Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tone2 | 2011-10-24 18:27 | |
![]() | jul hei og hopp! andre enn meg som reagerer på at butikkene starter jula tidligere og tidligere? i skolens høstferie satt ungene å tygget jule marsipan....... (noe de selv kjøpte, da jeg av prinsipp ikke handler jule ting før tidligst nov) synes det ødelegger en del av julen når den skal vare i 3mnd..... er det bare meg? | |
| mor48 | 2011-10-24 18:39 | |
![]() | Det er ikke bare deg- syns julestemninga blir "oppbrukt" lenge før jula kommer. | |
| Glory | 2011-10-24 19:13 | |
![]() | Det er ikke bare deg, nei. Synes det er kjempetrist. | |
| giggsy | 2011-10-24 19:15 | |
![]() | jula har kommet ( selv på ordspill) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-24 19:18 | |
![]() | jepp, to tråder til nå.... om selv jeg deltar. Et brudd på 1.12- regelen min. slett ikke bra | |
| Katiem | 2011-10-24 19:35 | |
![]() | he, he alle vil være ferdig i god tid før jul men alle klager over at julemaset begynner tidlig.... :-) | |
| Boubou | 2011-10-24 19:47 | |
![]() | Hadde ikke tenkt å LESE denne engang, av prinsipp - men er for nysgjerrig - og helt enig. I dag spurte datteren min om å få pepperkaker da vi var i butikken... Nope, ikke før i desember. Julepynt? Ikke før i desember. Julerengjøring, ikke før det er helt nødvendig. Det eneste jeg synes er greit er å starte gaveinnkjøp, fordi det kan være greit å dele opp utgiftene litt. Julepynt? Kjøpes etter jul, da er det på salg. det er jo samme type ting hvert år, så det er helt uproblematisk! | |
| VeldiGlad | 2011-10-24 19:59 | |
![]() | Nei, det kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om. Til gjengjeld irriterer jeg meg godt over gjennomsnittlig over særskrivingsfeil som jule marsipan og jule ting. Å jule marsipan er sikkert en morsom aktivitet forresten. Godt vi irriterer oss over ulike ting, så alle får! :) | |
| Tengil | 2011-10-24 20:02 | |
![]() | VeldiGlad, du er ikke den eneste! | |
| miamaria | 2011-10-24 20:37 | |
![]() | når synes dere jeg bør tenke på å folde ut det splitter nye plast-juletreet mitt som jeg kjøpte på salg i januar? | |
| GMC-girl | 2011-10-24 21:35 | |
![]() | Vi har prøvd å holde igjen julebrus, julekaker og julemarsipan i butikken der jeg jobber, men folk begynte å spørre etter julebrusen allerede i september! Hvis ingen hadde begynt å mase, hadde vi ikke satt den fram før 1. desember. I fjor klarte vi å drøye til 1. november, og da var den nærmeste konkurrenten vår allerede utsolgt for enkelte sorter julebrus. | |
| kuami | 2011-10-24 21:59 | |
![]() | Miamaria: Hvis du gjør som amerikanerne, skal treet være pyntet senest 1. advent... Jeg liker heller ikke å tyvstarte på julen, men pga post/pakker til utlandet, må endel være klart allerede i november, dessverre. | |
| picassa | 2011-10-24 23:42 | |
![]() | Annet hvert aar roemmer jeg unna jula.Da blir jeg her i Spania,gjoer INGENTING.Det er herlig det! Jo,jeg tenner noen stearinlys.da er jeg ferdig til jul. Det anbefales. | |
| kuami | 2011-10-24 23:55 | |
![]() | Heldiggris, picassa! | |
| picassa | 2011-10-25 01:45 | |
![]() | jeg tror det er mange med meg som er saaaaaa lei alt som har med jula aa gjoere. For et stress for en ukes kos(kanskje)Altfor mange gjoer ikke det de har lyst til da heller. det er altfor mange plikter og uskrevne lover som gjelder i de fleste familier. Dere som er lei,tenk alternativt! det gaar saa bra. | |
| bakko | 2011-10-25 09:29 | |
![]() | jul er koslig, julebrus skal kjøpast den dagen den kjem i butikken, så ein pause fram til advent :-) Tenk så dumt det hadde vore om ikkje adventssakene i butikken kom fram før lørdagen før første søndag i advent, julepynten kom fram i butikkane vetlajulafto... Synd nok med fyrverkeriet som vi bare får kjøpa få utvalgte dagar.. Ha ei strålande goe førjulstid alle saman (PS. eg er sikker på at nokon av dei som klagar på at jula kjem for tidlig, er dei samme som står i butikken i August og lure på "har dåke julapapir til innpakkinga" ? ) | |
| olapaloma | 2011-10-25 11:05 | |
![]() | Det er opp til oss forbrukarane, handlar me ikkje noko juleting før 1. desember så sluttar nok butikkane med å selja det før men då må me stå samla alle mann | |
| Daggis | 2011-10-25 15:12 | |
![]() | Juletull! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-10-25 17:09 | |
![]() | Forslag til andre juletråder: hvem som helst kan benytte seg av disse forslagene. 1. Tror du på julenissen? 2. Har du vært snill i år? 3. Tror du vi får hvit jul i år? 4. Hva spiser du på julafta? (både middag og dessert i en tråd) 5. Og menyen på nyttårsafta? (se pkt 4) 6. Hvem bør ha ansvaret for nyttårsrakettene? 7. Varer jula helt til påske? 8. Når begynner jula? Svaralternativ: september, i høstferien, den varer året rundt og vel så det Vel, det var et utvalg av juletråder. Sett i gang, raska på. Vi skriver tross alt 25.10!!!! | |
| Snømannen | 2011-10-25 17:15 | |
![]() | 9. Akevitt. Jammen er det forskjell på akevitter. Selv foretrekker jeg Gammel Opland. Hva foretrekker du? | |