Spillrom
| Sjiraffen | 15 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 636 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| aquariussoul | 2011-10-19 20:58 | |
![]() | Takk, jeg har vært på Algarvekysten, fantastisk flott :) Har aldri vært i tsjekkia, men noterer meg tipset. Hemsedal, joda, har vært der...., og fjellet er best :) | |
| subozone - Ikke medlem lenger | 2011-10-19 21:02 | |
![]() | Google: på ferie til aqaba, opplev Petra, og andre varianter med aqaba og petra i. Da får du sikkert reisebrev, avisartikler og diskusjonsforum om reisemålene. | |
| subozone - Ikke medlem lenger | 2011-10-19 21:09 | |
![]() | Til de som ikke klarer å holde seg. Kristendommen er 600 år eldre enn Islam, det merkes. Islam er rett å slett mer moderne. | |
| Happy4You | 2011-10-19 21:19 | |
![]() | Anbefaler også Venesuela og Chile og nedover der.... | |
| ordknapp | 2011-10-19 22:13 | |
![]() | Har vært i Aqaba, Jordan. Flott sted! Petra, Wadi Rum og dykking/snorkling i Rødehavet burde være obligatorisk, mens Dødehavet er oppskrytt. Her er noen tips: www.apollo.no/no/hvo...fa ult.aspx www.visitjordan.com/...fa ult.aspx wikitravel.org/en/Aqaba www.atlastours.net/j...aq aba.html www.world66.com/asia...rd an/aqaba Kos deg :-) | |
| aquariussoul | 2011-10-19 23:28 | |
![]() | Takk "ordknapp", skal sjekke innom dine anbefalinger :) | |
| Mizzymizz | 2011-10-20 07:42 | |
![]() | Synes du er kjempeheldig som skal til Jordan...:) aldri vært der, men har kjempelyst. Har tidligere vært i Tyrkia, kroatia,tunisia, Egypt, Bulgaria, spania og en rekke andre europeiske land. Det absolutt fineste jeg har opplevd er snorkling i rødehavet, det bare må oppleves.(er som å være i en disney film) Ønsker deg en kjempefin tur aquarriussoul!!! jeg blir her å fryser :( Og hvis du ikke har vært i kroatia før anbefaler jeg det til neste ferie. et kjempefint land med mye å oppleve og kjempebillig mat og drikke.... | |
| aquariussoul | 2011-10-20 17:10 | |
![]() | Ja, "Mizzymizz", jeg føler meg heldig, og gleder meg veldig, er så klar for ferie nå :) Var 3 uker i Kroatia forrige år, fantastisk, bortsett fra at de ikke har sandstrender, men pytt sann, det går bra for det er så mye annet bra der :) | |
| terø | 2011-10-20 18:21 | |
![]() | Jeg skal til Femundsjøen i vinterferien - for der har jeg hørt det er noen flotte badestrender!! | |
| ordknapp | 2011-10-20 23:31 | |
![]() | Aquariussoul, det er jo det beste med de kroatiske strendene, at man slipper sand ;-) Har aldri vært helt fan av sand, og fikk absolutt nok av det da jeg bodde flere måneder i telt på en sandstrand i Sør-Afrika... | |
| Snømannen | 2011-10-21 00:13 | |
![]() | Hva har jeg å skryte av da som jegh kan flette inn sånn tilfeldig i denne tråden? Har jeg bygd sandslott? Vært på Algarvekysten? Fisket hai i Femunden? Hmm... En gang kjørte jeg gjennom Hokksund, gjelds det? | |
| Gollego | 2011-10-21 02:14 | |
![]() | Jeg var i Jordan i februar i år. Vi var ikke så veldig heldige med været, så det ble ikke noe strandliv, men Jordan har masse annet å by på. Vi tok turen til Wadi Rom, og hvem skulle tro at ørkenen kunne være så facinerende. Vi så fantastiske fjell, med *broer*, dvs naturlige hull i fjellene, vi så fjell med 2 og 3000 år gamle runeskrifter. Og solnedgangen i ørkenen er fantastisk :) Ellers ville jeg tatt turen til Petra, og Israel er heller ikke langt unna. Selve Aqaba er en rolig by, ikke så mye uteliv, men det er kjempeartig å shoppe. Morro og billig! Det eneste jeg vil si, er at om du reiser uspesifisert og havner på Aquamarina 3 Hotell, så bytt. Et forferdelig hotell, med forferdelig mat, vi hadde kaldt vann i dusjen en hel uke, og sjefen løy til oss hele tiden. Finnes andre greie hotell som ikke er så dyre, som er mye bedre. God tur! | |
| Maloh | 2011-10-23 14:49 | |
![]() | Hei! Jeg var i Jordan, og Aquaba i oktober i fjor. Hadde hotell i aquaba og tok dagsturer derfra både til Petra, Wadi Rum mm. Dro også til Amman hvor vi skulle på besøk, 4 t biltur fra Aquaba. Fra Amman dro vi bla på dagstur til Dødehavet. Vi koste oss i Aquaba, ble godt kjent etterhvert. Fant litt uteliv og lokale torg og spisesteder. Snorkla på Public Beach rett sør for byen, fantastiske forhold, bare to skritt ut fra stranda. Jeg ville gjerne ha reist flere ganger på ferie dit! | |
| Maloh | 2011-10-23 15:20 | |
![]() | Hotellet lå midt i sentrum og het "Days Inn". Veldig hyggelig personale, spesielt de i frokostsalen. En restaurant rett over gata hadde live musikk i helgene. Store selskap fra lokalbefolkn, eller Jordanske turister. Vi opplevde å se at kvinnene reise seg og danset i ring. Vi prøvde oss også på "Night Club", ligger i samme gata som hotellet. Anbefales ikke!!!!! | |