Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 749

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kvilepool2013-04-04 21:24
Antall innlegg: 1131

Svartkjele: Jeg stemmer ikke AP, men de har Støre som en godt egnet 'kronprins' i mine øyne.

ådalsjenta2013-04-04 23:47
Antall innlegg: 21

Jeg tror det blir skifte til høsten, men jeg har akkurat kommet hjem fra ferie i Mexico. Der besøkte vi en familie i arbeiderklassen som fortalte om en ung gutt (mellom 25 og 30 år ), som kom på sykehuset en ettermiddag. Han var veldig syk, men hadde ingen forsikring og ingen penger til å betale med. Han ble sendt ut fra sykehuset og døde senere på kvelden.
Jeg tenkte så heldig jeg er som er norsk og ikke blir kastet ut av sykehuset fordi jeg ikke har penger.
Vi har det bra i Norge.

alone2013-04-05 10:58
Antall innlegg: 387

Sikkert ikke bare i Mexico det skjer!!!!!!Kjenner at jeg blir veeeldig sint når jeg hører slikt...Maktesløshet er det jeg kjenner.

Snømannen2013-04-05 11:07
Antall innlegg: 1556

Mormoren min sultet ihjel på et pleiehjem iher i landet fordi de ikke hadde tid til å hjelåe henne å spise.

Og det er en grunn til å flytte til Sveits. Hva har det med valget til høsten eller i det hele tatt politikk å gjøre?

ave - Administrator2013-04-05 13:05
Antall innlegg: 4987

@ Snømannen - Det der gjetter jeg er en svært enkel framstilling av et helseproblem din mormor hadde, og som gjorde henne kvalifisert til å være på et "pleiehjem".

I den aldersgruppa er kurven nedadgående uansett, lite å gjøre med det....

Skorpion19582013-04-05 22:53
Antall innlegg: 455

Det er ikke lett å stemme pga alle lover like mye, og det skjer ikke. Men tror det hadde vært lurt med en utskifting nå....

linda_GI2013-05-08 07:44
Antall innlegg: 304

Jeg tror det blir Høyre og FRP som sitter i regjering etter valget.

Harry 20122013-05-11 17:40
Antall innlegg: 48

Eg fryktar det vert ei regjering styrt av høgre/frp med v og krf som haleheng.
Då får i alle fall OutofWords det slik han vil.
Til dei som ikkje trur det vert endring i politikken når høgre/frp kjem til makta meiner eg tek grundig feil, diverre.
Ein treng ikkje 4 år på å bryte ned mykje av det tidlegare regjeringar har fått til.
Meiner viktigaste grunnen til at Erna har klart å lokka til seg så mange veljarar frå andre parti, er at ho har klart å få folk til å tru at det ikkje vert så stor endring, men kvifor vil då ho og Siv inn i ei regjering?

torjr2013-05-11 17:44
Antall innlegg: 10

Veldig enig med rbm!

ubestemt2013-05-12 14:39
Antall innlegg: 195

Jeg tror faktisk på et fortsatt rødgrønt flertall etter valget. Kanskje ikke samme regjering, men definitivt med Jens i sjefsstolen. Jeg tror når det kommer til stykket, vil ikke folk ha den forandringen på Norge som FrP og Høyre representerer.

jonassindre - Ikke medlem lenger2013-05-12 20:54
Antall innlegg: 405

Hei til thekop!! Vi har ingen brune partier i landet vårt!! Og takk og pris for det!!ALLE er demokratiske med kanskje ett unntak,og det er mørkerødt..
De blir regjeringsskifte til høsten,tror jeg,og da får vi gi borgerlig blokk
samme mulighet til å vise hva de duger/ikke duger til som vi har gitt den sittende regjering!!

God kveld

harry2013-05-12 23:10
Antall innlegg: 126

Håper den eneste endringen blir rent AP, men regner med at de borgerlige nok en gang får anledning til å vise hva de kan rasere. Vi trenger visst den lærepengen av og til.

Harry 20122013-05-15 18:06
Antall innlegg: 48

Ubestemt. Håpar du får rett og det er mange ting som tyder på det.
Taktikken til høgre minnar meg om han som sette seg i ein åpen båt. Fyrst sat han heilt stille men ingenting hendte. Då kom han på at årene låg att i naustet.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?