Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 870 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Snømannen | 2010-12-03 01:05 | |
![]() | Det verste jeg vet er lange julebrev som skryter uhemmet av alt de har hatt råd til og har opplevd i året som gikk. For eksempel: I år var vi en MÅNED på ferie i Roma. Ikke kaldt der ui det hele tatt, vanlig romstemperatur faktisk. Nachspielet hos paven var bare helt rått asse - og lignende utsagn. Spar meg for det. | |
| Mariti | 2010-12-03 01:17 | |
![]() | Helt enig med snømannen. La oss slippe disse skrytebrevene. | |
| Bhå | 2010-12-03 03:53 | |
![]() | Det desidert verste jeg får, er julebrev. Gjerne tettskrevet over 4 sider, men liten skrift, og bitte små foto innimellom, av lille Per som er blitt et HELT år større siden sist (hvem skulle trodd det?) og hva lille Maria er oppheng i. Hun er jo blitt tenåring og sitter klistret foran tv-en for å studere hva de gjør på Trekant-sex-programmet på NrK, og er SÅÅÅÅ vitebegjærlig. Og mor som også denne jula har oppskrifta klar på hvordan den perfekte juleribba skal tilberedes. Og så har vi jo utvidet huset med minst 47,4 kvadratmeter for å gjøre plass til barna, når de eldste kommer hjem med kjæresten sin. Det er jo selvfølgelig lydtette vegger, siden de bringer med seg alt leketøyet sitt som både går på batteri og strøm. Og så har far i huset gått fra nestlederjobben i Hydrant, til lager-SJEF vel å merke. Og katta vår, nussi har nettopp fått 23 unger og det må være rekord i år, mens hunden Pjusken har fått noe å leke med, og slenger de små nøstene veggimellom i sin iver etter å ha noe å gjøre, siden vi er alt for opptatte med å gå tur med den. Og så har vi selvfølgelig kjøpt ny bil i år igjen. Ja, den gamle, altså 2009-modellen av Volvo XC ble jo helt feil farge på i år, siden det ikke er "in" med sølvgrått lenger.......... sukk ............ Nei. Da er det bedre med denne: Hei. God jul, og setter du ikke juleribba fast i halsen i år heller, så sees vi i 2011. :-) | |
| bakko | 2010-12-03 07:33 | |
![]() | håpar vi ikkje har felles bekjente Bhå - for eg trur eg vil kopiera di helsing og senda vidare :-) For eigen del blir eg glad for julekort i postkassen og det bare står God Jul og Godt Nytt år til deg og dine, Klem frå meg og mine | |
| mymlen | 2010-12-03 09:03 | |
![]() | Jeg hører aldri om bikkja som ingen rakk å lufte i julebrevene, tvert imot har de gjerne anskaffet enda en hund, som er LIKE lykkelig som resten av den aktive familien - hvis døgn ser ut til å bestå av 48 timer. Julebrevene er Norgesmesterskap i suksesshistorier. Heller et håndskrevet julekort, uansett hvor magert innholdet er... :) | |
| Boubou | 2010-12-03 09:35 | |
![]() | Til dere som skriver julebrev, og som kan føle dere litt støtt over kommentarene over; jeg får endel slike, og liker faktisk å lese dem. Vi har venner over hele verden som vi verken ser eller snakker med så ofte og det er fint med en oppdatering. OK, noen klarer ikke legge fra seg skrytetonen, men det er de færreste (det er faktisk dem vi ikke orker snakke særlig lenge med heller) mens andre forteller om suksesser og nederlag, sykdom og arbeid, sorg og glede på en god måte. Eventuelle problemer ligger nok litt i avsenders ønske om å være vellykket...men ikke minst i vår egen misunnelse. | |
| miamaria | 2010-12-03 09:49 | |
![]() | vet om en bestemor som opplevde den store lykke å få et rolig ras med barnebarn, seks stykker i løpet av seks år! hun skrev på julekorta: årets barnebarn er en gutt som heter...åmund... | |
| mymlen | 2010-12-03 09:50 | |
![]() | Nja - misunnelsen er ikke så framtredende her i gården, er mer enn fornøyd med mitt eget liv. Heldigvis! Men det har jo variert opp igjennom. Uansett: hyggelig å høre at noen klarer å balansere julebrevene de sender! | |