Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 724

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ninaxxx2011-02-08 20:53
Antall innlegg: 1437

Nååååå, det var en søt gest til Kness, Torill. :)

Helen2011-02-08 21:28
Antall innlegg: 745

Jeg savner også kness:(

Håper hun har det bra uten ordspill.

miamaria2011-02-08 22:51
Antall innlegg: 1002

spørsmålet er bare:
har vi andre det like bra UTEN kness?

mitt svar er og blir NEI.

martin84 - Ikke medlem lenger2011-02-08 23:11
Antall innlegg: 580

Nei, vi har mistet en fargerik, dyktig, litt eldre dame her på ordspill, men er sikker på at hun vil dukke opp i en eller annen form.

Agsu - Ikke medlem lenger2011-02-09 00:02
Antall innlegg: 11

Litt eldre Martin?????

piaf2011-02-09 00:50
Antall innlegg: 995

Da Ordspill.no var nytt, ble jeg overtalt av min gode scrabblevenninne kness til å melde meg inn - til tross for at jeg på det tidspunktet verken hadde egen pc eller mailadresse. Jeg lånte derfor kness' sin epostadresse på jobben, og dermed var jeg i gang (ingen av oss visste den gang hvor enkelt man kan lage seg en epostadresse. Det vet vi forsåvidt fortsatt ikke. Datagenier har ingen av oss noengang blitt beskyldt for å være).

I perioder var jeg veldig ivrig, men så hekta som kness, ble jeg aldri (det skal jo godt gjøres!). Etter hvert spilte jeg når det falt seg sånn, og så ble jeg lei, tror jeg. Eller tiden strakk ikke til. Jeg sluttet ihvertfall nesten helt å spille.

Kness har en stund påstått at hun trenger en pause fra ordspill, og at hun iblant har hatt lyst til å slette profilen sin. Men siden hun fortsatt ønsker å delta på live-treff og NSF-turneringer, må hun jo følge med i forum (for å være sikker på å ikke gå glipp av noe!). Hun kunne selvfølgelig opprettet en snikeprofil, men siden jeg spiller så lite, og profilen min er registrert på hennes adresse, vil hun heller bruke den. Så slipper dere å bli ranet for rank når timeouten er over (kan ikke tenke meg at den vil vare særlig lenge). Og kness slipper å finne ut hvordan man lager seg en epostadresse. ;-)

Passordet mitt er nå i kness' hender, så neste gang dere ser meg her, vil det være hun som styrer både musa og tastaturet. Jeg har forlengst fått meg egen pc og mail, så kanskje jeg lager meg en ny profil selv en dag. Men foreløpig er verken tiden eller behovet til stede.

Men jeg skjønner at jeg har gått glipp av noen flotte mennesker når jeg ikke har hatt anledning til å delta på et eneste scrabbletreff! Sånn går det når man har bosatt seg usentralt, attpåtil i Danmark... Tipper sangen fra Torill vil røre kness til tårer! :-)

Når det gjelder Martin84s kommentar, så vil jeg opplyse om at det finnes mange "litt eldre damer" som er atskillig morsommere selskap enn de fleste "litt yngre menn". Jeg har møtt skremmende mange 25-åringer som allerede har stivnet i både atferd og tankegang, og det gjør meg like trist hver gang.

Lykke til som piaf, kness! <3

Torill2011-02-09 07:32
Antall innlegg: 3668

Så heretter er Piaf Kness? Hva skal vi kalle deg? Kan jeg få lov å kalle deg Kness fortsatt? Jeg blir så forvirret, midt i sorgen.

piaf2011-02-09 14:00
Antall innlegg: 995

Takk, piaf!
Mine handlinger har fått konsekvenser jeg ikke så i gjerningsøyeblikket: Jeg mistet nesten alle medaljene mine!

Plutselig er jeg ingen suksessforfatter lenger, antall seire og bingoer holder knapt nok til diplom, ikke har jeg fylt ut hurtigspørsmålene eller lastet opp bilde, og elefantmedaljen er bare noe stort og glinsende jeg aldri har sett i virkeligheten. Jeg har ikke engang klart å logge meg inn 30 dager på rad! Og verst av alt: Jeg er ikke lenger kvalifisert til mesterturneringen ...

Dette betyr at jeg heretter vil logge meg inn hver dag, prøve å møte opp på samtlige turneringer, forsøke å vinne alle kamper, legge nesten en hel bingo pr spill, jakte desperat på elefantmedaljen og kommentere alle tråder, enten jeg har noe å tilføre debatten eller ikke. Med andre ord oppføre meg omtrent som jeg gjorde som kness, bortsett fra at jeg ikke vil være her døgnet rundt. Og bilde får vente til jeg blir sinnssyk igjen.

Men det positive oppi alt dette er at sjefen ikke lenger kan snoke i statistikken til kness og finne ut hvor gal hun var. Jeg synes fortsatt det er en uting at alle profiler er åpne for alle. Man behøver ikke engang være medlem for å spionere på uskyldige ordspillere! Datatilsynet - hører du?

Fidelma: Du har sikkert rett. Jeg var i overdosetåke den morgenen jeg skrev min avskjedshilsen, så sannsynligheten for at jeg glemte å trykke "send" før jeg utslettet meg selv, er stor. Tror nemlig ikke jeg skrev noe veldig graverende (lurer på hva boob har lest!)

For evig din kness, Torill!

GreteSB2011-02-09 14:40
Antall innlegg: 7777

Velkommen "hjem"!

Fidelma2011-02-09 15:01
Antall innlegg: 3315

Det er mulig å gjenoppstå som Kness når du føler deg klar for det, Piaf. Er det ikke sesong for denslags rundt påsketider?

LaBarca2011-02-09 15:17
Antall innlegg: 644

Hvis du ikke må følge gjenoppstandelsesdagen halet bokstavelig, så kan du jo gjenoppstå i Harstad 16. april. Det er lørdag før palmesøndag. :-)

Piaf er forresten helt RÅ! Både på norsk og fransk.

LaBarca2011-02-09 15:18
Antall innlegg: 644

...helt bokstavelig,

Snømannen2011-02-09 15:39
Antall innlegg: 1556

helt bokstavelig? Ikke kokt i det hele tatt altså?

mymlen2011-02-09 15:39
Antall innlegg: 701

Jeg skjønner ikke hva unge Martin skulle få sånn pepper for. Han snakket jo bare pent om Kness - og "litt eldre" må være lov å si?

Skyt ikke på pianisten osv.

GreteSB2011-02-09 15:42
Antall innlegg: 7777

Jeg er eldre enn kness og liker ikke å bli kaldt eldre. Mine foreldre på over åtti er eldre og vil ikke bli omtalt som gamle.
Liker bedre godt voksen..

bearo2011-02-09 16:05
Antall innlegg: 888

Milf skulle vere politisk korrekt.

baltez2 - Ikke medlem lenger2011-02-09 16:11
Antall innlegg: 43

Eventuelt gilf.

Hege892011-02-09 16:14
Antall innlegg: 13

Særs politisk korrekt og det, bearo... Haha

USA - Ikke medlem lenger2011-02-09 17:53
Antall innlegg: 1252

Synes det er beundringsverdig av Kness å greie å rive seg løs fra ordspillavhengigheten og dermed få et fullverdig liv med rike og varierte opplevelser.

martin84 - Ikke medlem lenger2011-02-09 18:07
Antall innlegg: 580

Det der med 'eldre' var ment som en (dårlig) spøk!

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?