Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 493 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
seierherren- - Ikke medlem lenger | 2010-07-29 19:49 | |
![]() | Levende nei? Bibelen? Nei, nei, nei, DET er nok bare en myte, vesla. Den virkelige sannheten er at forskerne nå har bevist at bibelen er kjempedum. Det er visst Verdens Dummeste Bok, er man nå enige om. Engler finnes ikke i flere varianter. Det er bare én variant: den lumpne og fjollete. Gåttabanen, så fjollete disse englene er. Jeg så en engel her om dagen som oppførte seg svært umodent til alderen. Engler har ingen andre oppgaver enn å oppføre seg teit. Dessuten finnes de ikke, noe som må være kjipt for dem! Men for min del kan de bare ha det så godt! | |
Skalle | 2010-07-29 23:14 | |
![]() | www.youtube.com/watc..._l MNufI3hA | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-07-29 23:15 | |
![]() | :) | |
gompedyret | 2010-07-29 23:45 | |
![]() | Og jaggu synger de ikke på ENGELsk. Hohoho. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-07-29 23:48 | |
![]() | heh | |
gompedyret | 2010-07-29 23:54 | |
![]() | Pøh. Den der var morsom. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-07-30 00:20 | |
![]() | Jovisst fins det engler! Eurythmics med englehår fra det uforglemmelige året 1985, f.eks. Jeg er sjokkert over at ingen har lagt ut denne linken før nå: www.youtube.com/watc...LH MEBJnQQw Engler fins forøvrig i helvete også: www.youtube.com/watc...0B rm7OGii0 | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-07-30 00:30 | |
![]() | Lennox med hair extensions! Jøss. Veldig englete. | |
Snømannen | 2010-07-30 01:22 | |
![]() | Det er med engler som med julenissen. Det er bare pappa som har kledd seg ut. | |
Snømannen | 2010-07-30 01:25 | |
![]() | Jeg må bare sitere Märtha: Jeg tenkte at det bare ville vært så bra om engler fantes at da MÅ de bare finnes. Og da merket jeg at jeg at jeg kunne føle dem. | |
iqsperre | 2010-07-30 09:31 | |
![]() | Da venninnen min sin mor lå på dødsleie, strevde hun veldig med å slippe taket som man sier, Hun hadde stor redsel for å dø. Venninnen som satt der med henne, så at plutselig hadde moren blitt helt rolig og smilte mot døren ,hun hvisket nå er jeg ikke redd mer, nå er det en engel her for å hente meg, så lukket hun øynene for siste gang Var det en engel, ja jeg velger å tro det :) | |
gerdmarie | 2010-07-30 12:13 | |
![]() | Jeg gikk inn på google og skrev engler, og jammen fikk jeg treff. Masse englestoff, bla info om at begrepet engel kommer av gresk-angelo- og betyr sendebud. Englene er budbringere mellom verdens mennesker og andre eksistensnivåer mellom oss her nede og de der oppe. Englene kan gjennomføre guddommelig vilje på jorden, jfr historien om jomfru Maria. Englene er organisert i et hierarkisk system, med serafene, nærmest Gud, deretter kjeruber som er mest menneskelignende. Så kommer tronene, dominationes, virtules, potestates,principates. Nederst på rangstigen finnes erkeengler og verneengler. Erkeenglene har rollen som overengel over et større område, mens verneenglene/ skytsenglene tar seg av individet. Vel dette er i stikkordsform. Gjør det samme som jeg gjorde og dere vil få mye informasjon som dere kan forholde dere til. Takk for interessen dere viste i denne saken. Hvis jeg hadde visst at google hadde svaret på dette også, skulle jeg ikke plaget dere :) | |
iqsperre | 2010-07-30 13:05 | |
![]() | gerdmarie, jeg synes det er interessant å ta opp litt uvanlige samtaleemner, ikke noe å unnskylde seg for :) | |
gerdmarie | 2010-07-30 13:10 | |
![]() | Det er hyggelig lesning.. :o)) | |
Snømannen | 2010-07-30 14:03 | |
![]() | Alle er selvfølgelig klar over at engler og demoner kommer i den samme pakka? | |