Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 21:24 | |
![]() | 17.mai Hipp hipp! En 17.mai-tråd? Jaddajadda. Aktuell om ikke annet ;-) Fortell nå om din 17.mai-feiring! Min: Hardangerbunad, går i barnetoget, ser på folketoget og russetoget. Spiser koldtbord og is m/jordbær. Satser på pent vær, eller i alle fall oppholdsvær. Tenker en tanke og to på demokrati og ytringsfrihet, men tar det vel mest for gitt...... | |
| stalljenta12 - Ikke medlem lenger | 2011-05-16 21:48 | |
![]() | Jeg har det omtrent som deg, wstine, men jeg har bare festdrakt da. | |
| Octavia | 2011-05-16 21:53 | |
![]() | Står opp tidlig, en kort tur til Jar gård, 17. mai frokost for to voksne, fem tenåringer og en tiåring, spiller i veterankorpset i barnetoget, spiser eggedosis hos min mor, hvis tid ser på Blomstertoget på Bekkestua, reiser til Lier for felles grilling med gode venner. Det hele bortsett fra grilingen i ført min blå Trønderbunad. | |
| LaBarca | 2011-05-16 21:59 | |
![]() | Kjører hjemmefra i min Octavia 9:15. Marsjerer med, og dirigerer Holmstad skole og amatørkorps ved 3-4 anledninger mellom 10:00 og 13:00. Drar hjem og gjør ikke det spor resten av dagen. | |
| indolent | 2011-05-16 22:00 | |
![]() | opp kl halv 7, gå på jobb. Rekker akkurat hjem til å IKKE se ungene være med på lekene på skolen.. men rekker vel grillinga hjemme ;) | |
| Lynge | 2011-05-16 22:09 | |
![]() | Står forholdsvis tidlig opp, får ut flagget, på med Vestfoldbunad, går med mann og muligens en sønn for å se barnetoget i byen deretter i parken for å høre på talene. Så skal vi hjem for å severe koldtbord til min familie pluss min mor. ut en tur for å se borger toget.alle klubber og organisasjoner som viser seg fram. Til slutt kaffe og kaker. | |
| Lene T | 2011-05-16 23:41 | |
![]() | Spiller i to barnetog og lar været styre resten:) | |
| ave - Administrator | 2011-05-16 23:42 | |
![]() | Min 17. mai "begynte" i dag med klargjøring av korpsuniformene til de to yngste, kjempevekst på begge i løpet av vinteren, så det ble mye rokkering av knapper og glansbilder og jaskker og bukser og jeg vet ikke hva,,,, så er det å rekke flaggheising i morgen før 8, etterlate gutta igjen til frokost på skolen mens jeg fyker hjem og tar siste finishen som jeg ikke har orket i kveld....har nemlig bak meg en arbeidshelg a la sprengskift, så er litt kjørt. Her jeg bor er det en merkelig tradisjon med gudstjeneste etter at skoletoget kommer til "sentrum". Når den er ferdig blir skoletoget etterhvert et borgertog på vei tilbake til skolen, og der skjer all den herlige 17.mai.moroa;) Okke som, denne lille kunstpausen betyr i hvertfall at jeg rekker å prøve om bunaden har krympet i år, eller ikke; litt spent... Uansett, ønsker alle en fortreffelig feiring på den måten hver enkelt av dere liker å feire dagen! Hipp Hurra! | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-05-17 00:06 | |
![]() | Alle ordspillere ,ha en flott 17. mai | |
| MissOlaisen | 2011-05-17 00:24 | |
![]() | Ei venninne av meg hadde samme plan som meg; Sitte inne, sture og ikke feire, så da fant vi ut at vi like godt kan gjøre det sammen :) God 17.mai til dere alle =) | |
| VeldiGlad | 2011-05-17 01:14 | |
![]() | Gjemme meg. Kanskje under dyna. 17. mai er dommedag O.o | |
| Gardinstang | 2011-05-17 02:11 | |
![]() | Feirer med 6 og en halv time i bil... :) | |
| Dadadao | 2011-05-17 03:18 | |
![]() | Etter noenogtjue år i Oslo har jeg fortsatt til godes å se barnetoget, og det er en tradisjon jeg skal holde på. I barndommen kjente jeg hele toget, korpset var en full bonde med trekkspill - som ikke alltid klarte å fullføre - og så gjetta vi vekta på en kalv og hadde sekkeløp. Og en is var ikke hverdagskost. Nå er alt shiny plastic passion, og uansett hvilken høytid det er så er det handelsstanden som har mest å juble for. Nei, jeg skal sprette en øl og deppe litt i stillhet. God 17. mai! | |
| Torill | 2011-05-17 04:27 | |
![]() | Nattevaktens privilegium: Å sove seg gjennom dagen. Feir med måte da! Så jeg får sove. | |
| nic-02 - Ikke medlem lenger | 2011-05-17 06:21 | |
![]() | god 17 Mai!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| kvedh | 2011-05-17 09:41 | |
![]() | Miss O, VG og Daddy oo, jeg istemmer og joyner. Dropper dyna, men har hele skauen for meg sjøl. Hurra for Norge 17. Mai og olje og alt det derre der, høy. Det er nordmenn som er bra, det er nordmenn som er best. Alltid nordmenn som kan drikke mest og spy vilt på hver eneste fest. | |
| stalljenta | 2011-05-17 10:14 | |
![]() | kos meg med gode vennine og god mat :) spådd regn her...desverre | |
| Snømannen | 2011-05-17 13:15 | |
![]() | Vært og hilst på kongen. Nå skal jeg vinke til rektor. Og så skal jeg grille barna. Grt m dgn! hip hipp | |
| bris1 | 2011-05-17 13:59 | |
![]() | Nå skal jeg lage tapas til meg og mannen i huset. Vi skal spise og kose oss med en god hvit vin til! Bilder av feirende barn og barnebarn strømmer på og vi gleder oss med dem! Ha en fin 17. mai! | |
| ajnor | 2011-05-17 15:40 | |
![]() | Siste gang i barnehagetog, mor og barn i bunad, far i dress. Han måtte også bære barnehagefana. Hele toget i strålende solskinn! Så litt mat og drikke, sekkeløp, potetløp, ballkast, erteposekast osv. Så hjem, slappe av litt, og så kom regnet. Og ikke bare litt - torden så det holder og styrtregn! | |