Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 745 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| A G | 2009-12-28 21:37 | |
![]() | En "artig" tråd med en enda "artigere" debatt på siden av tema. Det står veldig greit i reglene til ordspill.no at andre brukere ikke skal være gjenstand for tråder i forum. Dette prinsippet bør gjelde både tidligere og nåværende medlemmer helt uavhengig av tema. Så atter engang så må jeg si meg enig med Spillvert / Forumvert Scrabla at slike og lignende tråder ikke er ønsket på ordspill.no. Vi er her for å ha det hyggelig å delta i interessante diskusjoner, ikke for å plage hverandre. :) | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-12-28 21:39 | |
![]() | jeg savnet meg selv så mye at jeg måtte komme tilbake :/ | |
| gompedyret | 2009-12-28 21:45 | |
![]() | Det hadde vært stas å ha Lobotommy her fortsatt. Jeg spilte ikke så mye med ham, men innleggene hans i forum var alltid interessante. | |
| nabodama | 2009-12-28 21:48 | |
![]() | Ok jeg forstår nå at man kan melde seg inn for å kverulere i forum og deretter melde seg ut, men kan man da melde seg inn igjen ? Man kan bare ha et nick pr. mailadresse ? Veldig mange nye her om dagen ..... og de er så usedvanlig gode spillere også. | |
| HanneH | 2009-12-28 21:50 | |
![]() | Ja man kan bare ha et nick pr. mail adresse. Men hvor mange mail adresser den enkelte har, vel det kan vi på Ordspill desverre ikke bestemme :) | |
| HanneH | 2009-12-28 21:52 | |
![]() | Har også sett veldig mange nye men gode spillere her inne om dagene, til og med de som går rett på panikk etter bare få spilte kamper. Så om dere er redd for rankingen deres så sjekk profiler om ukjente spillere (nick) dukker opp hos dere :) | |
| liselotta | 2009-12-28 22:13 | |
![]() | Kanskje man kunne merke nye profiler med "L", slik som øvekjørerne har på bilen? Etter 100 runder forsvinner L-en......... | |
| mista | 2009-12-28 22:52 | |
![]() | Ser vel ikke ut som så mange er savnet her egentlig...så da blir vel konklusjonen..ute av øye ute av sinn..:-) | |
| HanneH | 2009-12-28 22:57 | |
![]() | De fleste som har hoppet av har vel muligens dukket opp igjen i en annen utgave. Det kan jo være en av grunnene :) | |
| mista | 2009-12-28 23:07 | |
![]() | Helt sikkert Hanne:-) Tror ikke noen har klart og slutte sånn helt plutselig etter og ha spilt flere tusen spill:-) | |
| Mr_Pusten | 2009-12-29 01:07 | |
![]() | Savner. . . . . | |
| Tobea - Ikke medlem lenger | 2009-12-29 01:15 | |
![]() | Savner Kjappen :-) | |
| DinSin - Ikke medlem lenger | 2009-12-29 10:26 | |
![]() | Beklager hvis noen tok spørsmålet opp i verste mening. Det var overhodet ikke ment slik. Nå som dere har ”hamret” løs på meg og mine motiver tenkte jeg å klargjøre noe. Jeg har vært medlem tidligere og har spilt hyggelige kamper mot de fleste av dere. Jeg har spilt flere tusen spill, hadde ranking på over 3000, men jeg valgte derimot å melde meg ut, rett og slett fordi jeg brukte for mye tid på Ordspill  Men, nå ønsket jeg å spille litt igjen. Meldte meg inn i går mens jeg var på jobb, så naturlig nok ble det ikke store muligheter for å spille da. Prøvde å hive meg med i et par kamper, men fikk bare ”beklager”-meldingen. Regner med at folk så jeg hadde null kamper og 1000 i ranking, og derfor ikke giddet. Så da ble det ingen kamper på meg i går! Satt og leste litt i forum, kjente navn dukket opp og jeg begynte bare å tenke litt tilbake. Derav innlegget mitt. Først av alt: takk til dere som faktisk svarte hvem dere savnet. Enig med dere når det gjelder både Ghul, Monabeth, Lobotommy og de andre dere nevner. Scrabla: jeg er faktisk i midten av tredveårene, gift og har barn og har en interessant og utfordrende jobb. Jeg har overhodet ingen interesse av, og heller ikke tid til, å melde meg inn på ordspill kun for å ”være upassende og fremprovosere en personlig mobbing” som du omtaler innlegget mitt som. Du ramser opp fem grunner til at folk bytter nick…?? Hva har det med saken å gjøre? Du antyder at jeg med innlegget oppfordrer til mobbing, at jeg kommer inn i forum med null kamper bare for å stille dette spørsmålet. Og du unnskylder deg med å si at du har grunn til skepsisen?? Syntes du som spillvert/forumvert at dette er en passende måte å ønske noen velkommen tilbake på ordspill? Greit at du har rett i at folk bytter nick av forskjellige grunner og at en del er ”uærlige”, men da kan du da sannelig ta det opp i et eget innlegg istedenfor å antyde at det kan være