Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 526 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
fortuna | 2011-09-03 16:46 | |
![]() | Hunderaser Jeg har bestemt meg for at nå er det endelig på tide å kjøpe hund. Øverst på ønskelisten står Schipperke, Kooiker, Nova scotia duck tolling retriver og Dansk-svensk gårdshund. Hvilken rase har du? | |
lenep | 2011-09-03 16:47 | |
![]() | Pomerian/ langhåret chihuahua : ) Lykke til! | |
Inga Toppen | 2011-09-03 16:51 | |
![]() | Jack Russel terrier. Artig type med stor personlighet. Anbefales! :) | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 16:51 | |
![]() | Flatcoated Retriver, heter Mira:)) Og lykke til ja! | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 16:53 | |
![]() | Je har hatt en bichon frisee, den døde over 15år gammel i februar... Nå har je lest litt om forskjellige hunder og funnet ut at je vil ha en pomeranian :O) | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 17:12 | |
![]() | En Jack Russel/Bichon frisee-blanding og en labrador/border collie-blanding. Anbefaler begge blandingene. Hund(er) må man ha :-) | |
Boubou | 2011-09-03 17:22 | |
![]() | Rase? Jeg har Border Collie, Schäfer, Elghund(? eller noe annet som gir krøll-på-halen-gener), Labrador og Setter - alt godt blandet i en deilig lurvegutt som gjeter måker, elsker å svømme og ellers ter seg. Og, som en bonus, som er så vakker at ALLE spør hva skalgs rase han er, fordi han er så fin. Helt sant. Pføy, rase, jeg har en HUND, for svingenede! ;-) Lykke til. | |
Junisol | 2011-09-03 17:25 | |
![]() | Jeg har alltid hatt schäfer, ingen nå for tiden, men mine sønner har hunder og jeg stiller opp som hundepasser når de trenger det. | |
Assistenten - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 17:37 | |
![]() | Jeg har en Kongepuddel, 9mnd og verdens gladeste hund:-) | |
Snømannen | 2011-09-03 17:37 | |
![]() | En gang snakket med en dame som var opptatt av hvor viktig det var å holde rasen ren på flyplassen i Dusseldorf. En hunderase selvfølgelig. Men jeg fikk et kikk av det. ;-) | |
Boubou | 2011-09-03 17:50 | |
![]() | Ja, ikke sant, snømann. Men... Bare på flyplassen i Dusseldorf? Hihihi. Uansett hva man sier finnes det en parallell, og den er ikke pen. Ja til heftig og herlig blanding, uten plan og mening overhodet :-) Og, når det gjelder hunder; ja til fornyftig og riktig avl på bruksegenskaper (tror jeg). Men det er n annen diskusjon. | |
åbekk | 2011-09-03 18:02 | |
![]() | Jeg har korthåret st. bernhard og riesenschnauzer. En av hver, og til sammen veier de over 140 kg.:) | |
ajnor | 2011-09-03 18:10 | |
![]() | Her i huset har vi blitt veldig glad i belgiske fårehunder. Pr dato ett stk Groenendael i hus. | |
ave - Administrator | 2011-09-03 18:19 | |
![]() | Hadde det ikke vært for at det lukter så hund av hund, så kunne jeg tenkt meg en kongepuddel eller afrikansk løvehund...... | |
Boubou | 2011-09-03 18:37 | |
![]() | Det er ikke alle hunder som lukter "så hund" ihvert fall ikke når de ikke er våte :-) | |
fortuna | 2011-09-03 19:24 | |
![]() | Boubou - hunden din høres veldig kjekk ut, og jeg kan tenke meg at den har en spennende familiebakgrunn :) Anjor - belgiske fårehunder, og spesielt Groenendael-varienten, er FLOTTE hunder som jeg godt kunne tenke meg. Men jeg bor i leilighet (uten får) og tror nok den ville ønske seg litt større plass enn det den ville fått hos meg. Men Schipperken er jo også fra Belgia, og etter hva jeg har lest på nett, ganske lik Groenendaelen sett bort i fra størrelsen selvfølgelig. | |
Assistenten - Ikke medlem lenger | 2011-09-03 20:46 | |
![]() | Synes det lukter godt av hunden min, men er kanskje liittt forelska i den hunden;-) Fortuna: Synes det er fint at du er bevisst hvordan hunderaser som passer for deg og din livssituasjon. Har truffet en del mennesker med null aktivitetsnivå som vleger store hunder med høyt aktivitetsnivå for eksempel... | |
mymlen | 2011-09-03 21:22 | |
![]() | Hunder har ulik kroppslukt akkurat som oss mennesker. Hadde en hund som luktet veldig "hund", med dårlig ånde på tross av fine tenner, og med en uggen lukt av pelsen på tross av stell og et bad i ny og ne. Men VI elsket ham jo selvsagt slik han var! | |
berrum | 2011-09-03 22:29 | |
![]() | Jeg har en svart mellom-puddel. Han er ni år, og begynner å bli litt grå i skjegget. Han heter Kasper og er en utrolig snill hund. Har to katter også, og de fungerer veldig bra sammen alle tre. Min neste hund blir nok også en mellom-puddel. Fin størrelse og null røyting. | |
Jael33 | 2011-09-03 22:42 | |
![]() | Jeg har en hund du kan kjøpe , for min nydelige dvergschnauzer har fått en nydelig tispe, som ble født 7.juli. Hun er allergivennlig og røyter ikke. Hun har fått vaksiner og er chippet. Sjekk henne ut på finn.no også. Vennlig hilsen Jannicke Aagaard | |