Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 589

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kuami2011-05-02 23:54
Antall innlegg: 586

Spill "Min båt er lastet med.." med deg selv, og bestem deg for at alle ord må være på minst to stavelser.

Eller prøv "siste bokstav" med steder i Norge (F eks Røros - Stavanger - Risør osv). Kan bruke dyr, matretter, osv. Sovner garantert.

sommerfugl2011-05-03 01:41
Antall innlegg: 473

Lydbok er faktisk et veldig godt forslag! Jeg har funnet ut at jeg sovner etter en liten stund, uansett om det er en god eller dårlig leser. Er det en dårlig så blir man gjerne irritert og sånt sovner man ikke av!

Kan anbefale bøker av Gunnar Staalesen som leses av Lasse Lindtner, han er et helt radioteater i seg selv! Han behersker forskjellige stemmer og dialekter på en utrolig måte og Staalesen skriver jo lett og morsom selv om det er krim, så da sovner du med et smil om munnen! Og siden du sovner må du selvfølgelig høre noen partier flere ganger, men det er bare moro.

Jeg pleier å låne lydbøker på biblioteket og legge over på pc og så iPod, og da kan jeg høre på boka i senga, på bussen, på tur, på trening osv.

Lykke til, og sov godt :)

Snømannen2011-05-03 13:55
Antall innlegg: 1556

OK OK. Forklaring følger:

Jeg spiller mest stress. Det jeg sa var NÅR jeg ikke får sove og spiller stress har jeg en ekkel tendens til å sovne.

Men ingenting er feil med stress ellers. Da rekker jeg å tenke, hente kaffe, surfe litt, chatte, osv mens spillet foregår.

twiver2011-05-03 14:02
Antall innlegg: 3469

Start med å legge deg på venstre side. Da ligger du på hjertesiden og hjertet må jobbe "tungt". Ligg der ca 5 minutter. Snu deg slik at du ligger på høyre side. Da behøver ikke hjertet jobbe så tungt lenger, og hele kroppen slapper bedre av.

Slett ikke sikkert det virker fra første natt, men prøv å la det bli en vane hver kveld. Jeg har praktisert dette i mange år og omtrent aldri hatt plunder med å sovne etter at jeg begynte med dette.

Lykke til

Harzhek2011-05-03 19:30
Antall innlegg: 36

twier har rett i det der

pleier som regel å ligge på venstre side så snur jeg meg så sovner jeg :)

iallefall fleste ganger :)

Harzhek2011-05-03 19:30
Antall innlegg: 36

twiver sry :)

Rabiaz2011-05-03 21:50
Antall innlegg: 897

Enig med Twiver, vet ikke om det er fysiologisk riktig eller ei, men det funker (ubevisst) for meg også!

Flue - Ikke medlem lenger2011-05-10 09:37
Antall innlegg: 17

For noen år siden hadde jeg problemer med å våkne. Så fikk jeg besøk på døren av to pent kledde og svært hyggelige herrer. Etter den dagen var problemet løst.

Oheidia2011-05-10 14:54
Antall innlegg: 175

Så morsomt et råd Twiver! Det skal jeg jammen prøve! Kanskje det blir en god vane.

Har sovet bedre i det siste. Fikk antibiotika som virket og var da utslitt og har sovet siden (sovet masse). Så, søvn er viktig for å bli frisk også!

Darrang2011-05-10 18:41
Antall innlegg: 1121

Er som Torill, blir trøtt av kaffe. Men også en god middag etter jobben er sovemedisin. Turer blir man bare opplagt av he-he

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?