Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 314 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
grå - Ikke medlem lenger | 2010-04-05 17:19 | |
![]() | Nordavind bruker en dårlig hersketeknikk ved at han antyder at denne trådens tema er konstruert. Det er den ikke. Det er et faktum at kvinner spiller mye, og ikke når opp i rating. Mitt spørsmål er seriøst og faktabasert: hvorfor er det slik? Hvorfor er det så få kvinner på rating-toppen når vi vet at det er en enorm bredde av kvinnelige spillere? | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-04-05 17:50 | |
![]() | Her er svaret: Menn som ikke klarer det, gir opp. Kvinner gir seg ALDRI | |
kasikalli | 2010-04-05 18:29 | |
![]() | Jeg strever meg opp! Er under 1000 i rating! :( | |
290533 | 2010-04-05 18:41 | |
![]() | Kanskje mannfolkene får utlevert bedre bokstaver ?? | |
hoppesen | 2010-04-05 19:22 | |
![]() | JA! Der har vi svaret... Jeg går for den jeg - alt det andre blir så komplisert. Kanskje Harald Eia kunne brukt oss i et sosioligisk forskningsprosjekt og funnet svaret for oss. Kanskje må han bevege seg inn i biologisk tilnærming innenfor psykologien også - men hvis han tar med seg han derre Loretzen så kan det jo bli moro. For oss i allefall:-) | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-04-06 08:52 | |
![]() | Selv går det i perioder. Vil si at jeg er lite opptatt av ranking. Av og til bryr jeg meg ikke om å tenke så mye og rankingen faller, det gjør meg ingenting. Mener det har med modenhet å gjøre , kan ikke skjønne annet en at det å være altfor opptatt av ranking er et tegn på ensporrethet og det er miljøødeleggende. Jeg vil heller være venn med en person som er lite opptatt eller ikke opptatt av ranking enn en som får humørsvingninger av rankingen sin. | |
HanneH | 2010-04-06 09:22 | |
![]() | Kan det være noe med tempoet å gjøre også, når man ser på de som ligger øverst på Poengligaen så tror jeg de aller fleste der er panikk spillere. Jeg har selv vært over 3200 i rank da jeg spilte panikk, men gikk tilbake på hastighet og spilelr nå for det meste lynrask. En og annen gang karrer jeg meg over 3000 men ganske sjelden. Tror de fleste av oss kvinnfolk liker roligere tempo, og ikke alle er like opptatt av rank som de fleste gutta er :) Vel og merke finnes det mange kvinnfolk som spiller panikk konstant, skal ikke glemme det, men jeg snakker om flertallet , slik at ingen av panikkspillerene skyter meg for dete utsagnet :D | |
AaseB | 2010-04-06 11:04 | |
![]() | Mumilein har klart funne det rette svaret her. Mannfolk er i alle fall flinkare til å sørge for at Røde Kors Hjelpekorps ikkje blir overflødige i påskefjelllet. Det skal dei ha! www.nrk.no/nyheter/d.../1 .7065579 | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-04-06 12:09 | |
![]() | Kanskje kvinner er flinkere til å tenke når det spillet går saktere og menn når det går fortere ? | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-04-06 12:47 | |
![]() | USA, det tror jeg ingenting på! ;) | |
Alfa93 | 2010-04-06 14:24 | |
![]() | *skyte Hanne* | |
Snømannen | 2010-04-06 14:27 | |
![]() | Det er helt klart at det er et klart behov for kvotering her. Kvinner må kvoteres på de ulike listene. Ellers er de jo diksriminert. Forslag: Det skal alltid være annenhvergang mann og kvinne på alle lister. | |
VeldiGlad | 2010-04-06 15:16 | |
![]() | Vel så interessant er det at den kjekke, unge mannen som troner øverst på listen i dag er homofil. Er altså homser bedre enn andre i ordspill? Eller er det rett og slett slik at brikkemajoren er homofil og dermed favoriserer? Hvis jeg ikke tar helt feil har hvertfall de fire øverste på liste blå øyne. Er det en fordel med blå øyne når man spiller ordspill? Når det gjelder damer har jeg fått erfare at veldig gode spillere ofte heter Kirsti eller Kjersti. Er dette det rette kvinnelige ordspillnavn, eller ville dette fungert for menn også? ELLER kan det tenkes at det er helt andre ting som avgjør hvor godt man gjør det i ordspill? Det ville jo være aldeles sjokkerende - tør nesten ikke tenke tanken en gang! *dryppe av ironi* | |
twiver | 2010-04-06 15:25 | |
![]() | Hmmmmm du glemte vel Torill ?? | |
VeldiGlad | 2010-04-06 15:33 | |
![]() | Og Torill! Tydelig at brikkemajoren liker k- og t-navn på damer :) | |
Alfa93 | 2010-04-06 15:38 | |
![]() | I mitt neste liv skal jeg bli gutt og hete Torill. Jeg er sikker på at det er den ultimate kombinasjonen for å oppnå høy ranking her - og det er tross alt meningen med livet. ....eller har jeg misforstått noe her? | |
VeldiGlad | 2010-04-06 15:54 | |
![]() | Du har ikke mistforstått noen ting! Der har du svar på livets gåte! I mitt neste liv skal jeg bli jente og hete Ottar. Det er de som ikke er aktiv i forum. | |
Snømannen | 2010-04-06 16:17 | |
![]() | Ottar er ei jente! Ottar er ei jenta! Ædabædabæda! | |
Kirsti | 2010-04-06 16:32 | |
![]() | Er mennene som ligger på topplisten _egentlig_ kvinner? Eller er kvinnene som ligger der _egentlig_ menn? Ååå, konspirasjonsteoriene fyller hodet. Gir det at noen har høy ranking i seg selv grunnlag for å si at de a) er opptatt av rankingen sin og b) får humørsvingninger av å gå ned i rank? Eller kan det være så enkelt at de har høy ranking fordi de er gode? | |
VeldiGlad | 2010-04-06 16:37 | |
![]() | Nei nei nei, Kirsti da! Ingenting er enkelt når det gjelder ordspill, rank og humørsvigninger! Hvordan kan du få deg til å påstå noe slikt? | |