmebane, men har bilen stått mange timer på "bortebane" så skraper jeg selvsagt! :-) Skjønner ikke helt hva den svensken tenkte på...... | |
| gompedyret | 2010-12-16 17:13 | |
![]() | LaBarca: Trøste deg med at overgangsalder er langt å foretrekke fremfor undergangsalder. | |
| LaBarca | 2010-12-16 17:24 | |
![]() | Må se å få satt inn motorvarmer og kupévarmer! På disse breddegrader er det ikke så innmari kaldt bestandig, men vinteren er lang og mørk og det snør jevnt og trutt. gompedyret: Undergangsalderen nærmer seg stygt. Alle julehus er så fordømt varme. Siden det er vinter, kler jeg med i piratbukse og tskjorte. Shorts er litt drøyt i desember :-) Husets andrefiolin sitter da med flanell og fleece og klager sin nød. Livet har aldri vært rettferdig! | |
| gullai | 2010-12-16 17:34 | |
![]() | jeg sitter alltid på og må skrape | |
| aquariussoul | 2010-12-16 17:49 | |
![]() | WEBASTO fikser dette, anbefales :)) | |
| Snømannen | 2010-12-16 18:05 | |
![]() | Garasje fikser dette, anbefales! | |
| Snømannen | 2010-12-16 18:05 | |
![]() | Bussen fikser dette, anbefales! | |
| LaBarca | 2010-12-16 18:19 | |
![]() | Snømannen: Du ville også valgt bil hvis bussen gikk mandag - onsdag - fredag og du måtte ringe og be den komme. Garasje er drømmen, men akkurat nå har jeg trukket korteste strå. Der står det en traktor fra 1963. "Stakkar, den kan jo ikke stå ute og fryse..." | |
| Snømannen | 2010-12-16 18:31 | |
![]() | nei, det hadde jeg ikke! Da hadde jeg flyttet til et sted "der nokon kunne tru at nokon kunne bu". | |
| aquariussoul | 2010-12-16 18:32 | |
![]() | Garasjen når det snør, gata når det bare er kaldt :) | |
| miamaria | 2010-12-16 18:40 | |
![]() | Labarca: jeg er heldig, bilen min finnes ikke mørkredd! med to biler og bare en garasje finnes det alltid en "uteligger". faller i tanker om en en i slekta som har samme syn på bil som meg: nyttegjenstand. han kjøpte seg omsider en bil. brukt. etter den første vinteren fant han på å rydde i noe lednings-greier som lå baki stasjonsvogna. der fant han en motorvarmer! flott da! :) - etter neste vinter ryddet han igjen i sånt som lå baki da han kjøpte bilen. ledninger og greier det også. en kupe-varmer!! da jublet samboeren og gledet seg til å bruke den den tredje vinteren. joda, historien lever ennå - snart ti år senere... | |
| aquariussoul | 2010-12-16 18:42 | |
![]() | Den var god miamaria :))) lol | |
| Lille-fix | 2010-12-16 18:56 | |
![]() | Jeg har kjøpt ei "matte" til å legge på frontruta. Den er genial - koster rundt 150 kroner der du får kjøpt bilrekvisita. Sparer mye tid og kalde fingre om morgenen når jeg skal på jobb. Har helt slutta med å la motoren gå på tomgang før jeg skal ut og kjøre :-) | |
| Fidelma | 2010-12-16 19:23 | |
![]() | Webasto er løsningen :-) | |
| akantus | 2010-12-16 19:39 | |
![]() | Jeg bruker også en slik "matte" på frontruta når bilen står på jobben. Billig og bra! Hjemme har jeg heldigvis garasje, mens mannen min prioriterer"snekkerbod" på sin side, og må stå ute... | |