Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 844

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
BassBjørn2010-12-16 20:27
Antall innlegg: 55

EEEEEEEEEEMIIIIIIIIIIIIII IIL !

nalo2010-12-16 20:37
Antall innlegg: 356

I tillegg til å skrapa fontruta, kan det vera lurt å vurdera kjetting før det er for seint....

www.h-avis.no/nyhete...-1 .5895007

lonc2010-12-17 17:05
Antall innlegg: 75

Klart men må skrape frontruta. Ellers ser man jo ingenting. Ikke alle som har garasje, kupévarmer, motorvarmer eller "matte" :( Men isskrape... ja det burde vi alle ha... =)

miamaria2010-12-17 17:13
Antall innlegg: 1002

en gammel mann jeg engang kjente svært godt hadde en boble han freste rundt i. piggkjettinger på om vinteren! hoppetau i hanskerommet. rutene?
han smurte glyserin på dem! det var en gang i forrige årtusen...

Snømannen2010-12-17 17:26
Antall innlegg: 1556

NITROglyserin. Han het Alfred hva var det igjen jo Alfred Nobel.
Smalt noe voldsomt da han ikke rakk å bremse for en buss i et kryss.
Heldigvis hadde han alt skrevet testamente.

miamaria2010-12-17 17:37
Antall innlegg: 1002

moroklumpen snø :)

GMC-girl2010-12-17 18:19
Antall innlegg: 79

Siden jeg vanligvis passerer lensmannskontoret samtidig med at herr lensmannsbetjent ankommer, så passer jeg på at bilrutene mine er så isfrie at han ikke finner noen grunn til å starte arbeidsdagen for tidlig (dvs før han har fått i seg et par kopper kaffe...). Der jeg bodde før hadde jeg en grei avtale med et par nabogutter: Hvis bilen min var isfri når jeg kom ut, så hadde jeg tid til å kjøre dem til skolen før jeg skulle på jobb. Hvis jeg måtte skrape is selv, så rakk jeg ikke den omveien.

wstine - Ikke medlem lenger2010-12-17 18:32
Antall innlegg: 2369

Lurer på hvordan rikard m. flere takler denne tråden! Ingen kommentarer?

Jepp, skraper rutene iherdig som bare det, mens jeg forbanner snø og kulde!

Rabiaz2010-12-17 20:30
Antall innlegg: 897

Matten er fin, så lenge det ikke har snødd hele natten.
Har motorvarmer nå. Genialt!! Og kjempedeilig. Må bare huske å stille den inn hver kveld for at den skal funke :P

Lille-fix2010-12-17 20:49
Antall innlegg: 264

gjør ikke noe om det har snødd, rabiaz. matta er så glatt at snøen bare sklir av når jeg drar den av frontruta. må bare passe på å dra den forsiktig av, slik at snøen havner ved siden av bilen og ikke på panseret foran frontruta

Rabiaz2010-12-17 21:17
Antall innlegg: 897

Det stemmer Lillefix. Men klumsete som jeg er, klarte jeg aldri å fjerne den uten å miste all snøen enten på meg selv, eller oppå panseret. Så er det alltid snøen som legger seg oppå taket da. Men den kan selv ikke motorvarmern gjøre noe med :P

Huff...gleder meg til sommern...

Boubou2010-12-22 10:33
Antall innlegg: 1210

Har garasje - forøvrig den eneste dobbelgarasjen i gata som faktisk har plass til to biler - og irriterer meg noe voldsomt hvis bilen må stå ute og rutene skrapes av en eller annen grunn. Min bestevenninne (uten garasje) hadde en god historie her en dag: Litt dårlig tid, så hun lot motoren stå på et minutt, satte seg i bilen og durte ivei. Det var naturligvis ikke lenge nok (med -17), så da hun kom opp i hovedgata stoppet hun, og gikk ut for å skrape mens bilen sto på tomgang. Oggjett hva som skjer: bilen LÅSER SEG, med hjemmenøkler, bilnøkler, veske, mobiltelefon, kort sagt alt annet enn en isskrape, inni, og på tomgang. Da hun skjønta at hun ikke fikk opp døra satte hun seg rett ned og begynte å grine. Glad jeg har garasje, for det er helt typisk noe som kunne skjedd meg.

LaBarca2010-12-22 16:21
Antall innlegg: 644

I sånne tilfeller er det lov å grine!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?