Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 723 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Daggis | 2011-02-19 05:46 | |
![]() | 1. Misunnelse 2. Havesyke 3. Smålighet | |
| Flue - Ikke medlem lenger | 2011-02-19 13:51 | |
![]() | de som skriver mer i denne tråden er primitiv | |
| frankieboy | 2011-02-19 18:36 | |
![]() | Kan man ikke leve i fred og fordragelighet? La være å håne hverandre ut fra rase, religion? La være å dra nytte av andres elendighet? Et innlegg må kommenteres: "Døm ingen før du har gått en mil i hans mokasiner. Så ut å handle sex alle sammen." Kvalmende lesing! Alle med sine fulle fem vet hvordan man ønsker å bli behandlet av andre. Behandl andre slik! Hold deg unna promillekjøring; du setter andres og eget liv i fare! Skulle man ikke dømme den slags oppførsel? Vestlige, pengesterke mennesker som betaler for sex, og misbruker barn... Skulle man ikke dømme den slags? Primitivt, egoistisk. Takker for gode innspill til Rabiaz og Daggis! | |
| slaktern | 2011-02-19 23:56 | |
![]() | Jeg nedlatet meg for noen timer siden til å betale ei jente 100€ for å spille scrabble i senga. Utfra noen skolebøker var det tydelig at hun holdt på med noe slags økonomistudier, utfra standard på ting var det tydelig at hun hadde langt bedre økonomi enn de fleste studenter. Utnyttet jeg hennes elendighet (jeg så ingen) eller hun min, eller kansje det snarere var en helt grei byttehandel. Misbruk av barn betalt eller ei er vel i en helt annen kategori enn å kjøpe sex av samtykkende voksne som jobber under greie forhold og får bra betalt. | |
| Torill | 2011-02-20 01:03 | |
![]() | Hva menes egentlig med greie forhold når det gjelder sexhandel? Rent sengetøy? | |
| Cheatah | 2011-02-20 01:08 | |
![]() | Eg er grei å forholde meg til. Så om dei jobber for meg er det kurant. | |
| frankieboy | 2011-02-20 11:10 | |
![]() | personer som må få hjelp av lommeboka for å få seg et ligg er tapere! Primitivt og også ulovlig. Men det er vel helt uinteressant så lenge DU får tilfredstillt deg? Vær med og bekjemp utnytting og sexhandel av barn og voksne! | |
| Snømannen | 2011-02-20 11:40 | |
![]() | og tapere har ikke livets rett? | |
| frankieboy | 2011-02-20 11:57 | |
![]() | minvei.no/read/ef4b7...15 6542d8b0 Padden av Victor Hugo snømannen: alle har livets rett. | |
| Snømannen | 2011-02-20 12:37 | |
![]() | Så innlegget over beskriver bare hvordan vi kan gjenkjenne taperne blandt alle oss andre og er ikke fordømmende i det hele tatt? Bra! | |
| frankieboy | 2011-02-20 15:45 | |
![]() | Joda snømann. Jeg fordømmer sexkjøp og utnytting. Og jada snømann. Mennesker som benytter seg av andres elendighet definerer jeg glatt som tapere. Men neida snømann. Jeg mener stadig ikke at de ikke har livets rett. Det er måten de lever livet på som er galt. Som allerede skrevet: Bekjemp utnytting og sexhandel! Og det er et BRA! budskap. | |
| Snømannen | 2011-02-20 16:44 | |
![]() | Enig En hver form for utnytting. Og en hver for for handel hvor varen kan assosieres med sex. Skal vi ikke trå til litt og inkludere andre grupper på den taper lista? Røykere er tapere. Fordøm salg av fyrstikker. | |
| frankieboy | 2011-02-20 16:49 | |
![]() | www.vg.no/nyheter/ut...ti d=527887 her kan man lese om trafficking. Slutt å surmule snømann og engasjer deg heller i kampen mot trafficking. Alle monner drar, til og med innspill i forumet her. | |
| baltez2 - Ikke medlem lenger | 2011-02-20 17:03 | |
![]() | Det er bare å melde seg inn frankie, kvinnegruppa-ottar.no/ Lykke til videre i livet! Du kommer sikkert til å nå langt. | |
| Torill | 2011-02-20 17:04 | |
![]() | I denne diskusjonen som ellers er det vel kanskje lurt å spørre seg: Skal man ta ballen eller mannen? En som kjøper sex kan være en hyggelig kollega, en flink ordspiller, en lojal venn eller en dyktig politiker. Men er sexkjøp akseptabelt? Jeg mener nei. Ikke på noen måte. Livet er fullt av seire og tap. Ingen vinner hver gang. Eller på alle arenaer. Det betyr ikke at noen mennesker er tapere. | |
| lenep | 2011-02-20 17:35 | |
![]() | Til dere menn som benytter dere av sexkjøp: Har dere ofte reflektert over hvor mange kunder som har brukt tjenesten hos kvinnen tidligere på dagen, for ikke snakke om uken/ måneden? Jeg synes man bør kutte salg av kondomer og medisiner myntet på behandling av aids. På denne måten kan jo svinene dø av syfilis som de gjorde i gamle dager.... Fysj og fyi til alle fyllekjørere, horekunder og barnemishandlere!!!! Helt enig i at resten av samfunnet er ansvarlig for å beskytte våre etterkommere mot slike individer! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-20 17:43 | |
![]() | Å kjøpe sex fra noen som er tvunget til dette er jo helt klart en forbryelse og må slås hardt ned på. Imidlertid å mene at en person som ikke får seg sex på annen måte, av psykiske eller fysiske årsaker, skulle avstå fra å kjøpe dette fra noen som på frivillig basis selger sex er å vise et utrolig kaldt, snevert og menneskefientlig menneskesyn. Man skulle tro at i slike tilfeller kan sexkjøpet være svært positivt for vedkomende og også ok/positivt for den selgende person. Skulle anta at mange av de fra f.eks. Østeuropa som selger sex i Norge er oppegående, velutdannede og gjør dette frivillig fremfor å ta seg en dårlig betalt jobb i Norge eller sitt hjemland. Nå har jeg sagt mitt i denne saken og har ikke tenkt å gå inn i en fordummende debatt med folk som vet for lite om prostitusjonsbransjen og dermed presenterer for snevre begreper om moral/umoral relatert til den enkelte sak. | |
| GreteSB | 2011-02-20 18:06 | |
![]() | Jeg har i flere år jobbet med prostituerte, både rusavhengige og såkalt luksusprostituerte. Jeg har enda til gode å høre en person si at de liker det! De østeuropeiske jentene som kommer til Norge er i de aller fleste tilfelle her under tvang. | |
| Torill | 2011-02-20 18:06 | |
![]() | Er det å ha sex med et annet menneske en rettighet, noe alle har krav på? Hva med ektefelle eller kjæreste, har man krav på det også, om det er det man ønsker seg? Kanskje regjeringen bare skulle dele ut en sexpartner til alle på 16-årsdagen og en ektefelle på 18-årsdagen, hadde ikke det vært fint? Eller for de som er mer markedsoriente: Man kan kjøpe sex eller ektefelle i døgnåpne butikker. Jeg forstår at blant ordspillere er en del som har erfaringer med kjøp av sex og ikke ser noe galt med dette. Det kunne være interessant om det finnes ordspillerere som har solgt sex og som har lyst til å fortelle sine solskinnshistorier. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-20 19:53 | |
![]() | gsbj: Tull og vås. jeg har også jobbet med prostituerte. | |