noe jeg har gjort!! Og beklager, jeg visste heller ikke at man måtte ha spilt kamper for å få lov til å skrive i forum. Eller at man som ny ikke bør kaste seg inn i panikk og lynraske spill! Kan jo i samme slengen nevne at jeg kikket på motstanderne dine og så at vi har hatt en del kamper sammen tidligere. Og jeg har vunnet de fleste…. Det samme gjelder bl.a mot Mista og Hanne H. Vet det er å bringe det ned til et lavmål og nevne det, men jeg får rett og slett lyst til å jekke dere ned noen hakk!!! Liselotta: Jeg har aldri spilt med deg, jeg var ikke ute etter å finne ut om noen har savnet å spille med meg. Jeg har heller ikke behov for å bli merket med noen ”L” – har spilt vel så mange kamper som deg og hadde ranking som var høyere enn din! Aller helst skulle jeg ønske det var mulig å åpne opp den gamle profilen igjen. Men i og med at det ikke er det, så må vel vi som har lyst til å spille ordspill igjen få lov til å lage oss et nytt nick? Er vi velkommen til det? Så lenge det er slik ordspill er lagt opp, burde ikke dere spillverter klage på det. Hvis det virkelig er et så stort problem foreslår jeg at dere tar det opp med deres ”overordnede” istedenfor å la det gå ut over oss som melder oss inn igjen. Hadde i utgangspunktet gledet meg til å spille på ordspill igjen. Og heldigvis er de aller fleste her inne hyggelige og positive mennesker. Jeg hadde heller ikke tenkt til (og hadde heller ingen grunn til) å skjule mitt tidligere nick, men som dere sikkert skjønner er det ikke så veldig aktuelt å avsløre det nå. Dere har allerede gjort dere opp en mening om meg, basert på teorier DERE har lansert. Ikke fordi jeg ikke tør stå for det jeg mener, men fordi jeg bare ønsker en ”frisk” start her nå. Ønsker ikke å stå på ”svartelista” til spillvertene og bli husket for en som kun kom inn for å kverulere og oppfordre til mobbing, slik som Scrabla har erklært at jeg har gjort. Så, da forsvinner nok nicket ”Spilleguri” ut herfra, og ENDA et nytt nick vil bli opprettet. Bare et siste spørsmål, og det går spesielt til spillvert Scrabla: har JEG oppfordret til mobbing? Eller har DU gjennom dine uttalelser fått de andre til å ha en negativ holdning til meg? Du trenger ikke svare, foreslår bare at dere stenger tråden nå. Mvh, Spilleguri | |
| DinSin - Ikke medlem lenger | 2009-12-29 10:28 | |
![]() | Ja, ja, da har jeg to nick jeg må legge ned.... :) Regner med dere kommer til å fokusere på DET nå. | |
| liselotta | 2009-12-29 10:46 | |
![]() | trøste bære | |
| nabodama | 2009-12-29 11:11 | |
![]() | Jøss Spilleguri !! snakk om å være hårsår .... | |
| Brottis | 2009-12-29 11:35 | |
![]() | Jeg begynte å lese, men ble etterhvert redd for at idiotien i denne tråden skulle spise opp hjernen innenfra | |
| HanneH | 2009-12-29 12:21 | |
![]() | Et lite innlegg selv om du har slettet 2 av profilene. Antar du kommer inn igjen på Ordspill så du muligens leser dette. I enkelte tilfeller har vi spillverter mulighet for å gjenåpne avsluttede kontoer, så om du ønsker det i stedet for å starte helt fra start kan du sende melding til en av oss så får vi se på saken. Dette er ikke helt vanlig å gjøre, men i enkelte tilfeller kan det være bedre å gjøre dette enn at erfarne spillere skal starte på nytt med nye profiler, noe som vil gå ut over veldig mange av de motstanderene de møter på sin vei før de passerer 50 kamper. Så vil du prøve det er det bare å sende en av oss en melding, du finner en egen link med liste over dagens spillverter, ikke alle er like aktive for tiden, men det finner du vel ut av selv :) | |
| søtestian | 2009-12-29 13:01 | |
![]() | Den kuleste spilleren på ordspill.no og han jeg savner mest å spille mot er - UTEN TVIL - SØTE STIAN. Han er så sjelden her. Men han er drithyggelig og helt rå, azz. | |
| Torill | 2009-12-29 13:16 | |
![]() | Jeg synes det er mye interessant som har kommet fram i denne tråden. Jeg savner mange gamle spillere og synes det er hyggelig at de kommer tilbake. Enda hyggeligere er det hvis de forteller hvem de har vært før, så man slipper å mistenke at de er en av dem som er her for å ødelegge for andre. De som er her for å ødelegge, enten det er ved jekke ned rankingen til de som er på toppen eller ved å forsure forumet med anonyme innlegg i stadig nye profiler, får ta skylda for at noen av oss blir unødig mistenksomme. Innleggene til Spilleguri/Din side ville sikkert blitt tatt mot på en helt annen måte hvis hun hadde startet med å fortelle hvilken profil hun/han hadde før. | |