Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-03 20:23 | |
![]() | snakker med de døde.... www.tv2underholdning...30 262.html Jajajaja, Lisa Williams snakker med de døde som bare det. Kun engelskspråklige døde da??? | |
| Fidelma | 2011-03-03 20:25 | |
![]() | Det store spørsmålet er vel om hun får noe fornuftig ut av de som rakk å bli demente før de takket for seg. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 00:29 | |
![]() | Forstår det slik at du wistine hører stemmer ? Bare norske ? Men telepatispråket med de avdøde går da mest i bilder og følelser og i mindre grad i rene språkord så da er landsspråket mere ubetydelig. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 00:35 | |
![]() | Men jeg lurer litt på hvorfor hun derre Lisa Williams ikke lager et show av å kontakte avdøde berømte mennesker som Elvis, Diana, Albert Einstein, Jesus, det hadde blitt show..... | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 01:26 | |
![]() | For vanskelig er det vel | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 10:10 | |
![]() | jerry surrer i vei som bare det....... | |
| heidihv | 2011-03-04 10:15 | |
![]() | Tenk om vi heller kunne tenke på de levende og glede oss mer over tiden vi har sammen her før døden! Tror vi heller bør prate sammen her og nå enn å "prate med de døde". Vil heller snakke nå og være sikker på hvem jeg snakker med enn å prøve meg på "å snakke med døde" -ingen kan jo være 100% sikker på hva/hvem man snakker med da! Nei takk, foretrekker å prate med folk her og nå :) | |
| Snømannen | 2011-03-04 10:33 | |
![]() | En mann kommer inn på en kafé med en liten mus i armene. Han bestiller en halvliter øl til seg selv og 12 kjøttkaker til musa. Kaféverten lurer på hva dette er for en merkelig mus som kan klare å spise 12 kjøttkaker?? Jo, det har seg sånn, at jeg reddet en fe, og for det fikk jeg 3 ønsker. Jeg ønsket meg god helse og mye penger. Men det siste ønsket, en umettelig mus, misforstod den elendige lille feen totalt!! Den dagen jeg finner en umettelig mus skal jeg begynne å tro på overnaturlige vesener og fenomener. | |
| picassa | 2011-03-04 11:00 | |
![]() | En bekjent tok kontakt med et medium etter at faren hennes doede.HUn haapet paa kontakt med ham.Samtalen med mediumet skjedde paa telefonen. Ganske fort kom en eldre kar til syne,som angivelig skulle vaere hennes far.mediumet sa at denne eldre karen ikke ville snakke til henne.men etterhvert ga han utrykk for at han syntes det var noe tull aa kontakte et medium,for det maatte datteren vite,at han var rundt henne hele tiden . A si noe saannt maa jo vaere aa undergrave sin egen business,hehe | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 13:52 | |
![]() | Kan bare ikke fatte og begripe at noen (mange!) tar L.W. seriøst! Men smart dame da, med teft for business...... Verden vil bedras.....:-)))))) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 16:36 | |
![]() | Det er nok slik at det er fullt mulig å oppnå kontakt med avdøde wstine. Trist at du ikke er ærlig. Tror nok LW ville overbevist deg om hun fortalte f.eks. at din bestefar synes du har gjort det bra og at han følger med deg. Ja sånn er det, ingen vits å benekte det som er tilfelle.... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 18:35 | |
![]() | ah! Trist at jeg ikke er ærlig! Wuuuuu :-) Du overgår deg selv nå J1. Ja, sånn er det, sånn er det. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 18:41 | |
![]() | :Ohyeah | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 18:42 | |
![]() | Jeg er medlem av LW-side på FB. | |
| Hippo1963 | 2011-03-04 18:46 | |
![]() | Det er nok slik jerry1 at det ikke er mulig å oppnå kontakt med de døde. Trist at du tror det, og at du ikke er ærlig når du sier at det kan gjøres. Ja, sånn er det, ingen vits i å benekte det som er tilfelle.... | |
| Kanutten61 | 2011-03-04 18:49 | |
![]() | Fantasifulle ideer oppstår vel når man ikke kan innfinne seg med at de døde rett og slett er borte for alltid, og usagte ting forblir usagt. Enig med heidihv at man må heller snakke med de levende. | |
| picassa | 2011-03-04 21:39 | |
![]() | jeg maa si jeg blir litt nysgjerrig paa hva mine doede slektninger og venner eventuelt har aa si meg.det koster 1000 kr har jeg hoert aa engasjere et medium.:) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 22:35 | |
![]() | ja det er helt naturlig å tro at man ikke kan oppn å kontakt med døde, men jeg har erfart anderledes og dere utroende vil nok se på meg som en raring eller ønskefantast eller noe lignende frem til dere ev. opplever noe selv... | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 22:37 | |
![]() | det som kjennetegner utstrålingen til dere som ikke tror på kontakt med døde er en fraværenhet og/eller ikkebevissthet i energikommunikasjonen, for å si litt av mye og veldig kort. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-04 23:08 | |
![]() | Fravær i energikommunikasjonen kan lett forveksles med de som har høyfrekvent og finfrekvent energi som altså er noe helt annet. | |