Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tobea - Ikke medlem lenger | 2009-11-11 18:11 | |
![]() | Enig med liselotta og zilwia, Mr_Pusten er et artig navn og en artig kar og spille med (c: --- selv om jeg ikke alltid mister pusten av spillet hans :-) | |
Mr_Pusten | 2009-11-11 18:43 | |
![]() | Takk og takk !! liselotte, zilwia og Tobea ! (o; | |
HanneH | 2009-11-11 21:27 | |
![]() | pizza1, til informasjon kan jeg avsløre at Hitler nok har prøvd seg, men de som velger slike nick risikerer nok å få en kort levetid her på Ordspill. Vi godkjenner nok ikke alle nick som enkelte prøver seg på :) | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-11 23:21 | |
![]() | Litt synd det Hanne. Forståelig. likevel er det viktig å være klar over at det faktisk er en del som heter Hitler til etternavn i sentraleuropa. Og det ville jo være synd om man skulle få nektet å bruke etternavnet sitt i nicket, selv om det har eksistert en maktglad ariskelskende jødehatende person som endte sine dager i en bunker i Tyskland for 64 år siden. | |
gompedyret | 2009-11-11 23:26 | |
![]() | Egentlig ikke. Hvis man faktisk heter Hitler til etternavn vil jeg tippe vedkommende forstår ganske kjapt at det ikke er særlig hensiktsmessig å bruke etternavnet som nick på internett. Miamaria: Takk. :) | |
Alfa93 | 2009-11-11 23:31 | |
![]() | Spillere med slike brukernavn kan lett risikere å få ufine kommentarer etter seg, i tillegg til at det kan virke støtende på andre mennesker. Derfor har vi visse regler vi må følge når det gjelder valg av brukernavn, enten det nå er etternavn, fornavn eller et ord på et fjernt og ukjent språk. | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-11 23:36 | |
![]() | Unngå jusstudiet dere spillverter | |
gompedyret | 2009-11-12 01:05 | |
![]() | Ingenting som å avslutte en diskusjon med en treffende kommentar. :) Vær snill å la det bli med dette, ønsker noen å diskutere hvilke brukernavn som burde være lov kan en egen tråd opprettes. Prøv å holde dere til temaet i denne. Takk! Jeg har sansen for nickene som er artige vrier på innehavernes egne navn. Sunniball og Akebrett er bra eksempler på det. Ellers synes jeg både (eks-)Lobotommy, Balentine og Sinabelle er fine nick! Førstnevnte fordi det er et artig ordspill, de to siste fordi de klinger godt. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 01:59 | |
![]() | Hitler er visst godkjent som nick blant sauebønder i Bodø. | |
rbm | 2009-11-12 02:41 | |
![]() | Åh ?? aldri hørt om det her :-)) | |