Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 826 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| AaseB | 2010-09-19 23:52 | |
![]() | Er det du som er det store, skumle ligningsvesenet, wstine? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-09-20 00:00 | |
![]() | Ja, det skumle ligningsvesenet har infiltrert ordspill! Er det noe vi ikke liker så er det nullskatteytere, unnasluntrere, snyltere. Pakk alt sammen! (og kverulanter) :-) stig: tror ikke jeg gidder det, i alle fall i nå. Foretrekker diskusjonen på dette planet..... (ps: nullskatteytere, snyltere, pappas gutt, europris - må leses i sin sammenheng. Det er en RØD TRÅD her skjønner du) | |
| Stig_75 | 2010-09-20 00:13 | |
![]() | Siden du er en av dem som ikke gidder (i dette tilfellet å søke opp faktaopplysninger), kan jeg gi deg et kort resyme: Skattebegrensning gis til pensjonister og uførepensjonister som tjener under en viss sum. Effekten blir at de er nullskatteytere. På lik linje med studenter, snyltere, unnasluntrere og hva du nå kaller dem. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-09-20 00:15 | |
![]() | akk akk akk tok du den røde tråden? Ikke? Vel, spiller ingen rolle. | |
| gompedyret | 2010-09-20 15:19 | |
![]() | Hehe. Jeg har det meget bestemte inntrykk at å diskutere skatt med Stig_75 er som å diskutere geografi med Drillo. Skal du være uenig, bør du virkelig kunne sakene dine. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-09-20 15:22 | |
![]() | Godt mulig det gompedyret, men mens stig diskuterer skatt (seriøst så det holder), laller jeg i vei på samme nivå som trådstarter. Og skatteproblematikk var aldri tema her, derimot et innspill til hildebbb som helt sikkert skjønte tanken bak skjellsorda mine :-)))) | |
| ave - Administrator | 2010-09-20 17:03 | |
![]() | Interessant med koblingen til europris; den må jeg sjekke mer på.... | |
| miamaria | 2010-09-20 18:33 | |
![]() | ave: kan det bety at de er av dem som kaller seg europeere og dermed bataler sin skatt i euro? (mitt nye yndlingslegg!) | |
| Stig_75 | 2010-09-21 09:42 | |
![]() | Er vel begrenset i hvilken grad jeg diskuterer. Jeg velger bare å poengtere og/eller stille spørsmål. Har et åpent sinn, må vite. Europris er et skjellsord fordi det er pappagutter som snylter på nullskatteyterne som handler der. | |
| Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-09-22 22:16 | |
![]() | Jaja, stig, men ettersom ligningssjefen (i alle fall her i bygda) ikke ligner grisen...ja...så er nullskatteyterne noen svin. | |
| Snømannen | 2010-09-23 11:49 | |
![]() | Er det ikke likningssjefen som sitter der borte? Nei, han der er jo død. Ja, men har er i hvert fall svært lik. | |