Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 226 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
_pusursøster | 2009-06-10 00:30 | |
![]() | nei, det skal ikke være lett. Følg magefølelsen søtestian:) | |
lunefulle | 2009-06-10 00:31 | |
![]() | Dette hørtes da ut som en dypt tragisk situasjon, og du har min medfølelse! Du har sikkert allerede prøvd de klassiske metodene; hyl og skrik og ultimatum? Kanskje har du grepet saken an feil, prøv en mye mer subtil approach... Det finnes hypnose på cd. Jeg bare nevner det.. Du kan spille inn en hypnose tape, og spille den veldig veldig lavt mens han sover. Iløpet av kun kort tid vil han sakte bli omprogrammert, og du kan begynne å spille carola for ham mens du stirrer ham skremmende dypt i øynene. Snart vil du kunne høre ham nynne carolaslagere, og han vil tusle rundt deg sløv i blikket. Works everytime! | |
bris1 | 2009-06-10 07:36 | |
![]() | Bling, bling, Søtestian! Dette må da være en test - av oss? | |
Rune | 2009-06-10 09:08 | |
![]() | Främling... :-D | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-10 09:52 | |
![]() | Det eneste som er passende med denne diskusjonen er overskriften til trådstarter! | |
tekopp - Ikke medlem lenger | 2009-06-10 10:39 | |
![]() | Dypt inne vet du svaret på dette, søtestian. Typen må gå. Som du selv sier; hva er en måned med heftig sex mot 20 års dyp og inderlig kjærlighet. Vær mann. Stå for den du er. Hiv ut fyren. Og for ikke å gå i samme fella enda en gang, ta på deg T-skjorte med Carola på når du neste gang er på sjekkern. I grunnen bør du alltid ha den på. Ikke den samme, da. Det lukter etter hvert. Men du har sikkert flere. Så er det sagt en gang for alle, liksom. | |
mymlen | 2009-06-10 11:12 | |
![]() | Nei nei! En fugl i hånden er bedre enn Carola på taket! | |
mor norge | 2009-06-10 11:46 | |
![]() | Ingenting er som intelligent humor. | |
Snømannen | 2009-06-10 14:27 | |
![]() | Carola er den type musikk som man ikke nødvendigvis liker ved førstye gjennomhøring men som krever en viss tilvending og modenhet. (På samme måte som whisky og gammalost). Smil pent og si det er for hennes eget beste. Bind henne fast i en stol og sett på Carola på full guffe. Etter hvert som tiden går vil hun med sikkerhet lære seg å like musikken. Spør du henne etter f eks 2 eller 3 døgn er jeg sikker på hun vil svare at musikken er fantastisk. Vanskeligere er det ikke. | |
gompedyret | 2009-06-10 20:26 | |
![]() | Et liv uten Carola er som et liv uten oksygen, fiskekaker eller korrupte politikere. Altså helt utenkelig. Du vet nok innerst inne hva du må gjøre! | |
mcsnurp | 2009-06-10 20:54 | |
![]() | Ta hintet - når typen ikke en gang er i stand til å klekke ut en favoritt Carola-låt for din skyld, så er han nok kun ute etter kroppen din. Han forstår ikke din sarte sjel. Hvis du allikevel ikke er i stand til å løsrive deg, hva med å finne en ny felles musikksmak? ABBA f.eks. | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2009-06-10 20:56 | |
![]() | gompedyret har helt rett. det måste bli carola. hon äger. jeg føler meg ganske trygg på hva jeg ville valgt av carola på stereoen og en naken svensk mann i senga mi. | |
Sydsklie | 2009-06-10 21:00 | |
![]() | Digg Carola mens du nyter whiskey og gammalost. I bunn av flasken ligger sannheten og du vet hva du bør gjøre Søtestian. | |
gjeip - Ikke medlem lenger | 2009-06-10 22:02 | |
![]() | ÆSJ!!! | |
starey - Ikke medlem lenger | 2009-06-10 22:26 | |
![]() | Dette var da både trist og leit Søte Stian. Skjønner at et liv uten Carola for deg ikke er et liv. Heldigvis sitter jeg på fasit og vet just hva du skal gjøre: Flytt til Sverige. Det er flere Carola-fans i Sverige enn i Norge, og dermed flere homofile Carola-fans. Og siden du er så søt som du er, kan du bare velge og vrake! (og få en mye bedre enn nåværende Carola-hatende kjæreste) Lykke til. | |
Bongo | 2009-06-10 23:23 | |
![]() | "Som mange andre gutter i min alder spiller jeg mye Carola"!!! Når jeg leste dette ble jeg svært bekymret og lurer nå på hvor gammel en er når en spiller mye Carola? Greit å vite hvor lenge jeg har igjen for jeg har ikke vært der enda | |
sarita | 2009-06-11 00:16 | |
![]() | Kjør på med et dobbelt dobbelt løp.... | |
Arild25 | 2009-06-11 15:56 | |
![]() | Konverter til Black Metal! | |
Snømannen | 2009-06-11 16:24 | |
![]() | Kanskje det ligger skjulte sannheter i Carola sine tekster som kan hjelpe deg ut av uføret. Man kan f eks hvis man spiller "Hej Micke micke hej, hej micke" baklengs høre setningen: "Jag dødade Oluf Pamle". Kanskje "fångad av en stooormvind" inneholder løsningen til problemet ditt? Kanskje.... | |
søtestian | 2009-06-11 16:42 | |
![]() | Igjen må søtestian takker dere for alle de gode rådene som har dukket opp her. Og nå er det på tide med en oppdatering når det gjelder stoda i mitt kjærlighetsforhold. I går kveld satt jeg og min svenske type sammen. Jeg hadde funnet frem min cd av "Millennium Dansband" - og der er det en spesiell sang jeg liker: "Åh, vad jag ælskade dig just då" av Lotta Engberg. I sangen blir vedkommende lovet gull og giftering, men jeg synes hele teksten var vanskelig å få med meg - kunne ikke høre alle ordene, rett og slett. Min svenske type hjalp meg med å skjønne teksten i all dens prakt. Selv om Lotta ikke er så flink som Carola, synes jeg dette er et skritt i den riktige retningen. Enhver kjæreste som er villig til å hjelpe deg med en Lotta-tekst har jo potensial, ikke sant? I tillegg hater han han barn og dyr - og som HG Wells sa, "en mann som hater både dyr og barn kan ikke være 100% dårlig" - hørte jeg "wedding bells" - sukk! :-) I tillegg ligner min types sveis litt på Liza Minnellis - så hvis jeg tar både hans sveis og villighet til å høre på Lotta i betraktning, er jeg kanskje nesten - og jeg understreker, NESTEN - forberedt til å tilgi ham for de hatske og usanne ting han har sagt om Carola. Watch this space! Bling bling. | |