Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| toeren | 2010-10-30 12:24 | |
![]() | Jeg skjønner jo at vi er forskjellige, og fint er det! Noen spiller mye, andre spiller lite. Noen har ranking på flere tusen, andre sliter med å komme opp mot 1500. Noen er raske, noen litt langsommere. Jeg er kanskje sånn midt på, der jeg spretter fra 1800 til 2200, - og ned igjen.... Jeg spiller aldri panikk, men heller ikke normal. JEG er nesten alltid imponert over bingoene som kommer! Uansett om det er med eller uten blanke brikker eller enkle endelser. Og det har sikkert sammenheng med at jeg vet hvor sjelden mulighetene kan dukke opp for noen av oss! Jeg har aldri opplevd disse bingojegerne, så jeg kan spille mange spill på rad uten at hverken jeg eller motspiller får lagt en bingo (har 348 bingoer på over 2000 spill)! Så når den først kommer, syns jeg det er bra! Og det sier jeg! Jeg gratulerer ikke, altså, men sier "BRA!" fordi jeg mener det! Noen ganger kommenterer jeg også ekstra hvis den var fin, morsom el.l Så sånn gjør JEG det, så får dere gjøre og mene som dere vil! Ha en fin lørdag uansett! :-) | |
| toeren | 2010-10-30 12:27 | |
![]() | Det var jo et godt forslag, James, men jeg tar meg dessverre ikke tid til å sjekke motstanderens bingostatus i hvert spill..... :-) | |
| pie | 2010-10-30 12:34 | |
![]() | Godt smaken er som baken. Delt i to | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-10-30 12:40 | |
![]() | Helt enig toeren, men man har jo et inntrykk av hvem man spiller med, så kan man ta det på gefylen... | |
| Ruschne | 2010-10-30 13:05 | |
![]() | Å skrive grt etter en Bingo er fjollete uansett . Å gradere etter bingoens gitte poeng sum er enda mer fjollete Å danne bingoer er noe av det letteste i Ordspill. Det er bare å få de rette bokstavene. Det som kan være vanskelig er å lagt dem ut. NEi folkens - dere som skriver grt av gammel vane eller av en annen fjollete grunn Kutt det ut | |
| rbm | 2010-10-30 13:13 | |
![]() | Det hender jeg skriver HMF eller ÆSJ også når noen får bingo nr,2,3 og 4 ! | |
| mymlen | 2010-10-30 13:32 | |
![]() | Ruschne - kan ikke folk bare få gjøre som de vil da? Jeg gjør masse fjoll hver dag, så kan jeg vel alltids gratulere noen med en bingo eller to... | |
| pie | 2010-10-30 13:38 | |
![]() | rbm. .Av og til har jeg faktisk og lyst til skrive Æsj. Ihvertfall når jeg bare får vokaler eller konsonanter gang etter gang. Heldigvis er det moro like vel:) | |
| deliona | 2010-10-30 13:45 | |
![]() | Dette er bare et spill. | |
| Ruschne | 2010-10-30 13:48 | |
![]() | Mymlen bare fortsett fjollet ditt dersom det er en av mange fjollete ting du gjør hver dag. Da er vi i hvertfall enige om at det er fjollete ? Eller ? | |
| mymlen | 2010-10-30 13:50 | |
![]() | He he. Mente vel egentlig at det plager meg lite å gjøre ting jeg synes er hyggelig, selv om andre synes det er "fjollete". Overlevelsesstrategi! | |
| Octavia | 2010-10-30 15:46 | |
![]() | Frem til nå har jeg alltid gratulert ved bingo litt som en plikt, men jeg tror jeg kommer til å slutte med det og heller kommentere ved spesielt fine ord. | |
| Snømannen | 2010-10-30 15:47 | |
![]() | Kan ikke ha regler for hva ALLE skal og ikke. Men en god tone er viktig. | |
| Sydsklie | 2010-10-30 16:41 | |
![]() | Skriv heller en lang hyllingssang når motstander legger bingo. På motstanders andre bingo en klagehymne. På tredje: lag en diplom. 4 + sett over kaffen og bak kake. | |
| Sydsklie | 2010-10-30 16:42 | |
![]() | Eller gjør rett og slett det du føler for. | |
| VeldiGlad | 2010-10-30 16:56 | |
![]() | Hvis jeg skriver noe er det som regel "FY!" Morsomme, spesielle eller veldig godt plasserte bingoer roser jeg dog :) | |
| tombola | 2010-10-30 18:29 | |
![]() | Satser ikke på bingoer (og gjør det jo generelt heller ikke så veldig bra!). Oftest får man nok ikke bingoene rett i fanget. Det spares vel i håp om å få manglende bokstaver tildelt av forsynet, med redusert tempo i kreativiteten inntil håpet eventulet svinner. Burde ikke bingobonusen heller utgå? | |
| starey | 2010-10-30 18:29 | |
![]() | Jeg gratulerer kun på skuddårsdag. | |
| barell | 2010-10-30 22:30 | |
![]() | Det fine med denne diskusjonen er at den gjelder nettopp spillet. Det mindre fine er at en del av spillerne tydeligvis graderer sine medspillere. Mulig det er greit for dere med over 2000 i ranking, men vi andre som "vandrer" mellom 900 og 1500, vi kan glede oss over de små ting! en bingo er en bingo. Den krever at spilleren klarer å stokke de fattige sju brikkene i nettopp den ene mulige rekkefølgen der alle sju får plass. Er ikke det litt å gratulere for da? Man har jo tenkt og jobbet for - eller med - saken! for å trekke en sammenllikning med det virkelig livet: Man lærer da ungene å takke for både små og store gaver, gjør man ikke? | |
| toeren | 2010-10-30 22:55 | |
![]() | Samtykker, Barell! | |